Empties #22

sobota, junij 05, 2021

Kot obljubljeno, je tukaj nova objava o mojih porabljenčkih. Vsak mesec porabim vsaj 15-20 izdelkov, zato sedaj poskušam imeti empties objave na blogu enkrat mesečno, da se mi ne nabere preveč stvari. :)

Ombia odstranjevalec očesnih ličil: Tale odstranjevalec se znajde v čisto vsaki empties objavi, saj ga kupujem vedno znova in znova. Všeč mi je, da je poceni in da zelo hitro in brez draženja odstrani očesni makeup. Ker zadnje čase nisem prav redno objavljala empties izdelkov, imam v vrečki kar veliko embalaž tega odstranjevalca, zato sem jih sedaj na sliki vključila več. Verjetno ga v prihodnje niti ne bom več omenjala, ker sem o njem že ogromno napisala in se posledično samo ponavljam.
Ponovni nakup: Seveda, že velikokrat opravljen.
Skintegra čistilno olje za obraz: Moje najljubšo čistilno olje za obraz, poleg Hada Labo olja. Hitro odstrani ličila in spf, je odlično tudi za masažo obraza in mi ne maši por, kljub temu, da imam zelo mastno ter k aknam nagnjeno kožo. Čeprav ga uporabljam na dnevni bazi, ga imam zagotovo vsaj za dva meseca in pol.
Ponovni nakup: Že opravljen.

Skintegra čistilni gel za obraz: Ta čistilni gel sem kupila, ker obožujem njihovo zgoraj omenjeno olje in ker sem slišala veliko pohval o tem čistilnem gelu. In res je en boljših čistilcev, ki sem jih kdaj preizkusila! Pa sama preizkušam kar veliko različnih izdelkov za obraz. Čistilec je izredno nežen, ne draži kože, dobro odstrani ostanke čistilnega olja in kože niti malo ne izsuši. Sedaj preizkušam druge čistilne gele, a mu noben ne seže do kolen.
Ponovni nakup: Seveda. Že komaj čakam, da porabim zbirko trenutnih gelov, da lahko ponovim nakup!

Hada Labo Tokyo losjon za obraz: Še en zelo popularen izdelek, ki je navdušil tudi mene. Sprva sem bila skeptična, ker izdelek vsebuje hialuronsko kislino, ki meni osebno pogosto maši pore. Tudi pri tem izdelku sem mislila, da mi je povzročil mozolje, a se je nazadnje izkazalo, da mi je jih je povzročal drug izdelek. Tale losjon je lepo vlažil kožo, se je hitro vpil in ni puščal lepljivega filma. Bil je idealen za uporabo zjutraj, pod spfom. Gre sicer za malce dražji izdelek (okoli 19€), a ga je res veliko notri in sama sem ga kljub redni uporabi imela več kot 8 mesecev.
Ponovni nakup: Da, ko seveda porabim druge vlažilce.

The Ordinary laktična kislina 10%: Tale mlečna kislina je bila super za mojo nečisto kožo. Mozolje mi je zelo hitro posušila (ponavadi so že naslednji dan po uporabi bili manjši) in tudi preprečila nastanek novih aken. Tole stekleničko sem imela kar dolgo, izdelek sem uporabljala približno 3x tedensko. Super izdelek, a proti koncu sem opazila, da se mi je koža že malce navadila nanj in ni bilo več tako dobrega efekta.
Ponovni nakup: Verjetno ne, ker bi rada preizkusila še kaj ''močnejšega'', saj je moja koža že precej adaptirana na kisline.
Rilastil sončna krema Age Repair: Žal me ta krema ni navdušila, čeprav jo veliko ljudi (tudi s takšnim tipom kože, kot ga imam sama) zelo hvali. Bila je bolj hranljiva, sijoča, a se je po kakšnih 30min vseeno lepo vsedla (ni se odtisovala). Bolj me je motilo to, da se mi je potem grozno svaljkala, ne glede na to, če sem pod njo nanesla vlažilno kremo ali ne.
Ponovni nakup: Ne.

Niod Survival 30 sončna krema: Meni osebno najboljša sončna krema vseh časov! Imela je silikonsko, a lahko in tekočo teksturo ter žameten finiš. Lepo se je razmazala, se hitro vsedla in se ni nikamor premikala. Bila je rahlo obarvana, kožo pa je res polepšala in izeenačila. Odtenek je bil perfekten za mojo svetlo kožo. Ker se po nanosu ni nič premikala na koži, sem pogosto kar čez njo nanesla ličila in sem imela tako zaščito in makeup v enem. Ličila so bila na koži zelo obstojna in koža se mi ni mastila. Res idealna spf krema za moj okus. Ima le en minus: na voljo je le faktor 30, zato je žal za toplejše mesece premalo. 
Ponovni nakup: Že opravljen! 
Subrina barvna maska za lase Rdeča: S tole barvno masko me je spoznala Mateja (hvala ti <3 ) in od takrat sem navdušena! Tale maska je sicer namenjena osvežitvi barvanih las, a dobro prime tudi na moje temno blond-svetlo rjave lase. Nanos je zelo enostaven - nanese se kot klasična maska za lase, po celotni dolžini vlažnih las, pusti se delovati približno 20 minutk in nato se spere. Čisto enostavno. Na mojih laseh je barva precej opazna, se pa po nekaj pranjih spere in potem na meni pride bolj rjava. Mi je pa zelo všeč in je super ideja, če si želite za kratek čas spremeniti barvo las. Sama sem se pred leti precej časa barvala na rdečo, a sem potem šla nazaj na naravno barvo, izključno iz tega razloga, ker se je barva čisto prehitro spirala (takrat še pri ni bilo na voljo toliko mask za osvežitev barve), pogosto sem se morala barvati in posledično sem tudi lase imela zelo uničene. Velikokrat mi rdeči lasje še vedno ''zapašejo'' (moja najljubša barva las ever <3), potem kupim tole masko, da se vsaj začasno spet prelevim v rdečelasko. :) Obenem pa je maska vlažilna in las ne uničuje, tako kot jih prave barve za lase.
Ponovni nakup: Že opravljen.

Phytorelax šampon za lase Kokos: Tale šampon za lase je imel krasen blag vonj po kokosu in bil je precej vlažilen (vseboval je kokosovo olje). Za lasišče mi je bil malce preveč (imam zelo masten tip las), za uporabo na spodnjem delu las, kjer so lasje bolj štrenasti in suhi, pa je bil super. Všeč mi je bilo, da se mi po pranju lasje niso vozlali in sploh nisem potrebovala balzam.
Ponovni nakup: Verjetno ne, ker je še veliko drugih šamponov za lase, ki bi jih rada preizkusila. 

Nexxus olje za lase Oil Infinite: Tole olje sem pred leti dobila gratis pri enem od nakupov na Look Fantastic. Naj bi šlo za olje iz salonske linije, a meni se je zdelo povprečno. Sploh, ker ima na spletu večinoma le dobre ocene, sem vseeno pričakovala malce več od njega. Olje je bilo srednje gosto, lasem je dalo lep sijaj, nisem pa opazila nobenih drugih rezultatov. Pač povprečno olje za lase, nič pretresljivega.
Ponovni nakup: Ne.

The Body Shop gel za tuširanje Vanilla Pumpkin: Moja najljubša linija od The Body Shop, poleg poletne linije z banano. Obe sta na voljo v omejeni izdaji, a ponavadi sta na voljo čisto vsako leto. Vanilla Pumpkin je vedno na voljo v jesenskih mesecih. Vonj je krasen! Topel, sladek in zelo ''cozy''. Meni diši po vanilijevih piškotkih in lešnikovem pudingu. Nasplošno sem velika ljubiteljica TBS gelov za tuširanje, saj so gostejši, zelo se penijo in vonji se celo malce zadržijo na koži.
Ponovni nakup: Seveda, upam, da bo letos v jeseni ponovno na voljo. 

Kozmetika Afrodita oljni gel za tuširanje in lepotilni losjon za telo: Tale dva izdelka sem dobila za darilo v enem Afroditinem setu. Bila sta prijetna za uporabo in imela sta zelo, zelo krasen sladek vonj. Mene je vonj spominjal na praline z marcipanom. Vonj je bil zelo intenziven, sploh pri losjonu za telo. Drugače pa sami teksturi izdelkov nista bila nič posebnega. Gel ni bil tako oljnat in negovalen, kot npr. L'Occitanovo olje za telo, losjon pa je sicer imel lahko in mazljivo teksturo, a je vseeno na koži pustil rahlo sijoč in negovalen videz.
Ponovni nakup: Ne, le redko ponovim nakup pri izdelkih za telo, razen, če me res kakšen izdelek posebej ''sezuje''.

Soap & Glory piling za telo Scrub of your Life: Piling z gostejšo gel teksturo in mini roza kroglicami ter finimi transparentnimi zrnci. Tekstura je bila zanimiva, saj je piling lepo zdrgnil kožo in jo naredil mehko, vendar na bolj nežen način. Vonj je bil, kot je za S&G stvari značilno, zelo močan. Dišal je čudovito, sadno-cvetlično.
Ponovni nakup: Z veseljem bi imela še kakšen njihov piling ali gel za tuširanje, saj imajo krasne vonje, a trenutno so mi žal nedostopni.

Dove deodorant Go fresh: Že v prejšnji objavi sem omenila, da so mi Dove deodoranti v spreju eni ljubših. Ne dražijo kože, preprečujejo neprijeten vonj in obenem zavirajo potenje. Sama po njih dišim še cel dan, tudi v bolj vročih dneh. Ta vonj je svež, citrusen (grenivka in limonska trava), kar je idealno za poletne dni.
Ponovni nakup: Že opravljen.

Rituals nočni balzam za roke The Ritual of Dao: Obožujem Rituals stvari! Preizkusila sem že veliko stvari in večina me je navdušila, predvsem pa izdelki za telo in roke. Tale ''balzam'' za roke je bil vrhunski za suhe roke. Predvsem ga je uporabljal moj dragi, ko je imel roke v katastrofalnem stanju, saj so bile tako suhe in so mu tako razpokale, da mu je tekla kri. Balzam je deloval kot maska za roke, saj je imel zelo gosto teksturo (kot vazelin) in je roke čez noč pomiril in nahranil. Vonj je bil cvetličen in malce pudrast. Pri Ritualsovih stvareh mi je zelo všeč, da so vonji intenzivni.
Ponovni nakup: Trenutno ne, ker imava veliko drugih krem za roke, ki jih morava porabiti.

Bath & Body Works antibakterijski gel za roke Champagne Apple & Honey: Ah, pa saj že veste, da naravnost obožujem antibakterijske gele za roke od Bath & Body Works. Imajo fantastične vonje, ki delujejo kot parfum za roke, niso preveč alkoholni (kot klasična razkužila) in ne izsušijo rok. Jaz bi imela vse možne vonje, če bi le bili bolj dosegljivi. Ta verzija je imela sladko svež vonj, po sočnih jabolkih.
Ponovni nakup: Žal jih je sedaj nemogoče dobiti, tudi na eBayu, saj se trenutno razkužila prodajajo kot vroče žemljice. Sem pa pred kratkim odkrila, da imajo italijansko stran, tako, da bom verjetno v bližnji prihodnosti tam naročila nekaj kosov. Žal pa nimajo tako veliko izbire, kot na uradni strani, a vseeno boljše, kot nič.


Kateri izdelek pa ste ve nazadnje porabile?




You Might Also Like

0 komentarji

HVALA za vse vaše komentarje - predloge, želje, pohvale in kritike! <3