Love beauty & planet - Oceans Edition

četrtek, oktober 28, 2021

Danes vam bi rada predstavila eno zelo osvežujočo linijo izdelkov za telo in lase od znamke Love Beauty & Planet. Filozofije te znamke je ustvarjati kvalitetne izdelke, ki obenem niso škodljivi za naš planet. Izdelki niso testirani na živalih, so veganski in imajo več kot 90% sestavin naravnega izvora. Velik plus je tudi reciklirana embalaža.

Preizkušala sem Oceans Edition linijo izdelkov, katera po vonju res spominja na morje, oziroma ocean. Popoln vonj za vse nas, ki smo po srcu ''ljudje morja''. :)

Gel za tuširanje Oceans Edition Wave of Hydration

Gel za tuširanje ima gosto, ''gel'' teksturo. Se zelo peni, zato se počasi porablja, saj za eno tuširanje potrebujem zelo majhno količino. Gel ni agresiven in kože ne izsuši. Najbolj me je navdušil vonj, ki je zelo osvežujoč. Diši kot kombinacija sveže opranega perila in morskega zraka. Rada sem ga uporabljala v toplejših mesecih, saj me je prijetno osvežil. Po njem rada posegam tudi sedaj, ko se mi precej toži po toplih dneh, saj me vonj v mislih odnese na morje, počitnice. Skratka, gre za zelo nevsiljiv vonj, ki ne izgine iz kože takoj po tuširanju, kar je meni plus. 
Vsebuje vsaj 92% sestavin naravnega izvora.

Losjon za telo Oceans Edition Wave of Hydration

Gre za losjon z lahko, tekočo in nemastno teksturo. Nima mastnega filma, hkrati pa pusti na koži vlažilen občutek. Ni kot nekateri losjoni, ki se v sekundi vpijejo in po njih nimaš občutka vlaženja. Za mojo kožo je dovolj negovalen tudi sedaj v hladnejših mesecih. Je pa res, da sama nimam težav s suho kožo. Vonj se mi v primerjavi s tuš gelom zdi še bolj svež in je rahlo zeliščen - malce se vonja tudi evkaliptus. 
Ima priročno doziranje na pumpico, kar bi po mojem mnenju moral imeti vsak losjon, saj je izredno neprijetno zapirati embalažo z namazanimi rokami.
Vsebuje vsaj 92% sestavin naravnega izvora.

Šampon za lase Oceans Edition Wave of Hydration

Šampon za lase je gostejši, se dobro peni. Opazila sem, da ima na mojih laseh boljši efekt, če ga nanesem manj, kot običajnega šampona za lase. Že manjša količina mi namreč lepo očisti lase. Če ga nanesem v "normalni" količini (kot pri drugih šamponih), je za moje lase preveč. 
Me je pa zelo pozitivno presenetilo, da se mi lasje po tem šamponu ne mastijo tako zelo (na splošno imam izjemno masten tip las) in lahko pranje las zamaknem za kakšen dan. Lasje imajo po pranju tudi malce volumna, kar je pri mojih finih laseh vedno dodaten bonus. Vonj je svež, morski in rahlo zeliščen.
Vsebuje vsaj 94% sestavin naravnega izvora. 

Balzam za lase Oceans Edition Wave of Hydration

Balzam je zame obvezen pripomoček pri vsakem pranju las, saj se mi lasje zelo radi vozlajo. Ker pa imam tanke in hitro mastne lase, ne maram težkih in zelo bogatih balzamov, saj mi le-ti takoj obtežijo lasje ter tako ti še hitreje postanejo mastni. 
Tale balzam je super za moj tip las. Lasje so po uporabi mehki, gladki, se lažje razčešejo, obenem pa niso obteženi. Vonj je, kot pri vseh izdelkih iz te linije svež in me spominja na vonj po pravem morskem zraku.
Vsebuje vsaj 98% sestavin naravnega izvora.

Tale linija me je zelo prijetno presenetila. Kljub temu, da imajo izdelki bolj naravne sestavine, so učinkoviti in niso ''brezvezni''. Običajno me bolj naravni izdelki ne očarajo, a ti so vsekakor izjema. 
Najbolj pa me je navdušil sam vonj te linije. Obožujem takšne sveže vonje, sploh, ker mi v misli prikličejo morje in brezskrbnost. 


Kaj pa vi, ste že kdaj preizkusili izdelke od Love beauty & planet?





You Might Also Like

0 komentarji

HVALA za vse vaše komentarje - predloge, želje, pohvale in kritike! <3