Makeup Products I Want To Hit The Pan On #1

četrtek, maj 14, 2015

Hej, punce! :)

Potem, ko sem spisala objavo o izdelkih oz. ličilih, ki jih želim porabiti (klik tukaj), sem ugotovila, da bi bilo smiselno napisati še objavo o izdelkih, pri katerih bi rada vsaj zadela dno in jih morda potem čez čas uvrstila med izdelke, ki jih želim popolnoma porabiti. 
No, za ta drug 'projekt' me je navdihnila blogerka Taya, ki je zraven izdelkov, ki jih želi porabiti uvrstile še tiste, pri katerih bo poskušala ('le') zadeti dno (pan po angleško). Njeno objavo si lahko preberete TUKAJ.
Torej, veliko blogerk (predvsem tujih) se ponavadi loti projekta 'Project pan', kjer se osredotočijo na zadetek dna, vendar je meni vseeno večji izziv izbrati nekaj izdelkov, ki jih želim porabiti do konca in nekaj, pri katerih bi se zaenkrat rada dotaknila dna in potem delala na tem, da to dno postane vedno večje. :P
Tako da imam zdaj kar dva (podobna) projekta, ki ju želim uresničiti. Zadnje čase si kar rada postavljam izzive, sploh ker sem v zadnjem letu nabrala veeeliiik kup ličil in je čisto preveč takšnih izdelkov, ki jih po krivem zanemarjam.
Vem, da vse kozmetike, ki jo imam doma pač ni možno porabiti, mi je pa všeč občutek, da se vsaj trudim. :P 
Rimmel London Colour Rush četvorček senčil za oči 001 Smokey Noir
Prvi izdelek je četvorček za oči, znamke Rimmel. Vključila sem ga v ta projekt, ker ga imam že predolgo in ker sem popolnoma pozabila nanj ne da bi ga zares dodobra 'uporabila'. Kombinacija barv se mi zdi idealna za sivo-črn smokey eyes izgled, želim si le, da bi bila obstojnost boljša. Plan imam, da zadanem dno pri vseh odtenkih, saj 'površina' ni velika in da potem sčasoma četvorček porabim do konca.


Alverde mono senčilo za oči 20 Magic Sand
Tudi to senčilo imam že kar nekaj časa, vendar še vseeno ni ravno staro. Ko sem ga kupila, sem ga uporabljala res veliko in mi je bilo tudi zelo všeč za preprost in naraven makeup look. Seveda pa sem kmalu pozabila nanj, saj raje uporabljam paletke, ker so bolj praktične. Senčilo je v barvi peska, je res nežne barve in ni vpadljivo. Tekstura je prijetno svilnata in res se mi zdi škoda, da bi pustila, da se pokvari.
I Heart Makeup Brow paletka za obrvi Fairest of them all
Tale paletka za obrvi je pri meni konstantno v uporabi. Sicer čisto na začetku, ko sem jo kupila, me ni pritegnila, ker nobena barva ni čisto identična barvi mojih obrvi (najbolj identičen odtenek za moje obrvi je Catrice svinčnik odt. Date with Ash-ton), vendar pa sem kmalu našla ustrezen način, kako paletko narediti uporabno za moje obrvi. V kombinaciji z zgoraj omenjenim svinčnikom za obrvi od Catrice in z gelom za obrvi (prav tako Catrice), se odtenek super obnese na mojih obrveh. Čeprav ta srednji odtenek (2. z leve strani) v paletki uporabljam ves čas, mi še vedno ni uspelo zadeti dna. Moj načrt je torej, da čimprej zadanem dno pri srednjem odtenku, bom pa nekaj poudarka dala tudi na ostala dva odtenka, ki bom ju poskušala uporabiti namesto senčila (bom vidla, kako/če se bosta barvi obnesli na očeh).
Catrice Camouflage cream (korektor) 010 Ivory
Spet izdelek, ki je pri meni must, kadar gre za ličenje celotnega obraza (beri: puder, itd.). Gre za kremast korektor, ki je po teksturi malce težji in gostejši. Najraje ga uporabljam za prekrivanje nepravilnosti, katero nalogo opravlja res odlično, saj je ravno prav prekriven, poleg tega pa se lepo zabriše. Se pa mi za področje pod očmi zdi presuh, zato ga tam ne uporabljam. Čeprav imam tale korektor že kar nekaj časa in mi je res všeč, ga imam še vedno zelo veliko in nisem niti pribl. blizu dnu embalaže. Res se bom potrudila, da pridem čim globlje, ker ne bi rada, da se mi prej posuši.


P2 Glow up! osvetljevalec za oči in lica 030 High Gleam
En najbolj naravnih osvetljevalec v moji zbirki. Odločila sem se, da poskušam zadeti dno, saj imam za moje pojme vseeno preveč osvetljevalcev, glede na to, da se ne pudram vsak dan oz. se ne poslužujem vedno tehnike 'senčenje in svetlenje obraza'. Ta je res prijeten, zato bom zares uživala v uporabi. Je pa osvetljevalec zelo pigmentiran, zato bom potrebovala kar nekaj časa, da uresničim svoj cilj. Odličen je tudi za v notranje kotičke oči. Osvetljevalec sem tudi podrobneje ocenila, tukaj



BeautyUK stripey bronzer 
Ta bronzer sem prejela že kar dolgo časa nazaj in dejansko mi ni 'spodnesel tal pod nogami'. Sama imam najraje 'enojne' bronzerje ali pa največ v dveh odtenkih. Kljub temu pa mi je izdelek zanimiv, saj vsebuje tudi osvetljevalce. Najbolj moteče dejstvo je, da so čisto vsi odtenki bleščeči. Vbistvu bo izdelek kar zanimiv za eksperimentiranje oz. igranje v poletnih mesecih, ko je najbolj zaželena zagorela in bleščeča polt. Moj poudarek bo verjetno predvsem na prvem, drugem in četrtem odtenku (ki sem ga tudi največkrat uporabila).


Catrice duo rdečilo Une, Deux, Trois (LE) C01 Meet Cherry
Eno mojih prvih in najljubši rdečil za lica. Ni skrivnost, da obožujem roza odtenke - tako na ustnicah, kot licih. To dvojno rdečilo vsebuje prelepa roza odtenka - temnejši 'muted' roza odtenek in vibranten roza odtenek. Poleg formule in super pigmentacije, ki se zlahka nadgradi, mi je najbolj všeč, da lahko to rdečilo uporabiš kar na tri načine oz. ustvariš tri različne izglede/učinke - s prvim, naravnejšim odtenkom; z drugim, vibrantnejšim odtenkom ali pa oba odtenka 'zmiksaš' skupaj in dobiš nov, poseben odtenek. Sama imam najraje ravno kombinacijo obeh rdečil skupaj. Rdečilo je žal iz omejene izdaje, vendar srčno upam, da bodo naredili še kakšna duo rdečila. Nasplošno pa ima Catrice fantastična rdečila - tako ''Defining blush'-e'', kot tudi ''Illuminating blush-e''.
O svojih napredkih vas bom vsekakor obveščala. Morda takoj, ko se dotaknem dna pri vsaj polovici omenjenih izdelkov, ali pa v obsežnejši objavi, kjer vam bom pokazala še druge izdelke, kjer mi je uspelo priti do dna. Namreč v moji kozmetični zbirki se je našlo kar nekaj izdelkov, pri katerih sem 'nepričakovano' prišla do njihovega dna, večinoma zato, ker gre za ene mojih najljubših izdelkov. 
Kaj bi vam bilo ljubše - videti moj napredek le pri 'načrtovanih' izdelkih (teh, ki so v tej objavi) ali kar objava o vseh izdelkih, pri katerih mi je doslej uspelo priti do dna embalaže? :)
Ste že kdaj preizkusile ta projekt oz. vam je že kdaj uspelo porabiti kakšno ličilo/se dotakniti dna embalaže izdelka? :)



S.

You Might Also Like

6 komentarji

  1. Jst si kar ne upam zadati te naloge, ker bi me sigurno čakal neuspeh :/ največji problem je, da ko kupim nek nov izdelek vse ostale pozabim in uporabljam samo še novega :D Je p Catrice rdečilo Meet cherry tudi pri meni konstantno v uporabi, ampak dno je še leta daleč se mi zdi :P
    Pa še odgovor na tvoje vprašanje: jaz bi za motivacijo raje videla katerikoli izdelek katerega dno je že na obzorju :P

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Eeh, poskusiš lahko. :) Pa morda začneš z manj izdelki in potem vidiš, kako ti bo šlo. :) Morda ti celo postane všeč in boš ta projekt delala vedno znova in znova. :P
      Sem pa jaz ista kot ti, zato je tudi bila 'nuja', da se lotim tega projekta, drugače se lahko počasi izselim iz svoje sobe, ker ne bom imela več kje spati poleg vse te moje zaloge, haha (just kidding). xD
      Super, hvala za odgovor. :P Bom upoštevala. :)

      Izbriši
  2. Lepo, da si se mi še tu pridružila. Jaz sem zaenkrat nadvse zadovoljna z izzivom, saj sem pri paleti senčil pri dveh senčilih že dosegla dno, ostalo pa se tudi kar porablja. :D Držim pesti, da nama obema uspe. :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Ja, res je super izziv. :) Pa sploh ko gledam vse te videe na youtube, dobim še dodatno motivacijo, ker vidim, da se kar veliko punc loti takšnih projektov. :)
      Wau, vidim, da ti res zelo uspeva! Jaz sem zaenkrat porabila samo nekaj izdelkov za ustnice iz tistega projekta in svinčnik za oči. :)
      Tudi jaz držim pesti za naju. :3

      Izbriši
  3. Joj, vas občudujem. Mislim, da se bom mogla tudi jaz lotit česa podobnega ;) Pa ne vem, če bi mi uspelo =P
    xoxo, Nyx

    OdgovoriIzbriši

HVALA za vse vaše komentarje - predloge, želje, pohvale in kritike! <3