Summer Wishlist

torek, junij 25, 2019

Poleti me vedno zagrabi ena posebna želja po nakupovanju, predvsem kakšnih sijočih in dišečih poletnih zadev. Letos pa imam tudi eno posebno ''obsedenost'' in to je preizkušanje različnih sončnih krem za obraz. Tako sem sestavila eno majhno listo želja stvari, ki bi jih trenutno najraje imela: nekaj za zaščito pred soncem, za nego obraza/las in pa dišave.
Neostrata Targeted Treatment sončna krema ZF50
Neostrata sončna krema je trenutno najvišje na moji listi želja. Je namreč označena kot ena najboljših sončnih krem z mineralnimi filtri (cinkov oksid in titanijev dioksid). Je tudi rahlo obarvana, kar je super zadeva, sploh, če sovražiš tisto značilno belino mineralnih filtrov. Uporabnice pravijo, da je izjemno lahka in da se odtenek lepo zlije s kožo. Sama bi jo uporabljala predvsem za dneve, ko bi si želela malce obarvanosti (pudra namreč poleti ne maram). Poleg nje imam na listi želja še nekaj drugih krem z mineralnimi (npr. Clinique in Avene), pa tudi kemičnimi filtri (npr. Piz Buin in RoC).

Vichy serum Mineral 89
Poleti je moja rutina obraza precej enostavna. Lahka vlažilna krema/serum in podnevi kot drugi in zadnji korak še zaščita pred soncem. Trenutno me zelo mika Vichy Mineral 89 serum, ki je precej pohvaljen. Kožo naj bi odlično navlažil (vsebuje hialuronsko kislino), hkrati pa naj bi bil izredno lahek in nemasten. Uporabljala bi ga v jutranji rutini pred nanosom sončne kreme.

L'oreal Profesionnel čistilni šampon za lase Serie Expert Pure Resource
Poleti se moji lasje obupno mastijo, zato ponavadi uporabljam čistilne šampone, da tako las ne rabim umivati vsak/vsak drug dan. Mi pa gre na živce, da so nekateri šamponi hkrati zelo izsušujoči. Izsušene lase pa sovražim še skoraj bolj, kot mastne. Po dolgem času bi si tako spet rada privoščila L'oreal Profesionnel šampon, ki mi je bil že v preteklosti zelo, zelo všeč. Lase mi je namreč odlično očistil, hkrati pa jih ni izsušil. Tokrat razmišljam kar o 1500ml verziji (da bo nekaj časa mir :P).

Schwarzkopf Professional linija BC Bonacure Sun Protect
Poleti si zaradi sonca in morske vode vedno nabavim tudi kakšen poseben izdelek za zaščito las pred soncem, čeprav večinoma lepo skrbim za njih (zaščitim jih s slamnikom, imam jih spete, ko grem v vodo, po kopanju jih umijem). Ponavadi vedno vzamem kakšnega od L'oreal ali Schwarzkopf iz njihovih profesionalnih/salonskih linij. Letos me je pritegnila (priznam, da delno zaradi lepe barvne embalaže) nova BC Bonacure sončna linija od Schwarzkopf, ki naj bi lase ščitila pred UV žarki, hkrati pa jih obnovila in navlažila. Najvišje na listi želja imam šampon in tretma 2v1. 

Caudalie toaletna voda Eau des Vignes
Seveda lista želja ne bi bila popolna brez kakšne nove dišave. Sedaj poleti pogosto uporabljam kakšne lahkotne meglice, saj mi dolgoobstojni in močneje koncentrirani parfumi ne pašejo preveč (izjema moj ljubček Lancome La Vie est Belle). Moje najljubše meglice so Bath & Body Works (kupim na Notino.si), pred kratkim pa me je navdušila toaletna vodica od Caudalie (preizkusila sem mini testerček). Vonj je namreč čudovit. Izjemno svež, lahek in nežen. Je nežno cvetličen in ''grozdni'', z mešanico lesnih not.

Nuxe toaletna voda Sun
Pa je tudi mene premamila Nuxe Sun toaletna voda, ki jo vsi tako hvalijo. Diši čisto poletno in me asociira na vonj sončne kreme. Vonj je topel, sladek, opazen, a ni premočan. Vonja se predvsem sladko pomarančo, kanček mošusa in seveda cvetove tiare, ki dajo tisto tipično ''beachy'' noto. Kokos je žal bolj v ozadju. Malce je podoben njihovi Huile Prodigieux dišavi, a je vonj te meglice bolj osvežujoč in lahkotnejši.


Kaj pa se skriva na vaši poletni listi želja?



You Might Also Like

0 komentarji

HVALA za vse vaše komentarje - predloge, želje, pohvale in kritike! <3