Moja najljubša dišava vseh časov: Lancome La Vie est Belle

sreda, junij 19, 2019

Danes bi končno rada objavo posvetila moji najljubši dišavi vseh časov. In sicer gre za dišavo Lancome La Vie est Belle. 
Vem, da je nad tole dišavo res veliko punc navdušenih, vendar moram tudi sama o njej zapisati nekaj besed, saj je zame že nekaj leta zares posebna in verjetno sem ena redkih, ki se ni navdušila nad njo zaradi ''hypa'', ki je danes okrog nje.
Sama sem v točno to dišavo zaljubila že takoj, ko je leta 2012 prišla v prodajo in še sploh ni bila popularna. Od takrat me nobena dišava ni tako zelo prevzela kot tale (blizu ji pride le Paco Rabanne Olympea Intense). Vem, da ima dišava La Vie est Belle veliko oboževalk in je to vonj, ki ga pogosto ''srečaš'' na ulicah, a je meni iskreno za to čisto vseeno, ker ima tale dišava zame pač posebno vrednost tako ali drugače.

Seveda je zame, kot srednješolko (in kasneje študentko), tale dišava bila zdaleč predraga in sem več let kupovala tale vonj kot točen parfum. Vonj je na meni sicer bil identičen, a me je motilo, da se je dišava dokaj hitro pokvarila in da seveda ni bila v tako lepi ''fancy'' steklenički.
No, čez čas pa sem original dišavo kot presenečenje prejela od svojega dragega in to kar v 75ml velikosti (+s posvetilom<3). Seveda sem bila noro navdušena, saj bi lahko rekla, da je tale dišava neke vrste moj prepoznavni vonj.
Vonj mi je namreč res pisan na kožo. Obožujem take močne, sladke, tople in zapeljive vonje, ki jih takoj opaziš. Sicer sama na splošno nisem preveč drzna punca (ravno nasprotno), a za parfume imam rada, da so opazni in da niso preveč nežni. 
La Vie est Belle ima precej poseben, gurmanski vonj; diši namreč kot pregrešno drage čokoladne praline polnjene s sadnim polnilom črnega ribeza in hruške, ki se jim pridružijo še cvetlične note (jasmin, iris, pomarančevi cvetovi) in pačuli, ki doda dišavi tisto posebno, zapeljivo noto.

Obstojnost dišave je odlična, na meni brez težav zdrži čisto ves dan. 
Ker je dišava močnejša in sladka, je na splošno primerna bolj za zimske mesece ali poleti kot večerna dišava. Jo pa sama brez težav nosim sedaj tudi kot dnevno dišavo, saj takšne sladke vonje obožujem v čisto vseh letnih časih.
Cena: 30ml / 45€.

Je pa dišava zaradi vrhunske obstojnosti in odličnega vonja zagotovo vredna svojega denarja (vsaj zame osebno) in je tudi z razlogom ena najbolj prodajanih dišav.

Res sem izjemno vesela, da imam končno v svoji zbirki original vonj La Vie est Belle, saj je tale vonj že od leta 2012 moj najljubši in se ga sploh ne morem naveličati. 
To je dišava po kateri posegam skoraj vsakodnevno in ne glede na priložnost, počutje ali vreme. Dejansko se včasih moram prisiliti, da uporabim še kakšno drugo dišavo iz svoje zbirke (pa imam kar nekaj odličnih dišav). Ta vonj me namreč vedno spravi v boljše razpoloženje in zato je to (brez pretiravanja) moja najljubša dišava vseh časov.
Kateri parfum pa je vaš najljubši?



You Might Also Like

0 komentarji

HVALA za vse vaše komentarje - predloge, želje, pohvale in kritike! <3