Products I've been lovin' lately #9

petek, april 10, 2020

Že precej časa je minilo od moje zadnje objave o najljubših izdelkih. V tem času sem preizkusila kar veliko stvari, spodaj pa jih je nekaj, ki so mi trenutno res izjemno pri srcu. Največ je tokrat produktov za obraz, saj mi je nega slednjega izjemno pomembna, sploh v tem prehodnem obdobju.
GlamGlow maska za obraz Supermud: Moja najljubša maska za obraz ta hip je definitivno GlamGlow Supermud maska. Gre za masko z ogljem in glino, ki odlično očisti pore in kožo naredi enakomernejšo. Super za mastno kožo in nepravilnosti. Je moj SOS izdelek, ko se mi naredijo kakšne večje nepravilnosti, saj učinkuje zelo hitro. Prav tako iz por potegne umazanijo. Vsebuje različne kisline, a kljub temu maska ni agresivna ali izsušujoča niti na moji občutljivi koži. Uporabljam jo približno enkrat na teden.
Vichy serum za obraz Mineral 89: Gre za serum za obraz, ki ga že nekaj časa redno uporabljam v svoji jutranji rutini obraza. Všeč mi je, ker je zelo vlažilen, a vseeno ne zmasti moje mastne kože, obenem pa se hitro vpije in ne pušča lepljivega filma. Kožo naredi mehko in gladko. Cena je sicer na prvi pogled malce višja, a se res zelo, zelo počasi porablja (sama ga imam v uporabi že več kot pol leta).

CeraVe lotion krema za obraz: Še en odličen izdelek za obraz, ki me navdušuje zadnje mesece. Gre za losjon za obraz znamke CeraVe. Losjon je dokaj bogat, oziroma vlažilen, a ni težek in mi ne dela mozoljčkov. Je odličen za nego kožne bariere (vsebuje ceramide, niacinamid), poleg tega pa se dobro meša z raznimi olji ali bolj koncentriranimi aktivi (pogosto v njega vmešam kapljico vitamina C v oljnati obliki). Uporabljam ga predvsem v večerni rutini, saj na moji mastni koži potrebuje malce več časa, da se popolnoma vpije. Odličen je bil tudi za jutranjo zimsko rutino. Sem ga ravno porabila in definitivno kmalu naročim novo zalogo.
Lancome La Nuit Tresor parfumska voda Musc Diamant: V zadnjem času sem se zaljubila v kar nekaj novih parfumov, a Lancome Musc Diamant je en mojih najljubših, saj je zelo poseben. Ima res krasen vonj po mošusu, ki je sladek, a hkrati eleganten in zelo ženstven. Vonj je čist, malce gurmanski, s toplo ter kremasto noto mandljev. Tale dišava je zame zelo posebna, ker me vedno spravi v boljšo voljo. Poleg tega je primerna za vse priložnosti, tudi za bolj posebne, saj izžareva eleganco in luksuznost. Tudi steklenička je izjemno lepa, v obliki in barvi diamanta. Nasplošno sem velika ljubiteljica Lancome La Nuit Tresor linije dišav, trenutno imam kar štiri vonje.
Yankee Candle sveča Sweet Morning Rose: Čeprav dišeče svečke večinoma kurim bolj pozimi, pa mi tudi v tem prehodnem obdobju zelo pašejo, sploh malce bolj spomladanski vonji. Trenutno je moja najljubša sveča Sweet Morning Rose, ki se lepo ujema s trenutnim toplim, sončnim vremenom. Ima pudrast cvetlični vonj, ki pa je izjemno nežen. Mene spominja na vonj po vrtnicah in jutranji rosi. Je torej popolna za spomladansko crkljanje.
Kateri izdelki pa vas razveseljujejo v tem času?



You Might Also Like

0 komentarji

HVALA za vse vaše komentarje - predloge, želje, pohvale in kritike! <3