Merry Christmas, Beauties!

četrtek, december 25, 2014

Pozdravljene! :)

Najprej bi vam rada zaželela vesele božične praznike. Upam, da se imate lepo v družbi svojih najdražjih in da uživate v prazničnem vzdušju ter dobri hrani. :)
Jaz se imam čudovito, saj je božič moj najljubši praznik, ker je vse tako čarobno in lepo okrašeno, poleg tega pa ga preživljam z družino in fantom.
No, ker sem tako očarana nad tem praznikom, sem želela na kratko z vami deliti nekaj božičnih trenutkov in tudi izdelkov, ki me spremljajo v teh dneh. Brez slednjega pač ne gre, ker sem velika ljubiteljica kozmetike, božič pa je še posebej odlična priložnost (praznični) za makeup. <3


Nekaj božično/praznično 'obarvanih' kozmetičnih izdelkov, ki mi pridejo prav v teh prazničnih dneh:

1. Božična manikura: Preprosta, a vseeno bleščeča. Uporabila sem Essie Toggle to the Top, ki vsebuje rubinasto rdeče bleščice in je zato najlepši božični lak v moji zbirki (žal mi je, da mu sliki spodaj delata krivico, saj je v resnici veliko bolj bleščeč & prazničen)! Dodala sem še nekaj zlatih bleščic (Essence Metal Glam nadlak), ki so v teh praznikih must in se ujemajo z rdečo barvo. Pod njimi je še en rdeč lakec Essie Forever Yummy, ki je sexy temnejše rdeče barve.

2. Lush Santa's piling za ustnice: Kupila sem si ga pred kratkim, ker izgleda in diši tako praznično. Je rdeče barve, dodane pa ima tudi majhne rdeče srčke. Poleg tega pa diši po kokakoli, ki je itak božična, sploh če se spomnite reklam s kokakolo in božičkom! :P Piling pa je must tudi v teh zimskih mesecih, ker so takrat ustnice zelo suhe in ta izdelek izboljša njihovo stanje, sploh pred nanosom najljubše šminke.

3. Trenutno najljubša šminka za ustnice v rdečem odtenku: replika MAC šminke v odtenku Ruby Woo.
4. Senčila za oči: V zadnjih dneh je moja najljubša izbira nežen, a vseeno bleščeč očesni makeup. Od kar sem si pred pribl. 2 tednoma kupila prvo MAC senčilo - Satin Taupe, ga uporabljam kar veliko (sem ga tudi danes uporabila za očesni makeup)
Moram omeniti še nekaj drugih senčil, ki so mi všeč zadnje dneve - Maybelline Color Tattoo On and on bronze & Permanent Taupe, L'oreal Infallible Bronze Goddess & Endless Chocolat, Babor Golden Throne in paletka Artistry.

5. Izdelki za obraz: Ponavadi se ne ličim vsak dan, v 'posebnih' dneh pa uporabim tudi Sleek set za 'cotouring' (ki vsebuje temnejši puder in osvetljevalec).

6. Izdelki za telo: V teh dneh rada dišim še posebej lepo, zato se razvajam z mojimi naljubšim izdelki za telo v tem trenutku. Gela za tuširanje: Yves Rocher med, milo Lush Honey I washed the Kidspiling za telo Garnier, olje za telo z istim vonjem Garnier Body Ultimate, suho olje Nuxe in maslo za telo Avon, ki ima vonj po čokoladnih tartufih.

7. Parfum: Imitacija Lancome La vie est Belle od Refan, ki ima prijetno sladek in sexy vonj, ki ga najraje uporabljam za večerne izhode, ker je malce premočen za čez dan. 

In še nekaj božičnega vzdušja oz. slikic. :)


Nekaj lučk. :P


Naše božično drevo. :)


Božično drevo pri fantu. :)

  
Nekaj daril (nisem vključila vseh+prejela sem še nekaj denarja)

Najprej darilo, ki sem ga prejela od svoje skrivne božičke, blogerke Nuše. Blogerke smo se namreč odločile za skrivno obdarovanje, vsaka je dobila izžrebano eno punco, ki jo je obdarila. Seveda nobena ni vnaprej vedela, od koga bo prejela darilo. :P Moram reči da je bilo zelo zabavno, na spodnji sliki pa lahko vidite izdelke, ki sem jih prejela. :)
Darilo, ki sem ga prejela od svojega fanta. <3 Bila sem zelo presenečena, saj mi je podaril same čudovite stvari. <3 Predvsem ščetko za obraz in epilator sem si že dolgo želela! Da ne omenjam, kako lepo je vse skupaj bilo zavito, v dveh škatlah + vsaka stvar posebej, da me je čim dlje ''mantrala'' vsebina. :P 
Nekaj uporabnih daril od moje družine. Sploh ogledalo, ki sem ga že NUJNO potrebovala. :D
Doma izdelana božična darila od fantove družine. :) Kopalna sol, čokoladni liker in piškoti, nom, nom. :P

Lep večer, lepotičke! :)



S.

You Might Also Like

2 komentarji

  1. Prekrasna objava in izbire :) Slike so res paša za oči in lepo imate okrašeno.

    Joj kok vam zavidam tistim, ki imate "normalen" božič. Pri nas smo stene kital (don't ask). Nobenih daril, kosilo ni ravno najbolj praznično, vse je bolj meh. Sem pa vsaj imela prazničen mejkap in jaslice postavila, če že nič drugega :D

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala! :)) <3

      Ah. :/ Tudi to se dogaja. Bo pa drugo leto boljše. :P Saj meni je tudi tisto malo prazničnega vzdušja manjkalo, ker ni blo snega. :/
      No, glavno, da je makeup bil prazničen. Jaz sem se tudi mogla malce praznično urediti. :)

      Izbriši

HVALA za vse vaše komentarje - predloge, želje, pohvale in kritike! <3