Empties #3

ponedeljek, december 29, 2014

Pozdravljene, punce! :)

Pa je spet čas za eno mojih najljubših objav. :) Obožujem branje pa tudi pisanje teh postov in seveda - metanje stran porabljenih embalaž. Se mi zdi, da veliko bolj pridno porabljam izdelke odkar pišem te objave. Nekako mi dajo motivacijo oz. me opominjajo, da moram izdelke, ki že dolgo stojijo/gredo proti koncu, porabiti do konca.
Kakorkoli, za vas imam DOLG empties post, saj se je nabralo kar nekaj izdelkov. :P Seveda pa se 'novi' izdelki že pridno nabirajo v drugi škatli.
Nivea Pure Fresh gel za tuširanje z minerali morja (vzorec): Ta gel za tuširanje ima zelo svež, citrusni vonj, kar mi je všeč. Se mi zdi, da deluje zelo sproščujoče in prijetno. Drugače pa čisto običajen gel za tuširanje, ki se lepo peni.
Nakup: Da, ker mi je ta svež vonj zelo všeč.

Balea Melon Tango gel za tuširanje: Ima prijeten sladkast vonj in je primeren za poletje. Sicer mi vonj ni bil tako všeč, kot ostala dva iz te zbirke (Carambola Lambada in Mango Mambo), je bil vseeno prijeten. Tako kot drugi Balea geli se tudi ta lepo peni, ne izsuši moje kože in jo lepo odišavi.
Ponovni nakup: Ne, ker mi je bolj všeč za poletje + je omejena izdaja.

Balea After Sun gel za tuširanje: Zelo dišeč poletni vonj, ki se lepo peni. Ta mi je poleg Palmolive kokos bil najljubši in sem ga še posebej veliko uporabljala na morju. Sicer naj bi imel hladilen učinek, zato sem ga uporabljala, ko me je opeklo sonce, a nisem opazila neke bistvene razlike. Vseeno me pa vonj prepriča, saj me spominja na poletje, plažo, sonce in na moj dopust s fantom. Je pa žal iz omejene izdaje.
Ponovni nakup: Bi, ampak ni več možno.

Palmolive Caipi Coconut gel za tuširanje: Kot že veste, obožujem kokos. Ta gel za tuširanje je trenutno moj najljubši kokosov, saj je zelo nežen, a obenem ima značilen mlečen vonj po kokosu. Kar mi je neizmerno všeč, je da je precej obstojen in mi koža diši precej močno, ne kot pri večini gelov, ko je vonj le rahlo zaznaven. Na celotnem dopustu je bil moj spremljevalec in zato mi vedno prikliče v spomin prelepe trenutke na morju. :)
Ponovni nakup: Vsekakor, a šele spomladi/poleti.

Subrina Perfume Drops gel za tuširanje: Ta gel za tuširanje ni bil nič posebnega - sploh vonj mi je bil premočen in čisto 'mimo'.
Ponovni nakup: Niti slučajno.

Aveo gel za tuširanje Mango & Kokos: En najbolj slastnih gelov za tuširanje, ki sem jih porabila v zadnjem času. Ima sladkast vonj po mango, ki je malce pocukran in mene nekako spominja na marcipanove (Mozartove?) kroglice, njamii. Drugače pa ni zaznati kokosa. Zaradi pocukranega vonja je gel najbolj primeren ravno za zimo.
Ponovni nakup: Ja, sploh za zimske večere je idealen! 

I love.. Coconut & Cream gel za tuširanje: Imel je močen sladek vonj, ki spominja na kakšne sladke sladice s kokosom. Mi je bil všeč, ampak glede na to, da sem ga imela za zelo dolgo (velika embalaža, 500ml), sem se ga proti koncu že naveličala.
Ponovni nakup: Mogoče poleti, definitivno pa bom preizkusila še kakšen drug I Love..vonj.
Fa Vitamin & Power gel za tuširanje Medena melona+Vitamin B: Še en zelo dišeč gel za tuširanje. Vonj je sadno sladek, vendar ni preveč pocukrani, je nekako bolj svež. Drugače pa super peneč. Definitivno moram preveriti še ostale gele od Fa.
Ponovni nakup: Ja, enkrat v prihodnosti, ko porabim in sprobam še kakšnega drugega.

Garnier Oil Beauty piling za telo: Moj najljubši piling za telo, EVER! Ima krasno gel teksturo, ki se spremeni v peno. Delci so ravno pravi grobi in lepo odstranijo odmrle celice. Všeč mi je, da je moja koža po uporabi zelo mehka, gladka pa tudi nahranjena. +Vonj je super in prav rada se razvajam s tem pilingom. :P
Ponovni nakup: Že opravljen.

Sun Dance losjon za zaščito pred soncem z vonjem kokosa (ZF 20): K nakupu me je prepričal zelo prijeten vonj po kokosu. Krema se lepo razmaže, ščiti pred soncem in pusti na koži prijeten poletni vonj. Za svojo nizko ceno je odlična, pa zelo mi je všeč detajl na embalaži. :P 
Ponovni nakup: Da, naslednje leto.

Balea osvežilni sprej za telo Brazil Mango: Tale sprej sem kupila lansko poletje, vendar so letos imeli podobno verzijo z istim vonjem. Sprej ima prijeten vonj po mangu, kožo lepo odišavi in osveži. Super za poletje. Upam, da bodo naslednje leto spet izdali takšno verzijo.
Ponovni nakup: Seveda (poleti), če bo spet na voljo.

Nivea deodorant z izvlečki bisera: Nežen deodorant, ki ne draži moje kože, prav tako ne pušča belih sledi. Je obstojen in ima nežen cvetlični vonj, ki je zelo ženstven. Ti deodoranti so definitivno stalnica pri meni.
Ponovni nakup: Že opravljen, a drug vonj.
Alverde piling za prhanje proti celulitu limona & rožmarin: Piling z manjšimi zrnci, ki lepo odstrani odmrle celice, obenem pa je dovolj nežen za vsakodnevno uporabo. Ima močen citrusni vonj z dodatkom rožmarina. Je prijeten in kožo naredi gladko, a neke razlike pri zmanjšanju celulita ne moremo pričakovati. Sem pa slišala, da naj bi bil učinkovit v kombinaciji z enakim oljem za telo, tako da v prihodnosti definitivno preizkusim še to (olje že imam).
Ponovni nakup: Da, v enkrat v prihodnosti, ker ga želim preizkusiti v kombinaciji z oljem.

Avon Solution intenzivni losjon za ublažitev celulita, dvojni učinek: Ima dokaj prijeten vonj, se lepo maže, vendar potrebuje nekaj časa, da se popolnoma vpije. Losjon je mojo kožo naredi gladko in napeto, a ker sem včasih pozabila nanj, seveda nisem pričakovala nekih razlik.
Ponovni nakup: Da, ko porabim en drug losjon proti celulitu.

Nivea Q10 Energy losjon za telo (vzorec): Sicer nisem imela možnosti dodobra stestirati tega izdelka, mi je pa bil na prvi vtis všeč. Vsebuje sestavine, ki naj bi naredile kožo bolj elastično in napeto, česar ne morem potrditi. Izdelek ima tipičen in prijeten Nivea vonj, lepo se razmaže in nahrani mojo kožo. Sicer res potrebuje malce dlje časa da se vpije, ampak koža pa je res izjemno nahranjena.
Nakup: Mogoče, ko porabim ostale losjone/masla za telo, bi me zelo zanimal učinek na daljši rok.

Balea maslo za telo Vanilija: Tole maslo sicer več ni na voljo v drogerijah, saj je bilo Limited Edition. Malo sem pozabila nanj, zato sem ga porabila šele zdaj. Je pa mi bilo izjemno všeč! Tekstura je malce bolj gosta, vendar se lepo razmaže, vpije se precej hitro, obenem pa kožo izjemno navlaži in jo odišavi z vonjem kremaste vanilije. Sem jo omenila tudi v svojem Jesenskem must-have postu.
Ponovni nakup: Vsekakor bi, če bi še bila še na voljo.

Barfuss piling za noge s fino magmatsko kamnino: Vonj tega pilinga mi je bil kar nekaj. Je pa bil izdelek fajn za razvajanje utrujenih stopal, se pa mi zdi, da so bili delčki premalo grobi, saj mi niso odstranili dovolj trde/odmrle kože. Vseeno pa so bila stopala ob uporabi mehkejša. 
Ponovni nakup: Mogoče spomladi/poleti.
Duchesse kozmetične blazinice iz 100% bombaža: Mehke, super za odstranjevanje makeupa in laka za nohte. Malo me moti, da mi včasih razpadejo, drugače pa poceni in priročne.
Ponovni nakup: Da.

Beauty kozmetične blazinice - Tedi: Običajne blazinice za odstranjevanje ličil in laka za nohte. Sicer so te malce bolj mehke in tanke, ampak vseeno učinkovite in kadar jih potrebujem, jih pač vzamem v najbližji trgovini.
Ponovni nakup: Da.

Zeiss raztopina za leče: Kupujem jo že odkar nosim leče. Lepo očisti leče in jih razkuži. Sicer ni ravno najbolj poceni, vendar jo imam za zelo dolgo, saj se malo porablja. Če imate predlog za kakšno cenejšo in učinkovito, mi prosim napišite. :)
Ponovni nakup: Že opravljen.

Avon Planet Spa luksuzni tretma za okoli oči z izvlečkom črnega kaviarja: Zelo prijetna krema za predel okrog oči. Kožo lepo zgladi in jo naredi mehko. Všeč mi je bila tudi mavrično vijolična barva, ki je bila vidna le, ko sem jo iztisnila iz embalaže, zelo luksuzno. Drugače pa ena mojih najljubših krem za oči.
Ponovni nakup: Da, v kolikor še je na voljo.

Montagne Jeunesse ''Pell-off'' maska za obraz (kumarice): Tole masko sem enkrat kupila v kompletu še z nekaj drugimi maskami iste znamke. Ni mi bila niti malo všeč, saj je imela zelo močan in neprijeten vonj, kot po alkoholu. Prav tako ni imela nobenega (pozitivnega) vpliva na mojo kožo. Nič posebnega.
Ponovni nakup: Definitivno ne!

Montagne Jeunesse maska za obraz - minerali mrtvega morja: Maska naj bi očistila kožo oz. pore. Za razliko od prejšnje maske, mi je ta bila res všeč, saj je bila koža lepo očiščena, pore pa malo manj vidne. Koža se je začela mastiti malo kasneje, kot običajno.
Ponovni nakup: Ja, vendar bolj poleti.

CV termomaska za obraz - nečista koža: Tale maska ima termo učinek, njena naloga pa je, da naj bi očistila pore. Meni se poleg toplotnega učinka ni zdela nič posebnega, saj ni moje kože očistila, pustila je le mehak občutek.
Ponovni nakup: Ne.

Paula's Choice Oil-Reducing čistilni gel za obraz: Moj najnajnajljubši čistilni gel, ki perfektno odgovarja moji mastni in občutljivi koži. Všeč mi je da je kremast, odlično očisti obraz in ga naredi mehkega. Za piko na i pa še preprečuje dodatno mastenje kože.
Ponovni nakup: Takoj, ko porabim druge čistilne gele, ki jih imam.

Natura Siberica piling za obraz za mastno do mešano kožo: Ravno prav grob piling, ki kožo lepo zmehča, zgladi in zmanjša videz širokih por. Imela sem ga za kar dolgo, zato si zdaj želim preizkusiti kakšnega drugega, ki bi bil primeren za kožo z nepravilnostmi.
Ponovni nakup: Zaenkrat ne.
Balea After Sun intezivna kura za lase po sončenju: Balzam je naredil moje lase mehke in sijoče, ampak nisem ravno opazila, da bi 'popravil' stanje, ki ga sta ga povzročila sonce in slana voda. Kljub temu se mi zdi super za potovanja, ker ne zavzame prostora pa še poceni je.
Ponovni nakup: Da, naslednje leto - za na morje.

L'oreal Preference balzam za lase za daljšo obstojnost barve: Ta balzam je sicer zraven pri barvi za lase, ki jo kupujem, a je res odličen. Podaljša obstojnost moje barve (rdeča!), lasje pa so zelo, zelo mehki - že med nanosom balzama! Ne zmasti mojih las, temveč jih naredi sijoče in prepreči vozlanje.
Ponovni nakup: Ne, ker ne uporabljam več te barve - sem spet na svoji naravni barvi.

Schauma šampon za poškodovane in suhe lase: Šampon s sladkim vonjem kokosa. Žal pa mi ni bil všeč učinek, ki ga je šampon pustil na mojih laseh. Lase mi je slabo očistil, vbistvu še jih je dodatno zmastil+nisem opazila, da bi bili lasje manj poškodovani. Kar me je najbolj razočaralo je, da po pranju lasje niti niso bili sijoči in mehki, kot so ponavadi, ko si jih umijem. Nisem še imela slabšega šampona!
Ponovni nakup: Niti slučajno!
Balzam za ustnice: Ta balzam sem prejela že zelo dolgo nazaj na enem srečelovu. Običajen brezbarven balzam za ustnice, ki ustnice nahrani - če niso preveč suhe in jih zmehča.
Ponovni nakup: Ne, ker ni nič posebnega, poleg tega ne vem, če se sploh kje dobi.

Catrice obarvana šminka za ustnice (Celtica LE): Ta šminka me je razočarala, saj je zelo slabo obarvana, slabše kot kakšni obarvani balzami. Hotela sem jo uporabljati kot balzam, vendar ni poleg sijaja nič naredila za moje ustnice.
Ponovni nakup: Ne, sicer pa niti več ni na voljo.

Nikki Beach Private Party toaletna voda (tester): Prijeten sladek vonj, ki mi je bil na začetku všeč,  potem pa sem se ga po kakšnih dveh uporabah naveličala.
Nakup: Ne.

Essence I Love Extreme maskara: Poceni maskara, ki lepo podaljša in da volumen mojim trepalnicami. Sicer lahko hitro naredi 'pandaste' trepalnice, zato je treba biti pri nanosu previden. Se pa mi zdi, da po nekaj uporabah začne slabše 'delovati', oz. ne pusti več tako lepega učinka.
Ponovni nakup: Zaenkrat ne, ker imam veliko število drugih maskar.

Ste preizkusile katerega od teh izdelkov?



S.





You Might Also Like

13 komentarji

  1. Si bila pa pridna :) Garnier piling je pa res zakon :D

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Ja. se trudim, sploh, ker mam ogromne zaloge doma, ki mi krčijo prostor. :) Se strinjam, jaz več ne morem brez njega. :P

      Izbriši
  2. Jaz sem se tako navadila, da uporabljam različne gele za tuširanje naenkrat oz. vsake toliko jih menjam, da se potem ne naveličam vonja. :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Jaz sem tudi vedno delala tako, zdaj pa jih le občasno menjujem, drugače jih ne bom celo večnost porabila. :D

      Izbriši
  3. Tudi jaz sem preizkusila šampon od Schaume in sem bila razočarana nobenega učinka niti speni se ne kot je potrebno drugače pa tudi jaz imam gelov za tuširanje na zalogi in moji najlubši so od Body Soul uporabljam tudi njihove losione za telo,olje.....

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Jaz še mam dva njihova druga šampona in res upam, da me ne bosta razočarala, kot tale..
      Zanimivo, BS izdelkov pa še nisem preizkusila, čeprav jih velikokrat vidim v Mullerju. :)

      Izbriši
  4. Zanimivo, zgleda, da je res zelo odvisno od vrste šampona..tega roza pa imam jaz tudi, ampak še ga nisem dodobra preizkusila. :)

    Pa najlepša ti hvala za predlog, bom preverila. :))

    OdgovoriIzbriši
  5. Jaz sem poskusila end drug šampo od Schaume + tudi balzam, imenuje se Fresh it Up! ampak nisem bila preveč navdušena - hitro se je začel ''nabirati'' na laseh in jih je puščal mastne, brez življenja in ni nahranil konic, in to me je precej odvrnilo od schaume na splošno.
    Glede tuš gelov pa gre pri meni vedno počasi, čeprav se tuširam vsak dan - imaš kakšen predlog? + balea poletna kolekcija mi je bila super, prav tako afroditina caipi kolekcija :D

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Mene je ta šampon tudi odbil od njihove znamke, čeprav še imam ena dva druga šampona za porabit. Mi je pa njihov suh šampon odličen! :)
      Glede tuš gelov, pa najboljše da uporabljaš le enega naenkrat, torej da se vedno ali vsaj večinoma tuširaš le z enim naekrat, dokler ga ne porabiš. :)

      Izbriši
  6. Balea after sun gel za tuširanje je na voljo vsako poletje ;) že zadnjih 5 let ga vedno kupimo :D
    Loreal balzam za lase je pa meni tudi super, vsakič ko se na novo pobarvam sem tok vesela tega balzama ke rmi res ful mehke pa sijoče lase naredi :D

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Kaj a res?? :) Joj, ne moreš si mislit, kak si me zdaj razveselila! :)) Drugo poletje ga definitivno spet kupim.
      Ja! Sicer se jaz zadnjih nekaj mesecev več ne barvam, ampak ga pogrešam. Dobro, da še mam enega shranjenega. :P

      Izbriši
    2. Ta gel je meni za poleti res top ker je tak osvežilen ampak ima še vedno nežen vonj kokosa <3 Pa vsako poletje vzmamem še njihov Šampon in balzam v enem...isto vonj po kokosu :P

      Izbriši
    3. Ja, točno to je mene pritegnilo. :) <3
      O, balzama pa še nisem preizkusila, ker nisem vedela, če je dober. :) a samo diši lepo, ali dejansko kaj naredi za lase?

      Izbriši

HVALA za vse vaše komentarje - predloge, želje, pohvale in kritike! <3