TAG: Christmas

nedelja, december 21, 2014

Hej, hej! :)

Pred kratkim sem bila označena v Tjašinem božičnem TAGU in ker bo čez nekaj dni božič, mislim, da je skrajni čas, da ga tudi sama objavim. Moram povedati, da sem ga z velikim veseljem napisala, saj obožujem božič. <3
Vprašanja so sicer napisana v slovenskem in angleškem jeziku, ampak mi je malce primanjkovalo časa, zato sem jih napisala le v slovenščini. 
1. Tvoja najljubša stvar pri božiču?
Obožujem VSE, kar je povezano z božičem! Predbožični izleti (letos sem bila v Budimpešti - kmalu objava), lučke, okrašena mesta, pečenje piškotov, božične pesmi in filmi, kuhano vino, nakupovanje ter zavijanje daril, biti z dragim na toplem. <3 Ne smem pa pozabiti tudi na praznični makeup. Skratka v tem mesecu sem vedno precej praznično razpoložena. :)
2. Podarjati ali prejemati darila? 
Zadnja leta vedno s fantom podariva kakšno pozornost svojim najbližjim, saj je lepo videti navdušenje drugih, ko odpirajo tvoje darilo za njih. Seveda pa tudi midva prejmeva darila od drugih. Ponavadi si podarimo kakšno pozornost oz. kakšno uporabno stvar.

3. Prava ali umetna jelka?
Od kar pomnim imam umetno jelko, ki nam dobro služi že kar nekaj let. Bi pa bilo zanimivo imeti tudi pravo. Morda nekoč.
4. Če bi lahko letos obdarila le eno osebo, katera bi bila?
Zelo težko vprašanje, ker rada podarim vsakemu kakšno pozornost. Verjetno pa bi izbrala kar svojo mamo, ker je vedno tu, kadar jo potrebujem, čeprav darilo ni dovolj, saj si zasluži veliko več!

5. Kdaj odpiraš božična darila - zjutraj ali zvečer? 
Pri nas imamo tradicijo, da božično drevo postavimo na božični večer, naslednje jutro pa se vsi zberemo in skupaj odpiramo darila, se veselimo ter imamo praznični zajtrk. Skratka večino časa smo zbrani vsi skupaj.
6. Doma narejene ali kupljene novoletne/božične voščilnice?
Priznam, da zadnje leta ne pišem božično-novoletnih voščilnic, saj je veliko lažje in hitreje preko maila, SMS sporočila. Vem, da sem 'grozna', ampak nekako zaradi hitrega tempa raje izberem to varianto. Smo pa pred leti tudi sama izdelovala voščilnice.

7. Ali se za božič posebej urediš ali raje ostaneš v pižami? 
Ponavadi se ne urejam nekaj posebej, nisem pa ravno ves dan v pižami. Ponavadi se popoldne malo naličim, ker potem greva s fantom še na obisk k njegovim oz. mojim staršem.

8. Tvoj najljubši božični film?
Zelo rada gledam božične filme, četudi sem jih pogledala že 1000x. Zadnje leto ali dve pa je moj najljubši postal Love actually oz. Pravzprav ljubezen. Zelo lep film, kjer se prepleta več različnih zgodb. Seveda pa ne smem pozabiti na klasiko Sam doma, ki ga pogledam skoraj vsako leto. :P

9. Si že kdaj naredila sneženega moža/snežaka?
Sem, ampak zadnja leta žal nimamo te sreče, da bi se zbudili v zasneženo božično jutro.

Upam, da vam je bil TAG všeč in da ste tudi ve že vsaj malo praznično razpoložene. :P Midva s fantom sva ravno včeraj zavila zadnja darila. :P
'Tagala' ne bom nikogar, bom pa vseeno vesela, če se ga kdo odloči narediti in mi prilepi link v komentar. :)



S.


You Might Also Like

0 komentarji

HVALA za vse vaše komentarje - predloge, želje, pohvale in kritike! <3