Review*: Essence Valentine - Who Cares? °Translucent Fixing Powder & Smokey Eyeshadow Stick°

petek, februar 19, 2016

Pozdravljene! :)

Danes bom z vami delila izkušnje glede dveh Essence izdelkov iz omejene kolekcije Valentine - Who Cares?, ki sem ju prejela v test konec preteklega leta.
V test sta mi bila poslana: brezbarvni puder v prahu za fiksiranje in senčilo za oči v stiku.

ESSENCE VALENTINE - WHO CARES? BREZBARVNI PUDER ZA FIKSIRANJE (01 GUYS ALLOWED, NOT!)
Puder za fiksiranje se nahaja v klasični okrogli in plastični embalaži s prozornim zgornjim delom, skozi katerega je dobro viden izdelek. Embalaža ni nič posebnega in je povprečna (nisem prepričana, če bi preživela padec na tla). Vendar pa ima tudi ta izdelek malce bolj poseben ''potisk'' na samem izdelku.

Namreč, Essence je precej poznan po tem, da ima velikokrat na izdelkih iz omejene izdaje luštne in privlačne potiske, ki se lepo ujemajo z imenom same kolekcije. Ta kolekcija je torej Valentinovo obarvana, zato ima ta puder za fiksiranje zelo lušten potisk srčkov in zvezdic. Sprva sem mislila, da bo to na pogled videti zelo otročje in punčkasto, vendar sem kmalu ugotovila, da vbistvu ta potisk izgleda zelo ''kul'' in izdelek nekako naredi poseben in privlačen na pogled. 
Puder za fiksiranje je bele barve in je tako zelo univerzalen - primeren za vse odtenke polti in podlag. Nanese se na vrh tekočega pudra in tako je le-ta bolj obstojen, izgled pa je bolj mat, kar preprečuje dodatno mastenje kože. Tekstura izdelka je zelo gladka, mehka in prijetna na otip. Lepo se nanaša na čopič in obraz, vseeno pa se izdelek malce praši, a ne preveč. Puder se lepo zlije z odtenkom tekočega pudra in ne pušča nobenih belih sledi. Tudi izgled na obrazu ni preveč pudrast, vendar pa je vseeno zaželjeno, da na koncu obraz še popršite z meglico za obraz/fiksirnim sprejem. S pomočjo tega izdelka sta moj obraz in makeup dlje časa matirana in ''sveža''. Tekoča podlaga mi brez težav zdrži ves dan. Sama pa izdelek najraje nanašam na T cono, ki se mi ponavadi najprej začneti svetiti. Fiksirni puder rada uporabljam tudi za fiksiranje korektorja pod očmi.

ESSENCE VALENTINE - WHO CARES? SENČILO ZA OČI V STIKU (02 L.O.V.E. BLAH BLAH BLAH)
Naslednji izdelek je senčilo za oči v stiku. Prejela sem odtenek št. 02 L.O.V.E. BLAH BLAH BLAH, ki ima precej zanimivo in smešno ime (seveda se ujema z imenom kolekcije). Odtenek senčila je temno-sive barve, ki vsebuje precej srebrnega šimra.
Gre za kremno senčilo v stiku, ki ima priročno embalažo - namreč senčilo je na navoj, zato ni potrebno šiljenje. Senčilo je precej kremasto in zelo dobro pigmentirano že z enim samim nanosom. Tudi nanos je enostaven - sploh za začetnike, senčilo direktno nanesete na oči (se ne rabite ukvarjati s čopiči), nato pa ga le razmažete s prsti, da dobite tisti ''smokey'' učinek. Sama sem opazila, da je lahko senčilo na vekah precej ''težko'', zato je še posebej treba biti previden z nanosom. Tukaj je manj definitivno več, saj bo očesni makeup veliko lepši, veke pa ne bodo tako težke ali ''utrujene''. Če pa nanesemo preveč senčila, pa je občutek na vekah težak, senčilo pa se veliko prej razmaže in prenese v gubo.
Sem pa opazila, da ne glede na uporabo s primerjem ali brez, z manjšo ali večjo količino; senčilo se čez nekaj ur vseeno začne nabirati v gubo. Nekako se mi zdi, da je senčilo preveč ''težko'' oziroma kremasto za veko, zato je posledica žal nabiranje izdelka v gubo. Sama zato raje senčilo nanašam na spodnjo veko - tik ob liniji trepalnic - namesto kakšnega senčila v prahu (seveda narahlo + dobro zabrišem), včasih pa preko dodam kakšno drugo senčilo v prahu in tako je le-to na spodnji veki bolj obstojno. Skratka, na spodnji veki nisem imela nobenih težav. Nisem prepričana, komu lahko priporočam to senčilo za uporabo na zgornji veki, saj moje veke niso ravno mastne, vendar se mi izdelek vseeno nabira v gubo (ne glede na količino/primer), vsekakor pa je izdelek učinkovit za uporabo na spodnji veki.
Omejeno izdajo Valentine - Who Cares? še lahko najdete v Tuš Drogerijah in morda v kakšnem DMu (odvisno od zaloge).
Ste si privoščile kakšen kos iz te izdaje?



S.

*PR izdelka

You Might Also Like

2 komentarji

  1. Čudovite fotografije :) <3 Mi je pa zelo všeč dizajn na pudru, ga sploh nisem opazila v trgovini. Zanimivo mi je, da ta kremna senčila v stiku zadnje čase vsepovsod videvam. Vedno več znamk jih dela. Sem tole tudi malo preizkusila v trgovini samo me ni noben odtenek pritegnil. Škoda, da se ti nabira v gubi. Poskusi spodaj uporabit primer ali pa nad senčilom še senčilo v prahu, da fiksiraš ;).

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala ti! :) <3
      Dizajn je res poseben in zelo čudovit. Sem pa tudi jaz opazila, da je vedno več teh senčil v stiku, res zanimivo. Čeprav so meni še vedno ljubša kremna senčila v lončku, kot npr. Maybelline Color Tattoo, ne vem točno zakaj. :) S primerjem je žal bil isti učinek, le da se mi je senčilo kasneje nabralo v gubi. Morda pa bi res morala poskusiti še s senčilom v prahu. Hvala. :D

      Izbriši

HVALA za vse vaše komentarje - predloge, želje, pohvale in kritike! <3