Na testu: Bath & Body Works izdelki

četrtek, januar 26, 2017

Kot ste lahko videle v moji prejšnji New In objavi, sem v zadnjem času testirala kar nekaj izdelkov za telo, znamke Bath & Body Works. Prepričana sem, da je večina od vas že vsaj slišala za to znamko. Na kratko, gre za v ZDA precej popularno znamko, ki ponuja širok nabor izdelkov za telo in tudi nekaj dišav (svečk, osvežilcev zraka, dišav za avto). Na voljo imajo veliko različnih kolekcij, oziroma vonjev. Najbolj zanimivo pa je to, da imajo v posameznih kolekcijah veliko različnih produktov. Tako lahko v enem vonju kupite vse od gelov za tuširanje, krem in losjonov za telo, do tekočih mil (blagih, globinskih in tudi kremastih različic), meglic za telo, krem za roke ali celo svečk in antibakterijskih gelov. Izbira je zares široka. Edini problem - njihova trgovina pri nas ni dostopna, prav tako ne pošiljajo v Evropo. 
Sama sem si njihove izdelke želela preizkusiti že zelo dolgo (gledanje tujih Youtuberk skoraj vsak dan res ni ''zdravo'' zame :)), pa vendar sem se nekako sprijaznila, da to še nekaj časa ne bo mogoče, saj ni bilo na vidiku nobenega potovanja čez lužo. :P
Kako sem potem le prišla do izdelkov? No, pred nekaj meseci sem po naključju izvedela novico, da po novem spletna trgovina Salma.si ponuja nekaj njihovih izdelkov. Tako sem se podala v šoping in za preizkus vzela nekaj izdelkov - gela za tuširanje, losjone, kremo za telo, meglico in seveda PocketBac-e (antibakterijski geli za roke).
Tako imam sedaj za vas "mini" ocene, če vas morda mika, da bi si kakšen izdelek kupile, pa ne veste, ali bi vam bil vsaj približno všeč.
Gela za tuširanje Brown Sugar and Fig in Cashmere Glow (cena: $12,50 / 295 ml): Čeprav me res redko kateri gel za tuširanje ''sezuje'', saj je večina precej povprečnih in ima podobne karakteristike, pa sem vseeno morala preizkusiti vsaj eden B&BW gel. No, ugotovila sem, da tudi tile geli niso nič kaj posebnega. Sicer je formula res prijetno gosta (ne izsušuje kože) in se že majhna količina dobro speni ter vonj še nekaj časa ostane na koži, pa vendar spet niso tako unikatni, še manj pa vredni polne cene. Za manjši denar si tako raje kupim Dove gel (ki je veliko bolj hranilen) ali npr. gele od Afrodite, ki imajo tudi prijetno gosto strukturo.  
Vonj Cashmere Glow - Čeprav me gela nista ravno vrgla s stola, pa me je navdušil vonj tega gela, oziroma linije. Vonj je precej topel in sladek. Gre za sadno-lesno mešanico. Diši predvsem po sladki breskvi, vaniliji, mošusu in sandalovini. Ta vonj se na meni obdrži kar dolgo, kar je za tuš gele precej neobičajno.
Vonj Brown Sugar and Fig - Pri tem gelu za tuširanje je vonj v plastenki precej umeten (diši po figi - vonj pa je bolj ''plastičen''), ko pa ga nanesem na telo in malo spenim, pa postane bolj nežen in pristen. Takrat moja koža diši sladkobno, po sladki, a bolj pristni figi in malce povleče tudi na vanilijo. Vonj mi je sicer na koži kar všeč in koža še nekaj časa diši, pa vendar je vse skupaj precej sladko (tudi za mene) in občutek imam, da sem se ga že naveličala (pa imam še pol embalaže).  

Losjoni za telo Wild Madagascar Vanilla, Sensual Amber, Cashmere Glow (cena: $12,50 / 236 ml): Losjoni za telo so me, v nasprotju z geli za tuširanje, veliko bolj navdušili in odkar sem kupila te tri losjončke, sem zbirko njihovih losjonov še dodatno povečala (pa vendar o tem kdaj drugič). Pri losjonih mi je zelo všeč njihova tekstura - ki ni vodena, niti ni zelo maslena (kot pri maslih), se hitro razmaže in dokaj hitro tudi vpije. Ker moja koža ni zelo suha, na vsakodnevni bazi ne maram losjonov, ki se po večih urah nočejo vpiti v kožo. Kljub temu, da struktura losjonov ni maslena, pa le-ti dobro vlažijo mojo kožo - prvih nekaj minut na koži pustijo rahlo masten/svetleč sloj, potem pa se po nekaj dodatnih minutah popolnoma vpijejo. Koža je po uporabi mehka in precej navlažena (verjetno po zaslugi karitejevega masla in dodanega vitamina E). Pri teh losjonih pa me ni navdušila samo vlažilna in hitro vpojna tekstura, temveč tudi dišeči vonji in obstojnost le-teh na moji koži. Losjoni imajo božanske vonje in kožo precej odišavijo. Ponavadi vonj losjona na koži na nogah zaznam še zjutraj, pižama pa mi diši še vsaj kakšen dan. 
Če sem iskrena, na splošno pri mazanju s kremami nisem pridna in to rada izpustim (sploh ker se jih večina prepočasi vpije), pa vendar je pri teh losjonih čisto drugače. Že zaradi čudovitih in edinstvenih vonjev je mazanje z njimi (skoraj) vsak večer res užitek. 
Pri Bath & Body Works trdijo, da naj bi losjoni zagotavljali kar 16 urno hidratacijo, kar pa sama žal ne morem potrditi ali ovreči, ker moja koža ni preveč suha. Vsekakor pa losjoni dobro navlažijo moje telo.
Wild Madagascar Vanilla - Losjon z malce bolj posebnim vonj po vaniliji in mošusu. Vonj je bolj poleten in ni tako zelo pocukran (verjetno zaradi dodane note jasmina), kot pri večini losjonov/kremah z vanilijo. Vonj mi je zelo ljub in nisem presenečena, zakaj ga je toliko youtuberk uvrstilo med najljubše B&BW vonje (če se ne motim so ga na veliko žalost vseh ukinili). Ostale note v WMV losjonu: afriška hruška, divji jasmin, sandalovina. Ta vonj je za Cashmere Glow losjonom moj drugi najljubši.
Sensual Amber - Ta vonj je za razliko od zgornjega manj sladek in bolj lesni. Kot že ime pove, je glavna nota v tem losjonu jantar, sledi pa mu še roza lotus. Sprva je tako vonj na koži bolj lesno-cvetlični, čez nekaj minut pa postane bolj sladek. Za sladkobo poskrbijo predvsem note sočne slive in pačulija. Vonj je torej sladkoben, a na umirjen način. Gre za bolj jesensko-zimski vonj.
Cashmere Glow - Sledi pa še moj najljubši vonj losjona. Tudi tega sem kupila zato, ker ga je veliko tujih uporabnic hvalilo. Glavni noti pri tem losjonu sta ''zlata'' breskev in kašmir; vonj je sladek. Med drugim se v Cashmere Glow losjonu skrivajo še note jagodičevja, vanilije in mošusa, ki poskrbijo zato, da je dišava topla in ''cosy''. Kljub sladkastim notam pa vonj presenetljivo ni preveč pocukran in je prijeten, zato bi bil všeč tudi tistim, ki ne marate noro sladkih not. Zdi se mi, da je breskev tista, ki vse skupaj malce ''umiri'' in doda bolj nežno noto.
Krema za telo Black Raspberry Vanilla (cena: $13.00 / 226 g): Bath & Body Works ima v svoji ponudbi tudi kreme za telo, ki se od losjonov razlike predvsem v gosti teksturi in boljši vlažilnosti kože. Tekstura teh t.i. Triple Moisture in Ultra Shea krem za telo je občutneje gostejša, a se vseeno lepo maže in ne pusti občutka nevpojnosti. Krema se namreč lepo vpije v kožo in je ne masti. Je pa vsekakor opazna razlika na koži, v primerjavi z losjoni. Koža je bolj mehka in navlažena. Za mojo kožo je sicer čisto dovolj že losjon, bi pa kremo veliko bolj priporočala vsem tistim, ki imate bolj izsušeno, luskasto kožo. Kolikor mi je znano, večina tujih uporabnic bolj hvali te kreme za telo, kot same losjone, ker se jim zdijo bolj negovalni, predvsem za zimski čas. Pri Bath & Body Works namreč pravijo, da te kreme kožo globinsko nahranijo za kar 24 ur in da zmehčajo tudi najbolj suho kožo. Ampak spet - sama tega ne morem potrditi, ker nimam težavne kože. Lahko pa povem, da kljub temu, da obožujem B&BW losjone, pa v teh mrzlih dneh velikokrat posežem po tej kremi, da kožo še dodatno nahranim. Pa da se ustavim še pri vonju. Krema ima BOŽANSKI vonj, ki je mešanica sladke vanilije in jagodičevja (črne maline). Vonj je precej gurmanski - najbolj me spominja na malinovo kremo za torto ali kakšen drug kremast posladek iz malin. Če se ne motim, so vonj ukinili, kar se mi zdi velika škoda, ker je odličen!

Meglica za telo Be Enchanted (cena: $14 / 236 ml): Odločila sem se, da preizkusim tudi eno meglico za telo, saj jih rada uporabljam, predvsem, ko želim le malo odišaviti svojo kožo, oblačila, lase ali pa celo sobo. Ta vonj sem kupila bolj ''na slepo'', a moram reči, da sem bila pri nakupu uspešna, saj mi je vonj precej všeč in med svojimi dišavami nimam nobenega podobnega. Ko meglico nanesem na kožo/lase najprej zaznam saden vonj jagodičevja, granatnega jabolka, citrusov in pasijonke. Kasneje pa dišava dobi pridih po vaniliji, mošusu, sandolovini in cvetličnih notah. Gre za zelo prijetno mešanico sadnih, cvetličnih in lesnih not. Meglica se sicer na koži ne obdrži dolgo (kakšni 2 uri), pa vendar vonj v laseh, na oblačilih in v prostoru ostane še nekaj časa. Verjetno bom kupila še kakšno meglico, saj jih zelo rada uporabljam - skoraj vsakodnevno. 

Antibakterijski geli za roke - PocketBac (cena: $1,75 / 29 ml): Ti geli so bili eni prvih B&BW izdelkov, ki so me navdušili in to takoj. Za eno uporabo je dovolj že majhna kapljica gela, le-ti pa se lepo in hitro vpijejo v roke, moje kože pa ne izsušijo - kljub pogosti uporabi. Ker so tako luštno majhni, so odlični za prenašanje v žepu hlač, jakne ali v mini torbici. Všeč mi je, da geli nimajo preveč alkoholnega vonja, ampak so prijetno odišavljeni (so namreč na voljo v različnih, prijetnih vonjih). Vonj pri meni na rokah ostane še vsaj kakšni dve uri. Zaradi posebnih, dišečih vonjev, jih prav z veseljem uporabljam in tako sem pri razkuževanju rok veliko bolj pridna, kot če bi uporabljala kakšen drug antibakterijski gel.
Crisp Morning Air - Svež vonj, ki spominja na sprehod v hladnem, a prijetnem jesenskem jutru ali pa na moškega, ki je ravnokar uporabil svojo dišečo kolonjsko vodico. ;) Vonj je res prijeten in te prijetno prebudi, pa četudi je pred teboj naporen dan. V tale lušten PockecBac so ujete note brina, bora in hruške. Spada v omejeno jesensko izdajo in je en mojih najljubših vonjev.
Sweet Cinnamon PumpkinVonj, ki je na voljo le v jesenski B&BW izdaji in je med ljubiteljicami njihovih izdelkov precej popularen. Vonj je začinjen, topel in gurmanski. Diši po sladki buči, cimetu, pa tudi ingverju in rumu. Sprva vonja nisem marala, sedaj pa sem ga vzljubila in ga rada uporabljam (verjetno bo en prvih, ki ga bom izpraznila).
Marshmallow Pumpkin Latte - Še en vonj, ki spada v posebno, jesensko edicijo izdelkov. Izmed vseh PockecBacov, ki jih trenutno imam, je ta med mojimi TOP 3 vonji. Vonj je zelo topel, sladek in mene spominja na kapučino ali kakšno drugo kremasto kavno specialiteto. Vsebuje note: marshmallow, vanilijo, kremasto sandolovino, praline in muškatni orešček (nekje v ozadju je tudi buča).
Warm Vanilla Sugar - Zelo sladek antibakterijski gel z vonjem vanilije. Glavne note so: vanilija, sladkor in kremasta sandalovina. Vonj je na začetku zelo sladek, sčasoma pa postane malo bolj umirjen, saj sladkobo uravnotežita svež kokos in jasmin. Vonj sicer ni moj najljubši, ker imam občutek, da se ga hitro naveličam, če ga uporabljam prepogosto, je pa vseeno prijeten za hladne mesece.
Perfect Beach Day - Vonj, ki je čisto nasprotje zgoraj omenjenim gelom. Gre za saden, poletni vonj, ki je rahlo sladek (vonj nežnega, nevpadljivega kokosa in sočne melone), obenem pa ima tudi nekaj svežine (bergamotka). Spominja me na ležanje na s soncem obsijani plaži (in s sadnim koktejlom ob strani).
Champagne Sparkle - Zaradi bleščičaste embalaže z Eifflovim stolpom in zaradi bleščic, ki so dodane gelu, me ta verzija spominja na praznovanje, oziroma odpiranje penine. Vonj je sladek - rahlo me spominja na vonj melone in nektarine. Dejansko pa vsebuje naslednje note: belo nektarino, svež pomarančni sok in mehurčkasto pijačo iz granatnega jabolka. Vonj je prijeten, malo poseben, ni pa med mojimi najljubšimi.
Copacabana Coconut - Ker sem nora na kokos, sem seveda ''morala'' preizkusit tudi dva antibakterijska gela z vonjem kokosa. Prvi, Copacabana Coconut je zaradi vanilije bolj sladek in topel, ima pa dodano še kremasto noto kokosa in sveže palme. Priznam, da sem pričakovala malce drugačen vonj, ta je namreč za moj okus malo preveč sladek in kremast (čeprav večino kokosovih vonjev naravnost obožujem).
Cool Coconut Colada - To razkužilo za roke je v primerjavi z zgornjim bolj svežega vonja. Spominja me na svež val vode z dodatkom kokosa - kot da bi v embalažo ujeli vonj po tropskih morskih počitnicah daleč stran od vsega. Že komaj čakam, da bo poletje in bo ta gel še več v uporabi. Gre za en mojih najljubših vonjev kokosa in ne bi se branila še tekočega mila ali pa losjona s podobim vonjem. Note: kremasti kokos, sladkor in limetin ''sorbet''.
Za zaključek moram povedati še, da sem vesela, da sem končno preizkusila vsaj nekaj Bath & Body Works izdelkov in tako vsaj približno dobila občutek, zakaj so izdelki tako popularni. Sem pa tudi ugotovila, da določeni izdelki le niso tako posebni (npr. tuš geli) in bom zato raje ostala pri cenejših, domačih različicah. Definitivno pa bom kupila še kakšen losjon, kremo za telo, antibakterijski gel in še kaj.
Če tudi vas mika, da bi preozkusile kaj, pokukajte v ponudbo od Salme - tukaj. Na vsake toliko dobijo tudi nove izdelke in vonje, tako da se splača preveriti. :) Jaz imam spet nagledanih nekaj stvari. :P
Praznični izdelki B&BW, ki imajo posebno mesto med mojimi decembrskimi favoriti.

Sicer pa sem o njihovih izdelkih že na kratko pisala v Novembrskih favoritih, pa tudi v Decembrskih favoritih (božični izdelki).

Ste že preizkusile kakšen izdelek od Bath & Body Works? Kaj od njih vam je všeč ali pa bi želele imeti? :)




You Might Also Like

3 komentarji

  1. Hvala za tole objavo, tudi mene mikajo njihovi izdelki, ravno zaradi youtuba:) Me pa najbolj zanimajo sveče :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Ni zakaj, sem vesela, če je objava uporabna. :) Ja, na Youtube jih res ogrooomno hvalijo in predvsem nam, Evropejkam delajo veliiike lušte. :) Sveče so res luštne. Imam trenutno eno in mi je precej všeč. Res prijetno napolni prostor z dišavo.:))

      Izbriši
  2. Super, pohvalno. Vidim, da se zelo trudite zlata mlada gospodicna. Zelo so mi vsec Vasi slikoviti opisi in slike.

    OdgovoriIzbriši

HVALA za vse vaše komentarje - predloge, želje, pohvale in kritike! <3