Disappointing Products #4

sreda, julij 04, 2018

Po štirih mesecih imam za vas novo objavo o izdelkih, ki so me razočarali. Sama sicer najraje pišem o izdelkih, ki so me pozitivno presenetili, pa vendar ste zelo pohvalile to serijo objav, zato bom z veseljem še naprej pisala tudi o tem. Verjamem, da so vam takšne objave precej v pomoč, saj tako verjetno kdaj tudi dvakrat premislite, preden kupite določen izdelek. :)
Vseeno pa želim poudariti, da ti izdelki NISO nujno slabi in da se še vedno najdejo uporabniki, ki SO s temi izdelki zadovoljni; mene OSEBNO pa žal niso navdušili.

Lord & Berry črn svinčnik za oči Polish

Ta svinčnik sem kupila že kar precej časa nazaj (preden sem odkrila Urban Decay svinčnike), v upanju, da bom končno črn svinčnik za oči, ki bo kvaliteten, oziroma dobro obstojen za ''waterline''. Glede na ne preveč nizko oceno in pohvale, sem od njega pričakovala le najboljše. Žal me je svinčnik totalno razočaral, čeprav sem mu dala res ogromno priložnosti (kar se vidi tudi po sliki - sem ga že skoraj porabila). Na moje veliko razočaranje je svinčnik preslabo pigmentiran (potrebnih je nekaj potegov, da se črta lepo vidi na waterline-u), poleg tega pa je prevoskat, premalo kremast in se že po eni uri razmaže. Tudi za uporabo na veki ni nič boljši, saj se tudi tam hitro razpaca, zato z njim praktično ne morem iti nikamor ven, saj moram potem vsako uro preverjati in popravljati svoj makeup (ponavadi sem ga uporabljala doma). Svinčnik bom sicer porabila do konca, čeprav niti malo ne zadovoljuje mojih standardov. Na srečo sem odkrila kvaliteten svinčnik (Urban Decay 24/7 glide-on svinčnik Perversion), ki je malo dražji od tega, a zato veliko, veliko boljši.
Trend it Up vijolična maskara za trepalnice
Čeprav večinoma uporabljam zgolj in samo črne maskare, pa občasno preizkusim tudi kakšno barvno. Pritegnile so me Trend it Up barvne maskare, saj sem o njihovi formuli slišala kar nekaj pohval, poleg tega pa na njih piše, da so Trend it Up number 1. maskare. Ker imam rjavo-zelene oči in mi večinoma vijolične maskare še bolj poudarijo oči, sem se torej odločila za temnejšo vijolično, skoraj ''burgundy'' verzijo. Pričakovala sem, da se bo vijolična barva vsaj malo videla na mojih trepalnicah, a žal izgleda, kot da imam na očeh temno rjavo maskaro, ali kakšno neintenzivno črno. Po drugi strani pa mi je všeč gosta krtačka, ki lepo zajame vse trepalnice in tudi formula je odlična, saj trepalnicam da čudovit volumen in jih podaljša. Želim si le, da bi trepalnice še privihala in da bi se seveda vijolična barva videla na mojih trepalnicah. 
Sem kupila še modro verzijo, ki pa se na trepalnicah lepo vidi, zato raje vzemite slednjo, v kolikor bi želele preizkusiti kakšno barvno maskaro.
Le Couvent des Minimes vsakodnevni deodorant s kristalnim kamnom
Izdelek sem dobila na blogerski konferenci predlani in ker so mi nasplošno Le Couvent des Minimes izdelki kar všeč, sem tudi za ta izdelek imela kar visoka pričakovanja. Pritegnilo me je tudi dejstvo, da gre za bolj zdravo verzijo deodoranta (ne vsebuje alkohola, parabenov in aluminijevega klorohidrata) ter da so ga nekatere blogerke precej pohvalile. Mene je razočaral predvsem zato, ker me je po njem koža vedno noro srbela, bila je rdeča in razdražena, kar me je zelo presenetilo, saj sem ponavadi vajena tudi bolj ''agresivnih'', tudi ''nezdravih'' deodorantov in pri le-teh nikoli nisem imela takšnih težav. Z deodorantom sem se trudila kar nekaj časa, a žal vedno neuspešno. Sumim, da so kriva eterična olja, ki so jih dodali v deodorant, zato da le-ta lepše diši. Drugače pa mi je zelo všeč embalaža skozi katero se dobro vidi količina deodoranta, ki še je ostala; mazljivost, hitra vpojnost in sam vonj, ki je res čudovit.
Eucerin intimno milo
Še en izdelek za nego telesa, za katerega sem bila prepričana, da mi bo ustrezal, saj je tudi Eucerin ena tistih znamk, ki me doslej še ni razočarala (predvsem njihovi izdelki za obraz so super). No, tole intimno milo je bilo popolno razočaranje. Čeprav je večina intimnih mil precej blagih, pa je to delovalo na meni bolj agresivno in izsušujoče. Še posebej me je razočaralo, ko sem milo uporabljala v času vnetij. Sluznica je tako po umivanju bila še bolj razdražena, suha in celo pekoča! Do sedaj pri nobenem izdelku nisem imela takšnih težav, zato me je tale izdelek še toliko bolj razočaral. Slabe izkušnje sem imela tudi v ''tistih'' dnevih, ko bi moral biti po umivanju z intimni mili občutek prijetnejši, ampak po uporabi tega me je sluznica spet dražila. Dejansko lahko tole milo uporabljam samo takrat, ko nimam ''tistih'' dnevov ali ko nimam nobenih vnetij, drugače je stanje še slabše. Moja izkušnja s tem milom je bila res izredno slabo, sploh, ker sem celo s cenejšimi mili imela boljše izkušnje.
L'oreal Elseve olje za barvane lase
Zadnji izdelek v tem kupčku pa je produkt za nego las, o katerem sem že v pisala v eni od mojih prvih ocen na tem blogu - tukaj. Produkt je zame bil tako slab, da sem ga do konca porabila komaj sedaj in še to s težavo. To olje me je najprej razočaralo zaradi nepraktične embalaže, ki je težka (steklena) in neprimerna za prenašanje kamorkoli. Je namreč na pumpico, ki jo le na rahlo zavrtite in se že odpre (brez, da bi se ''zaskočila'') ter se že ob majhnem pritisku razlije. Drugi minus je vonj olja, ki je na začetku zelo močan in alkoholen. Tudi sam efekt olja na laseh, me je razočaral. Olje je moje lase premalo negovalo in ni pomagalo pri suhih ali razcepljenih konicah. Lasje so bili po uporabi sicer sijoči, a vseeno premalo nahranjeni, kljub temu, da je olje na laseh delovalo kar težko in jih je obtežilo (primerno je bilo samo za uporabo na mokrih laseh, drugače se olje tudi dlje časa ni hotelo vpiti v konice). Za piko na i, pa olje vsebuje tudi alkohol, ki je v izdelkih za lase popolnoma nepotreben.
To so torej izdelki, ki so me v zadnjem času najbolj razočarali.
P.S.: Imam pa še en kupček izdelkov, ki mi ne ustrezajo, vendar bom o njih govorila prihodnjič.
Kateri izdelki pa so vas razočarali?


You Might Also Like

0 komentarji

HVALA za vse vaše komentarje - predloge, želje, pohvale in kritike! <3