Oriflame Eclat Mon Parfum

nedelja, december 16, 2018

V današnji objavi vam predstavljam še en dišeč produkt, ki je primeren za letošnje praznike, tudi kot praznično darilo.
Predstavljam vam novejšo dišavo imenovano Eclat Mon Parfum, znamke Oriflame. Sama obožujem dišave, vendar na blogu le redko pišem o njih.
Tale dišava je popolna za tale čas, zato sem se odločila, da ji namenim samostojno objavo.
Izgled stekleničke: Dišava ima minimalističen izgled, kar je meni osebno všeč, saj ne maram preveč ''kičastih'' in vpadljivih stekleničk. Kljub minimalističnemu izgledu, pa ima embalaža zaradi zlatega pokrovčka in črne pentljice pridih luksuza.
Vonj: Vonj je meni osebno pisan na kožo, oziroma je čisto po mojem okusu. Dišava namreč diši malce posebno, sladko (a vseeno ne preveč) in je zelo ženstvena. Sama po sladkih parfumih posegam čez celotno leto, vendar pa je na splošno tale dišava primerna bolj za hladnejše mesece, ko so sladkejše dišave bolj zaželene.
Na meni je vonj sprva malce bolj svež s kančkom sladke note, tista prava sladka (malo pudrasta) nota, ki je meni najbolj všeč pa se razvije sčasoma. 
Na začetku, ko dišavo popršim po koži, torej zaznam bolj svež vonj - po hruškah, po kakšnih dveh minutah pa vonj že postane malo slajši, cvetličen (vonjam vijolice in iris). Tisti pravi sladek, rahlo pudrast ''končen'' vonj pa se na meni razvije po kakšnih petih minutah. Takrat se vonjajo predvsem mošus, pačuli in kanček mandljev. Vonj je popoln - eleganten, sofisticiran, opazen, a kljub temu nevsiljiv. 
Čudovita dišava, ki definitivno izstopa v moji zbirki, saj je malo drugačna v primerjavi z vsemi ostalimi tipično sladkimi vonji.
Zgornje note: hruška, cvetovi vijolice, roza poper. Srednje note: iris, beli iris. Bazne note: mandelj, mošus, pačuli.

Obstojnost: Glede na to, da ne gre za preveč močno dišavo, je dišava dobro obstojna. Na moji koži se obdrži okoli 4 ure, v laseh in na oblačilih še nekoliko dlje.
Cena: 39,90€ / 50ml. Najdete jo v Oriflame katalogu (stran 62).
Do sedaj sem preizkusila že dve različni Oriflame dišavi (druga je Amber Elixir) in obe sta me pozitivno presenetili. Definitivno bom preizkusila še kakšno njihovo dišavo, saj imajo odlično razmerje med ceno in kvaliteto.
Ste že preizkusile kakšno Oriflame dišavo?



You Might Also Like

1 komentarji

  1. Imam kar nekaj Oriflame dišav in še nobena me ni razočarala. Tudi tale je v moji zbirki in priznati moram, da je tudi meni všeč njen vonj. Kot si rekla, je ravno prav opazna, a ne pretirano vsiljiva, takšna za vsak dan. ❤

    OdgovoriIzbriši

HVALA za vse vaše komentarje - predloge, želje, pohvale in kritike! <3