Favorite Fragrances: Spring-Summer 2021

torek, julij 06, 2021

Danes vam predstavljam moje najljubše spomladansko-poletne dišave. Vse tri dišave so malo bolj ''opojne'' in sladke. Spomladi take dišave uporabljam tudi čez dan, sedaj poleti pa po njih posežem bolj ob večerih, čez dan imam namreč raje bolj sveže vonje (tiste vam predstavim pa drugič).

Armani Si Passioni
Armani Si Passioni je ena novejših pridobitev v moji zbirki dišav (prejela sem jo letos od zaročenca za rojstni dan). Tukaj moram seveda omeniti tudi posvetilo na dišavi. Namreč, na Notino je možno vgravirati tudi unikatno sporočilo na dišavo, ki jo želite podarite. To se mi zdi zelo dobra ideja, saj doda vašemu darilu tisto unikatno, osebno noto. 
Skratka, v svoji zbirki imam kar nekaj Si dišav in ta je trenutno poleg Fiori verzije, moja najljubša. Obe se mi zdita popolni za ta čas. Lani spomladi sem večinoma posegala po Fiori, letos pa me bolj navdušuje Passioni verzija. Na začetku je vonj malo bolj opojen, a pozneje, kot se prve note razvijejo, postane dišava bolj nežna in ženstvena. V dišavi izstopajo predvsem "sirupy" note črnega ribeza, hruške ter rahlo začinjen pridih roza popra. 

Armani Emporio In love with you
Dišava Armani In love with you je od vseh treh v šopku najbolj sladka in intenzivna. Dovolj sta že dve kapljici, da dišim cel dan. Je torej izjemno močna in res izstopa. A sama imam rada bolj sladke, močne vonje, zato mi je pisana na kožo. Je cvetlično-sadna, predvsem izstopajo note češnje, maline in vrtnice. Poleg Lancome La vie est Belle in YSL Mon Paris, za to dišavo vedno dobim največ pohval, ko jo nosim. Zelo opojen vonj, ki meni osebo postane ljubši šele po cca. 1-2 uri, ker postane bolj kremast in gurmanski.
Kenzo Flower L'Elixir 
Kenzo Flower L'Elixir je od vseh treh dišav najbolj gurmanska. Ni tako močna, kot na primer Armani In love with you, a je kljub temu še bolj obstojna in je zato ena mojih prvih izbir, ko želim res obstojno dišavo, ki se zadrži na moji koži še pozno zvečer. Kot sem že omenila, je dišava zelo gurmanska. Meni diši po pralinah z lešnikovo kremo in malinami, ima pa tudi rahel pudrast pridih - po luksuznem makeupu. Zelo ženstvena in ''cozy'' dišava. Zame je vonj nekaj posebnega in kljub obsežni zbirki dišav, čez celotno leto ogromno posegam po njej, zato me rahlo preseneča, da dišava ni bolj priljubljena in poznana. Po mojem mnenju si zasluži več hvale.  

Katere dišave pa ve uporabljate spomladi in poleti?





You Might Also Like

0 komentarji

HVALA za vse vaše komentarje - predloge, želje, pohvale in kritike! <3