November Favourites

četrtek, december 04, 2014

Heej! :)

Sploh ne morem dojeti, da smo že v prazničnem DECEMBRU! Priznam, da se že zelo veselim božičnega vzdušja, okraševanja, pečenja piškotov, več preživetega časa z družino, itd. Kljub temu pa mi ni všeč, da vsako leto trgovine že v novembru norijo z vsemi božičnim stvarmi, ker potem ni tistega tapravega vzdušja, evforije, ki se ponavadi začne okoli 15. decembra, ko mrzlično iščemo/kupujemo še zadnja darila. :P 
Ampak to je spet za kakšno drugo objavo!
Danes bi rada z vami delila izdelke, ki sem jih tako rada uporabljala v novembru. :)
Labello Repair&Beauty balzam za ustnice: Kot ste lahko videle v prejšnji objavi, imam trenutno kar veliko balzamov za ustnice. :P Vseeno pa moram reči, da mi je prejšnji mesec močno k srcu prirasel Labello Repair&Beauty, ki sem ga prejela od podjetja Nivea. Zelo mi je všeč, kako izboljša stanje mojih ustnic, sploh v tem obdobju, ko postajajo vedno bolj suhe. Impresioniralo me je tudi, da ima dvojno jedro - vlažilno in rozasto, ki da ustnicam krasno in nežno roza barvo. Ves mesec sem uporabljala le tega. <3 Več o njem tukaj.


Caudalie Beauty Elixir vodica za obraz: Tudi o tem izdelku sem pred kratkim pisala tukaj na blogu - ocena. Všeč mi je, kako vsako jutro osveži moj obraz, vendar pa ga ne 'zmoči', saj je pršica zelo fina in se enakomerno porazdeli po obrazu. Presenetilo me je tudi, da zmanjša videz pudra v obrazu in tako le-ta na mojem obrazu izpade zelo naravno. 


Lush Catastrophe Cosmetic maska za obraz: Masko sem kupila pred kratkim, ker sem imela kar velik izbruh mozoljev in od takrat sem jo kar veliko uporabljala. Všeč mi je, ker se mi zdi, da pomiri mojo kožo in jo naredi zelo mehko ter gladko. Po večkratni uporabi sem opazila, da so se mi nepravilnosti manj pojavljale. Kmalu pride tudi podrobnejša ocena.


Victora's Secret sprej za telo Coconut Passion: Kot sem že omenila v mojem FALL MUST HAVES postu, obožujem tole meglico/sprej za telo! Prejšnji mesec sem jo še posebej veliko uporabljala. Ima zelo topel vonj po vaniliji, moč pa je zaznati tudi kokos. Definitivno je vonj primeren za jesenske dni. Sicer ni ne vem kaj obstojna, ampak res jo rada uporabljam.

L'oreal Professionnel šampon za mastne lase Pure: Svoje navdušenje nad tem šamponom sem nekaj časa nazaj že delila z vami - ocena tukaj. Moram še enkrat povedati, da imam res masten tip las in si tako lase moram umivati na vsaka dva dni. Res sem menjala že veliko šamponov za mastne lase, ampak noben ni imel takega efekta kot ta. Lase lepo očisti in svežina traja tam do tri dni, kar je za moje lase že veliiik uspeh. 


Kateri pa so vaši najljubši izdelki v tem trenutku?



S.


You Might Also Like

6 komentarji

  1. Odgovori
    1. Ja, meni ena ta boljših! :) Pa res nisem imela velikih pričakovanj, ko sem jo dobila. :D

      Izbriši
  2. A drugače se ful šlataš po lasišču? :D Ker meni ga pomoje to zjebe in mam že drugi dan mastne

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hehe, ne! :) Če že, se bolj dotikam spodnje polovice las. :P Drugače pa verjamem, jaz ko sem si npr. dosti frufru popravljala (ko sem še ga imela), se mi je potem zelooo hitro zmastil.

      Izbriši
  3. Tudi jaz se že veselim božičnega vzdušja,
    super izdelki, še posebej mi je všeč labelo :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Juhu. :) Jaz sem z vsakim dnem bolj vesela. :))
      hvala.

      Izbriši

HVALA za vse vaše komentarje - predloge, želje, pohvale in kritike! <3