Eveline Expert C serum za obraz

četrtek, maj 30, 2019

Zadnje čase dajem kar veliko poudarka na nego svoje kože. Pravzaprav veliko bolj, kot v preteklosti. V preteklosti je cilj moje nege bilo le čiščenje in vlaženje kože brez mastnega sijaja. Dokler nisem odkrila raznoraznih aktivov (različne kisline in vitamini). Kisline sem sicer uporabljala že pred leti (za odpravljanje nepravilnosti), medtem, ko sem ostale aktive večinoma začela vključevati šele z letošnjim letom. V rutino sem tako dodala nekaj anti-aging produktov. Menim, da je s takšnimi produkti smiselno začeti čimprej (v bistvu še prej, kot sem začela sama).
Kakorkoli, en pomembnejših produktov pri anti-aging negi je tudi vitamin C. Je namreč odličen antioksidant. Ima veliko vlogo pri preprečevanju foto-staranja, poleg tega ima tudi posvetlitvene učinke, izeenačuje ten kože, odpravlja madeže in hiperpigmentacijo ter pripomore k proizvodnji kolagena.
Nekaj časa nazaj sem ga v rutini vključila tudi sama. In sicer sem za začetno spoznavanje kupila Eveline Expert C serum za obraz, o katerem sem pri tujih blogerkah prebrala kar nekaj pohval.
Embalaža: Serum se nahaja v stekleni embalaži. Ima doziranje na kapalko. Embalaža mi je zelo všeč, saj je majhna in praktična. Predvsem mi je všeč doziranje na kapalko in temna embalaža. Pri vitaminu C je le-ta nujna, saj je zanj značilno, da hitro oksidira, predvsem na sončni svetlobi.
Vonj: Serum ima prijeten in rahlo sladkoben vonj po citrusih, ki pa ni moteč in se hitro porazgubi.

Tekstura in učinek na moji koži: Serum ima rahlo oljnato teksturo, ki pa se izredno hitro vpije v kožo in ne pusti mastnega filma. Moja koža je po uporabi mehka in navlažena, prav tako pa dobi tisti zdrav, nemasten lesk. Ob redni uporabi koža postane tudi enakomernejša in izgleda bolj spočita.
Serum pa me je najbolj pozitivno presenetil pri odpravljanju madežev. Nekaj časa nazaj sem namreč pod ustnico imela herpes, po katerem mi je (prvič v življenju) ostal nadležen rdečkast madež, ki se ga nikakor nisem mogla znebiti. S pomočjo tega seruma mi je po nekajdnevni uporabi madež precej zbledel, sčasoma pa je popolnoma izginil. V tem času nisem v rutino dodala nobenih drugih izdelkov, zato sem prepričana, da je za odpravo madeža bil zaslužen ravno tale serum.
Serum uporabljam vsak dan v svoji jutranji rutini, čeprav piše, da bi se naj uporabljal zvečer. Glede na to, da serum ni masten in da vitamin C kot antioksidant nudi tudi dodatno zaščito pred soncem, se mi zdi idealen za zjutraj, po čiščenju obraza in pred nanosom vlažilne ter zaščitne kreme (druge izdelke se da krasno plastiti čez njega). 
Izdelek se dobro obnese tudi pod ličil in je zelo nežen - ne povzroča mi nobenega draženja, kot ga lahko nekateri drugi izdelki z vitaminom C.
Cena: 6,90€ /18ml.

Z Eveline Expert C serumom sem izredno zadovoljna in ga zjutraj prav z veseljem nanašam na obraz. Koža je po njem preprosto zadovoljna. Najbolj pa sem vesela, da serum ne pusti mastnega filma in da deluje tudi na madeže in ten kože. Cena je zelo ugodna, ena steklenička pa zdrži približno dva meseca vsakodnevne uporabe. 
V liniji obstaja še nekaj drugih produktov, sama pa bi zelo rada kupila še istoimenski serum za okrog oči.
Ste že preizkusili Eveline serum za obraz z vitaminom C?
Kateri vitamin C pa vi uporabljate?



You Might Also Like

0 komentarji

HVALA za vse vaše komentarje - predloge, želje, pohvale in kritike! <3