Scented Candles: Spring Favourites

nedelja, maj 26, 2019

Danes bi rada objavo po dolgem času spet posvetila dišečimi svečam. Kot veste, jih obožujem, trenutno pa imam v rotaciji kar nekaj različnih vonjev, nad katerimi sem res navdušena in izjemno pašejo v tale spomladansko-poletni čas. 
Zame so sveče idealne za čez celotno leto, ne zgolj pozimi, čeprav v toplejših mesecih namesto gurmanskih, izbiram bolj sadne, čiste in cvetlične vonje.
Letošnjo pomlad se najbolj navdušujem nad vonjem češnje in češnjevih cvetov. Obožujem namreč vonj, okus in izgled češenj, zato mi je všeč, ko tudi moja spalnica diši po njih. V prvem delu pomladi, ko je bila naša češnja polna belih cvetov, sem posegala predvsem po svečki z vonjem češnjevih cvetov, sedaj, ko že zorijo češnje, pa večinoma izberem vonj po pravih sladkih češnjah.

Woodwick: Black Cherry
Tole je moja prva svečka od znamke Woodwick. Te svečke so me že dlje časa mikale, pred kratkim pa me je z eno od njih presenetil moj dragi. Posebnost Woodwick svečk je, kot že ime pove, to, da imajo leseni stenj. Čeprav imam zaenkrat le eno, moram reči, da me je tale znamka pozitivno presenetila. Vonj je namreč intenziven (kljub temu, da imam manjšo verzijo in sem jo kurila v večjem prostoru), sveča lepo gori, obenem pa lepo izgleda. Imam vonj Black Cherry, ki je zelo pristen in diši prav slastno, kot prave sladke češnje. Odlična za tale čas, ko že zorijo češnje.

Bath & Body Works: Japanese Cherry Blossom
Še en izjemno pomladen vonj z notami češnjevih cvetov. Tole svečko sem kurila skoraj celotno pomlad. Nad Bath & Body Works svečkami sem se navdušila že pred časom in so moja najljubša znamk svečk (za njimi pa pridejo Yankee Candle). Izjemno mi je všeč njihov dizajn in da imajo kar tri stenje, zaradi česar gorijo zelo enakomerno. Tudi vonji so večinoma precej intenzivni in se dobro vonjajo tudi v večjih prostorih (te svečke brez težav lahko uporabljam v naši hiši, ki je precej odprta). Vonj Japanese Cherry Blossom je krasen in ni zgolj cvetličen. Gre namreč za nežnejšo mešanico cvetličnih not, z dodatkom sandalovine, ki svečki doda tisto posebno ''woody'', oziroma lesno noto. Vonj je torej cvetlično-lesni in malce pudrast. Res lep in sofisticiran vonj, ki ni preveč močan.
Za konec pa imam še tri najljubše vonje od Yankee Candle. Moja zbirka Yankee Candle svečk je kar velika, vendar so spodnji vonji trenutno moji daleč najljubši.

Yankee Candle: Rainbow Shake
Tale vonj je sicer bil del velikonočne kolekcije, a je vseeno primeren za vse letne čase, ne le za tale čas. Mene je pritegnil predvsem zaradi precej sladkega, sadnega vonja. Rainbow Shake diši po bonbončkih, smetani in jagodičevju, ki da svečki malce sočnosti in svežine. Sama pa vonjam še breskev. 

Yankee Candle: Pink Sands
Gre za vonj iz stalne linije, ki meni diši precej poletno. Tudi tale sveča ima pretežno sadne note, obenem pa vsebuje še nekaj svežih not, zato je v primerjavi z Rainbow Shake bolj sveža, a še vseeno malce sladkobna. Definitivno se najbolj vonja sočno melono, ki mi takoj v misli prikliče poletje. Zraven so še note vanilije, oljke in jagodičevja. 
Yankee Candle: Soft Blanket
Zadnja sveča pa je popolno nasprotje vsem vonjem omenjenim tukaj. Soft Blanket je namreč izredno nežen, nevtralen, čist vonj in preprosto povedano, diši kot sveže oprana posteljnina. Vsebuje note vanilije, jantarja, mošusa in citrusov. Idealen za čisto vse letne čase in vonj, ki paše večini, ker ni močan. Sama ga kupujem že kar nekaj let in se ga sploh ne morem naveličati. Je moj najljubši YC vonj vseh časov.



Katera sveča pa je trenutno vaša najljubša?


You Might Also Like

0 komentarji

HVALA za vse vaše komentarje - predloge, želje, pohvale in kritike! <3