Review: Bath and Body Works Body Mists

četrtek, maj 16, 2019

Večina od vas že ve, da naravnost obožujem znamko Bath and Body Works, sploh odkar je končno kar nekaj stvari dosegljivih tudi pri nas (na notino). Navdušena sem nad različnimi dišečimi vonji, ki jih ta znamka ponuja, hkrati pa so mi všeč tudi vpadljive embalaže. Dišeče meglice za telo so en tistih produktov, ki jih obožujem in si res želim povečati svojo zbirko.
Te meglice so namreč odlične kvalitete - so v luštnih embalažah, izjemno lepo dišijo in se počasi porabljajo. Za ceno okoli 15€ dobiš res dobro količino izdelka.
Danes vam bom predstavila tri, ki jih imam že nekaj časa in so popolne za pomladno-poletni čas. To oceno imam sicer pripravljeno že nekaj časa in moram priznati, da sem pred kratkim še malce razširila zbirko (o tistih vonjih več prihodnjič).
Bali Blue Surf: To je moj najljubši dnevni vonj iz te zbirke. Gre za svež in precej poletni vonj. Diši namreč precej morsko, kot mešanice morskega zraka in plaže. Vsebuje tudi malce kokosa, ki dišavi doda malo sladkobe, a definitivno je v osredju sveža nota morskega zraka, zato je tale dišava popolna za vse, ki obožujete vonj po morju. Res lep vonj in zdi se mi, da je takšnih vonjev pri nas zelo malo. Všeč je tudi mojemu dragemu, zato sem pred časom naročila še eno flaško zanj, saj mi je skoraj eno tretjino dišave izpraznil on. Tako da lahko potrdim, da je tale vonj primeren za oba spola. :)
At the Beach: Še en vonj, ki je primeren bolj za dnevno uporabo in za vse, ki imate radi malo bolj sladke, poletne vonje. Diši res sladko in predvsem cvetlično. Dišava je topla, v njej pa je moč zaznati vonj eksotične plumerije in kremastega kokosa, ki sta pogosta v sončnih kremah. Tako da ima tale meglice malce pridiha po sončni kremi in dejansko me ta vonj ponese na plažo. Ime meglice At the Beach torej ustreza samemu vonju. Meni zelo lep vonj, a Bali Blue Surf mi je zaradi note morskega zraka še malce ljubši in je bolj poseben.
Se pa mi zdi, da se trenutno bolj navdušujem nad At the Beach vonjem, mi zaradi sladkobe bolj paše, kot poleti, medtem, ko poleti bolj obožujem Bali Blue Surf, ravno zaradi svežine.
Oahu Coconut Sunset: Zadnja meglica pa je zame osebno bolj večerna dišava, čeprav jo včasih nosim tudi kot dnevno dišavo (predvsem poleti na morju). Tako kot zgoraj omenjena vonja, je tudi tale meglica zelo poletna. V primerjavi z Bali Blue Surf in At the Beach je sicer še bolj sladka, sofisticirana, orientalska in ''globoka'' dišava. Vsebuje kremaste note kokosa, ki se mešajo z jantarjem. Super se obnese čez leto namesto večernega parfuma (dišava je kar močna) ali poleti, kot dnevna dišava, ko želite malce dišati tudi po sončni kremi (ima note cvetov tiare). Se mi zdi, da je Oahu Coconut Sunset meglica od vseh treh najbolj obstojna, tudi zato, ker že v štartu diši zelo močno, kot kak parfum. 
Se pa že na splošno vse meglice kar dobro obdržijo v laseh in na oblačilih.
Ste že preizkusili kakšno Bath and Body Works meglico?



You Might Also Like

0 komentarji

HVALA za vse vaše komentarje - predloge, želje, pohvale in kritike! <3