Bitka svinčnikov za oči: Urban Decay 24/7 glide-on & Maybelline Tattoo Gel Liner

ponedeljek, maj 20, 2019

Pred kratkim sem po dolgem času kupila nov črni svinčnik za oči. Večinoma kupujem le svinčnik od Urban Decay-a (24/7 glide-on pencil v odtenku Perversion), saj je edini, ki mi 100% odgovarja. V preteklosti sem namreč preizkusila res ogrooomno svinčnikov za oči (uporabljam jih večinoma za v ''waterline''), vendar me, razen Urban Decay-evega noben ni popolnoma navdušil.
Ko sem slišala, da je na trg prišel nov svinčnik od Maybelline - Tattoo Gel Liner, ki naj bi bil odlična, predvsem pa CENEJŠA alternativa UD, sem ga seveda morala kupiti.
Zadnje dneve sem tako redno testirala Maybelline, saj sem želela ugotoviti, ali se res lahko kosa s precej dražjim svinčnikom od Urban Decay. 
Testirala sem tako, da sem na eno oko nanesla Maybelline, na drugo pa Urban Decay in čez dan spremljala njuno obstojnost.
Omenila bi še rada, da svinčnike večinoma uporabljam le v ''waterline-u'', medtem, ko za zgornjo veko raje uporabljam tekoča črtala. Zato sem pri teh dveh svinčnikih testirala predvsem obstojnost na t.i. vodni liniji. Imam pa tudi kratke vtise o tem, kako sta se obnesla na zgornji veki.
Urban Decay svinčnik 24/7 glide-on (odt. Perversion) 
O tem svinčniku sem v preteklosti že veliko pisala in kot veste, je zame izjemen. Ima precej kremasto teksturo, se zlahka nanaša in se ne paca. Kar mi je pri njem najbolj všeč je, da je noro pigmentiran in ekstra črne barve, zato ga ne rabim ''drgniti'' po vodni liniji, oziroma nanašati v večih potegih (dovolj sta dva potega), da dobim lepo vidno črto (kar se mi pri drugih pogosto dogaja). Za piko na i se presenetljivo dobro obdrži tudi v ''waterline-u''. Zame je to edini svinčnik za oči, ki se mi ne razmaže že po eni uri (no, vsaj do sedaj je bil). Edini minus pri njem je cena in da se zaradi kremne teksture precej hitro porablja.
Preizkusila sem ga tudi na zgornji veki, čeprav ne prav velikokrat, ker preprosto na tem delu nisem več vajena uporabljati svinčnikov. Predvsem zato, ker si po nanosu črte vedno s vihalcem priviham trepalnice in ker se le-ta potem rahlo dotakne tudi zgornje linije, se mi tako črta odtisne na vihalec in preprosto ne izgleda lepo. Tako raje uporabim tekoče črtalo, ki se na veki lepo posuši in se kljub uporabi vihalca ne premakne nikamor. 
Svinčnik se je pa tudi sicer na zgornji veki svinčnik lepo obdržal (dokler ga nisem odstranila) in se kljub mojim mastnim vekam ni razpacal. Tudi nanos je bil enostaven, črta pa dovolj pigmentirana. Da se tudi lepo zabrisati za bolj zadimljen videz.
Cena: 19,20€ / 1,2g
Maybelline svinčnik Tattoo Gel Liner (odt. Deep Onyx)
Gre za gel svinčnik za obrvi, ki ima podobno kot Urban Decay precej kremno teksturo. Ko sem ju swatchala na roki, sem ugotovila, da je Urban Decay malenkost bolj kremast na dotik, a res za nianso. Me je pa izredno presenetilo to, da je Maybelline svinčnik še bolj intenzivno črne barve, kot od Urban Decay. Kot že rečeno, sem ju uporabljala istočasno (enega na levem, drugega na desnem očesu), da sem lahko primerjala njuno obstojnost in pigmentacijo. 
Čeprav sta oba svinčnika izjemno kremna in pigmentirana, pa sama na ''waterline-u'' vidim razliko med njima. Maybellinov se na moje veliko presenečenje nanaša še lepše (za lepo vidno črto je dovolj že en sam poteg) in tudi izgleda bolj intenzivno črno na sami vodni liniji. 
Kako pa je z obstojnostjo? Kot že rečeno, je Urban Decay svinčnik na meni izjemno obstojen in zdrži skoraj ves dan (govorim za ''waterline'', na zgornji veki zdrži še dlje). Tudi Maybelline se na moje presenečenje zelo, zelo dobro obdrži na vodni liniji. Sicer Urban Decay svinčnik v normalnih okoliščinah še vedno zdrži malo dlje, a je razlika v obstojnosti res minimalna, dejansko niti ni opazna, če ju ne primerjaš istočasno.
Sem pa opazila dve zanimivi stvari. In sicer sem ju primerjala tudi med uporabo v wellnessu. Maybelline je kljub vročini in vlagi ostal v waterline-u in se ni nič razpacal, medtem, ko je UD malce pristal na spodnji veki - izven waterline-a. Podobno se mi je zgodilo tudi, ko sem zadnjič popoldan malce zadremala z makeupom. Torej se dejansko v drugačnih okoliščinah Maybelline svinčnik obnese bolje.
Maybelline svinčnik je uspešno prestal tudi test na zgornji veki, na kateri se je obnašal podobno, kot Urban Decay-ev. Zdržal je ves dan (dokler ga nisem odstranila) in se ni nič razpacal (vedno pa uporabim primer za veke Urban Decay Primer Potion). Nanos je bil enostaven, prav tako sem ga zlahka zabrisala za bolj zadimljen videz.
Cena: 6,39€ / 1,3g
Levo: Maybelline; desno: Urban Decay
Zmagovalec: Urban Decay ali Maybelline?
Oba sta izjemno dobra in primerljiva na večih področjih. Glede na to, da gre za res izjemno majhne razlike, bi izbrala Maybelline svinčnik, saj je le-ta v ''waterline-u'' še bolj intenziven, oziroma opazen, ima podobno obstojnost, kot UD in kar je najpomembnejše - je veliko, veliko cenejši. Hkrati pa mi je bolj dostopen od slednjega. Maybelline lahko dobim v kateri koli drogeriji, medtem, ko se po Urban Decay-evega moram odpraviti v ljubljanski Müller ali pa ga naročiti na spletu. Glede na to, da takšne svinčnike ob redni uporabi kar hitro porabim, se definitivno bolj splača Maybelline. 
Po mojih izkušnjah sta torej svinčnika res primerljiva in zame je Maybelline Tattoo Gel Liner vsekakor odlična alternativa Urban Decay 24/7 glide-on pencilu. Priznam, da nisem pričakovala, da se bo Maybellinov novinec tako dobro odrezal, sploh v primerjavi s precej dražjim svinčnikom od Urban Decay. Všeč mi je, da imamo končno tudi v drogerijah en pameten in kvaliteten svinčnik za ''waterline'', ki ne zbledi v eni uri.
Ste že preizkusile novi svinčnik od Maybelline? Kateri svinčnik pa je vaš najljubši?



You Might Also Like

4 komentarji

  1. Jaz sem bila čisto šokirana, ko mi je Maybelline zdržal 14 ur v waterline! Imam slike za review, ampak resno nisem imela še tako dobrega svinčnika. In to je ostal na dejanski waterline, ne tisto ko se potem svinčnik razpaca in premakne med spodnje trepalnice. Zame je to eden najboljših nakupov letos. Imam tudi UD, ki je bil moj prejšnji najljubši, ampak Maybelline ga vsaj zame premaga. Super objava :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Wau, pri tebi potem očitno dlje zdrži. :) Meni oba zdržita najdlje 12ur v waterline, ker je zame velik uspeh, mi se vsak drugi svinčnik razpaca po eni uri. UD mogoče zdrži še maaalo dlje, ampak to je govora o manj kot eni uri razlike. Tako da mi je Maybelline definitivno zmagovalec. :D sem pa opazila še eno zanimivo stvar, moram dopisat v objavo. In sicer sem včeraj popoldan zaspala z makeupom, pa mi je Maybelline svinčnik še vedno ostal nedotaknjen v waterlineu in nič okrog oči. Ko sem npr. enkrat zaspala z UD, sem imela črno pod očmi, sploh v zunanjem kotičku.
      O, nisem vedela, da si imela UD. Meni je isto bil najljubši, zdaj pa ga Maybelline brez dvoma premaga.
      Hvala. <3

      Izbriši
  2. Tudi jaz sem kupila Maybellinovega po prebranih pohvalah na spletu. Sicer sama ne nosim v waterlinu, mogoče v zgornjem kdaj. Sem ga pa za ta namen tudi preizkusila in se je dobro obdržal. Žal pa na zgornji veki ni bil tako impresiven. Se mi je odtisnil na zgornjo veko. Lahko je sicer bil problem v kremni senčki. Ko se enkrat res dobro posuši, se sicer ne premakne. Je pa super za kakšne bolj smoky zadeve. Lepo, da imamo končno v drogeriji nekaj tako dobrega :). In hvala za primerjavo. Zdaj lahko UD izpustim iz seznama želja :D.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Za v waterline je res odličen. Tu večina svinčnikov pogrne. :)
      Uff, škoda. Morda je res kriva kremna senčka. Jaz s kremnim senčilom nisem preizkusila, samo s tistimi v prahu. Je pa res, da vedno uporabljam spodaj primer za veke, verjetno je to tudi pomemben faktor.
      Malenkost. :) Me veseli, da sem ti prihranila 19€. :P Hkrati pa tudi sebi, ker ga sedaj več ne bom rabila kupovat. :D

      Izbriši

HVALA za vse vaše komentarje - predloge, želje, pohvale in kritike! <3