Giambattista Valli for MAC Cosmetics: Another MAC Wishlist :P

četrtek, junij 25, 2015

Hej! :)

Spet imam za vas eno listo želja. To je že moja druga lista želja kozmetike MAC in spet so v igri šminke za ustnice, kar je nekako logično, ker sem kar malo obsedena z njimi. :P 
V opozorilu: kmalu prihaja še ena lista želja, ampak obljubim, da tokrat ne bo nič od MAC-a ali šmink za ustnice. 
Naj sem vam še samo opravičim za precej neredne objave, trenutno sem precej zaposlena, zato mi ne uspe objavljati pogosteje, poleg tega trenutno ni na sporedu veliko ocen izdelkov. Vam pa obljubim, da se kmalu spet vrnem z le-temi ter drugimi zanimivimi objavami. :)

Tokrat ne gre za šminke iz MAC-ove stalne kolekcije, ampak sem z vami (poleg liste želja) želela deliti novico o novi poletni omejeni izdaji MAC šmink, ki se je znašla tudi na moji listi želja. Sicer nisem prepričana, če mi bo uspelo dobiti katero šminko iz te kolekcije, ker te znamke žal pri nas ni, niti nisem prepričana, če bom se to poletje kaj potikala v katerem od mest, kjer je na voljo ta vsem dobro poznana znamka ličil, vendar pa sanjati ni nikoli prepovedano, kajne? :P

MAC ima velikokrat na voljo zelo privlačne omejene izdaje, ki jih poleg vrhunske kvalitete odlikuje še posebna in privlačna embalaža. Če sem iskrena, bi sama pokupila tričetrt njihov omejenih izdaj, če bi imela možnost (beri lažjo dostopnost do trgovine, neomejen 'budget'). :) Vendar pa se mi ta kolekcija zdi zares posebna, unikatna in privlačna.
Tokrat je MAC skupaj z Giambattiste Valli-jem (italijanski designer) izdal kar 5 šmink za ustnice v različnih odtenkih - od nežne pastelno pink pa vse do temne, slivove barve. Zame osebno najbolj navdušujoče dejstvo je, da bodo vsi odtenki šmink v MATTE finišu, ki je en mojih najljubših. Poleg tega pa je znamka MAC nasplošno zelo znana po zelo kvalitetnih šminkah s tem finišem. Pri tej izdaji je posebnost tudi v sami embalaži šmink. Tokrat ne gre za klasične MAC šminke, ki so ponavadi črne barve (izjema Viva Glame šminke npr.), ampak so se tokrat odločili izdelati barvne embalaže, ki se ujemajo s odtenkom, ki se skriva v embalaži. Vsekakor odlična in zanimiva ideja! 
Giambattista Valli je o embalaži zapisal tole: ''I'm somebody that loves practical things for women, beautiful, but at the same time practical. I think it's much more comfortable to check in your bag and look right away at the colors. You carry two or three of them in your bag and right away you grab the one you need.''
Na voljo bo še ''high-shine'' gloss v lončku.
Odtenki od L-D: Margherita, Bianca B, Tats, Charlotte, Eugenie.
Kolekcija bo na voljo od 9. julija naprej.

No, da se vrnem nazaj k svoji listi želja. Sama sem na njo uvrstila kar dva odtenka od petih, čeprav bom vesela, če mi bo uspelo priti vsaj do enega. Moje veliko zanimanje sta pritegnila odtenka Tats (vibranten roza odtenek), ki je tudi moja prva izbira in si ga najbolj želim ter odtenek Charlotte (srednje rdeč odtenek).
Podrobnejši opis vseh odtenkov in swatche odtenkov na ustnicah si lahko pogledate tukaj.


Je tudi vas pritegnila ta kolekcija? Imate kateri odtenek na svoji listi želja?



S.

You Might Also Like

2 komentarji

  1. Meni so vse tako NORO LEPE!


    xoxo

    OdgovoriIzbriši
  2. Ful mi je všeč tale kolekcija :) Še posebej ker je matte finiš ;)

    OdgovoriIzbriši

HVALA za vse vaše komentarje - predloge, želje, pohvale in kritike! <3