Review*: Eucerin Lip Repair

ponedeljek, junij 01, 2015

Hej, punce! :)

Danes bom pisala o Eucerin izdelku za nego ustnic. Malo pred Valentinovim sem od podjetja Eucerin prejela lepo in nepričakovano presenečenje. Poslali so mi čudovito sporočilo, ogrlico v obliki srčka, ki v sebi skriva mini USB ključ in njihov balzam za ustnice Lip repair. 
Embalaža balzama za ustnice: Balzam se nahaja v plastični tubici, kjer moraš izdelek ven iztisniti. Aplikator je iz trde plastike in je poševne oblike. Sama sem se sicer popolnoma odvadila uporabljati takšne balzame za ustnice, saj imam raje tiste na navoj, vendar sem jih v preteklosti veliko uporabljala. Bi mi pa bilo veliko ljubše, če bi aplikator imel gobico, ki bi omogočala še lepši in natančnejši nanos. V embalaži se nahaja 10ml izdelka. Ker je izdelek res majhen, je priročen za prenašanje v torbici, žepu jakne.
Moje mnenje o izdelku: Balzam je temno rumenkaste, skoraj prozorne barve in je bolj goste teksture, ki je ni preveč voskasta. Kljub gostejši teksturi, pa se balzam lepo razmaže in na ustnicah deluje lahkotno, čist nič lepljivo. Edina stvar, pri kateri je potrebno biti previden je količina balzama, ki ga naneseš na ustnice. Če ga nanesem preveč na debelo, ne izgleda enakomerno in tudi občutek na ustnicah je čuden. Sama ga najraje nanesem v enem, tankem sloju.
Balzam na ustnicah izgleda prozorno, vseeno pa ustnicam da nek naraven sijaj. Ustnice so po nanosu mehke in dobro navlažene. Meni se zdi dosti bolj vlažilen, kot večina mojih balzamov na navoj. Verjetno zaradi te posebne, goste teksture. Balzam ustnice čez čas dejansko 'popravi' in ob redni uporabi ne opazim več nobenih razpok oz. suhih predelov. Moram pa poudariti, da ne pričakujete čudežev - torej, da bi se ustnice popravile TAKOJ po nanosu balzama. Definitivno pa je stanje boljše čez nekaj ur. Meni se zdi odličen predvsem za hladnejše mesece, ko ustnice veliko bolj trpijo in potrebujejo nekaj res hranilnega. Je pa zaradi lahkotnosti na ustnicah primeren za čez celo leto.
Rada ga uporabljam tudi nekaj ur preden nanesem šminko, saj so ustnice takrat res neverjetno mehke in gladke, šminka pa tako izgleda res brezhibno. Kadar na ustnicah ne želim nobene barve, vendar želim da ustnice izgledajo zdrave in sijoče, nanesem ta balzam. 
Balzam ima sladko-grenak okus, zato ne priporočam da ga ližete s ustnic. :P
Naj omenim še, da balzam vsebuje vitamina E in C, ki navlažita in oskrbita suhe ter občutljive ustnice z lipidi.

Če torej povzamem, sem res zadovoljna z učinkom, ki ga tale balzam pusti na ustnicah. Lepo popravi razpokane in suhe ustnice (vendar ne v trenutku), zato prav pride tudi pred nanosom šminke (recimo nekaj ur prej, tik pod šminko ni primeren). Poleti jaz osebno z ustnicami nimam velikih težav, zato bo spet več ljubezni dobil v jesenskih in zimskih mesecih, ko imam vedno suhe in razpokane ustnice. Lepo izgleda tudi, kadar ne želite prevelike pozornosti usmeriti na ustnice in raje poudarite očesni makeup - kljub temu pa bodo ustnice izgledale sijoče in lepe.
Edini minus bi dala aplikatorju, katerega 'fan' žal sama nisem. Mislim, da bi aplikator z gobici bil priročnejši, saj bi gobica omogočila še lepši in enakomernejši nanos. 
Bi pa balzam res priporočala tistim, ki imate suhe in razpokane ustnice.

Sestavine: Octyldodecanol, C18-38 Alkyl Hydroxystearoyl Stearate, Ricinus Communis Seed Oil, Caprylic/Capric Triglyceride, Glycerin, Bis-Diglyceryl Polyacyladipate-2, Panthenol, Aqua, Polyglyceryl-3 Diisostearate, Butyrospermum Parkii Butter, Hydrogenated Castor Oil, Tocopheryl Acetate, Bisabolol, Sodium Ascorbyl Phosphate, Lecithin, Tocopherol, Ascorbyl Palmitate, Cera Alba, C20-40 Alkyl Stearate, Magnesium Stearate, Magnesium Sulfate, Glyceryl Stearate, Gylceryl Oleate, Citric Acid

Cena: Izdelke Eucerin lahko dobite v lekarnah po Sloveniji oz. na spletu (npr. tukaj). Balzam za ustnice Lip Repair stane okoli 6€.


Najlepša hvala podjetju Eucerin za poslano presenečenje. :)


Ste že preizkusile tale balzam za ustnice? Kateri balzam za ustnice pa je ve uporabljate za razpokane ustnice?



S.

*Izdelek mi je bil poslan v oceno, napisano pa je izključno moje osebno mnenje, ki je iskreno!

You Might Also Like

4 komentarji

  1. Js ne maram vazelinov, ker mi sprožijo potem samo kontra reakcijo in morem skoz mazat potem, mam raje kakšne naravne ali pa karitejevo maslo.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Jaz na splošno tudi ne maram takšnih balzamov, ampak pri tem sem bila res presenečena, kako je pomagal mojim ustnicam. :)

      Izbriši
  2. Ta balzam je super. Meni definitivno pomaga pri razpokanih ustnicah.

    OdgovoriIzbriši

HVALA za vse vaše komentarje - predloge, želje, pohvale in kritike! <3