Summer Wishlist

ponedeljek, junij 20, 2016

Živjo! :)

Že kar nekaj časa nisem objavila sezonske liste želja in ker je poletje vedno idealen čas za kakšne nove lepotne sladkorčke, ki lepo popestrijo tople dneve, sem tokrat spet ustvarila novo listo želja kozmetičnih izdelkov. Tokrat sem izbrala nekaj ličil, po katerih si zadnje čase najraje pasem oči. Vsi izdelki spadajo v malo višji cenovni rang in večino od teh znamk še sploh nisem imela moč preizkusit (izjema je znamka Lancome). Ti izdelki so torej na moji poletni listi želja pristali predvsem zaradi slednjega dejstva, poleg tega pa ker so jih blogerke (predvsem naše), tako pohvalile. :)


1. theBalm Mary Lou-manizer: Osvetljevalec, ki je postal zelo popularen v blogerskem svetu. Gre za zlat osvetljevalec s precej intenzivnim sijajem. Sama se zadnje čase zelo navdušujem nad osvetljevalci in ko vidim, kako lepo ta osvetljevalec pride tudi na tistih, ki imajo tako svetlo polt kot jaz, si ga želim še bolj. Dejansko še nisem videla punce, ki ji ta osvetljevalec ne bi pristajal in prav vsaka ga pohvali. Ker še nikoli nisem preizkusila nič od te znamke, bo ta izdelek zagotovo prvi, ki ga bom kupila.

2. Lancome Juicy Shaker: Gre za lepotni produkt za ustnice, ki vsebuje negovalna olja, ki vlažijo ustnice. Izdelek odlikuje precej prosojna in sijoča barva, zato ne gre niti za gloss, niti za polno prekrivno tekočo šminko. Je torej dvofazni produkt, ki vsebuje tako negovalna olja, kot tudi pigment. Gre za lahkoten produkt, ki ustnice le rahlo obarva in jih naredi bolj sočne. Idealno za vroče dni, ko na ustnicah želimo nekaj bolj lahkotnega, sijočega in negovalnega. Nekatere blogerke so omenile, da šejker kombinirajo tudi v kombinacijo s šminko. Zelo luštna je tudi sama embalaža, ki spominja na mini ''shaker''/šejker, oziroma posodo za mešanje koktajlev s srebrnim pokrovčkom. Izdelek ima majhen in debelejši aplikator. Lancome šejkerje naj bi odlikoval še edinstven vonj, vsak odtenek posebej namreč diši po določenem sadju. Sama razmišljam o nežno roza odtenku, ki je tudi en najbolj popularni odtenkov - Meli Melon.

3. Guerlain La Petite Robe Noire šminka: Ok, ok, priznam -  ta šminka me mika predvsem zaradi luksuznega in izredno privlačnega dizajna. Seveda pa me je navdušila tudi sama filozofija te znamke in kolekcije, pa tudi velika izbira odtenkov (sploh rožnatih). Gre za sijoče, lahkotne, odišavljene in nenazadnje tudi ''sladkobne'' šminke (vsebujejo naravno sladilo Stevia). Na voljo je veliko odtenkov, med katerimi so nekateri slabše pigmentirani, nekateri pa bolje. Jih pa odlikuje predvsem možnost nadgrajevanja same barve, tako da lahko po želji pigmentacijo nadgradite - odvisno od priložnosti.

4. Pupa Vamp! maskara za volumen trepalnic: Ta maskara me je pritegnila, ko sem videla nekatere fotografije trepalnic mojih blogerskih kolegic (predvsem od Monike - wau!). Gre za maskaro, ki naj bi trepalnicam dala izjemen volumen, jih lepo ločila, zavihala in za piko na i še podaljšala. Skratka, ponuja vse, kar sama iščem pri maskarah. Tej znamki nikoli poprej nisem posvečala pozornosti, ampak zadnje čase res razmišljam, da bi si privoščila kakšen njihov kozmetični kos. Efekt na drugih puncah je tako nor, da je maskara res visoko na moji listi.

5. Pupa I'm Matt Lip Fluid: Še en izdelek od Pupa Milano kozmetike. Tokrat gre za tekočo šminko, ki se posuši v enakomeren mat efekt. Kot že veste, sem velika ljubiteljica šmink in tudi tekoče šminke niso nobena izjema. Zaenkrat jih imam kar nekaj - največ od Bourjois Rouge Edition Velvet, imam pa tudi MAC-ovo, od NYX, Maybelline (ki pa žal ni mat) in verjetno še kakšno. Večina od njih me ni razočarala, tako da bi z veseljem preizkusila Pupino, ki so jo mojo soblogerke prav tako pohvalile. Šminka naj bi bila prijetno kremasta, zelo dobro prekrivna in predvsem - obstojna. Mi je pa všeč tudi izgled same embalaže in sam nabor odtenkov (seveda razmišljam od rozastem).

Te izdelke lahko najceneje dobite na Salma.si.


Kaj pa se je znašlo na vaši poletni listi želja? 
Imate morda katerega od zgoraj omenjenih izdelkov - se vam zdi vreden cene? :)




You Might Also Like

4 komentarji

  1. Iz tvojega seznama imam samo Juicy Shaker in ga res priporočam, v kolikor ti je ok da gre za nežen, lahek izdelek, ki ni glos in ni tekoča šminka.. meni se zdi super za poletje. :) Ostalo nisem še nič sprobala, me pa tudi mika Mary Lou, samo se mi iskreno ne zdi vreden toliko denarja - highlight izdelki niso taki favoriti pri meni kot šminke :P

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Čeprav obožujem šminke, se mi poleti pogosto ne da nanašat šminke, sploh, če sem v naglici, tako da se mi zdi ta izdelek idealen. :) Sploh, ker ga lahko uporabiš brez ogledala. :D Pa še juicy ustnice so poleti must. :P
      Ja, jaz bi Mary-Lou že davno kupila, ampak me še edino cena zadržuje..Se bojim, da bom preveč pričakovala in ne bom potem 100% zadovoljna. Še moram zdaj premisliti malo..če me ne bo toliko vleklo, bom počakala bolj na jesen. :P
      Sem pa jaz tako kot ti, tudi bolj za šminke. :P

      Izbriši
  2. Joj Sandra, veš, da Mary enkrat si boš itak kupila:),Pupina maskara,namojih kratkih a gostih trepalnicah naredi čudež,mislim,da si vidla tisto mojo slikona IG-ju,ko jo nosim. Pupina mat šminka je pa res čisto mat, meni sicer rabi nekaj časa, da se lepo posuši, je pa udobna, dokler se suši ima super vlažilno teksturo, potem sicer na meni čez čas, ni najbolj vlažilna, jepa lepoobstojna.Pa tako kjut embalažico ima,tisti poljubček na embalaži, predstavlja njen odtenek.Super stvari si izbrala:)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Tudi meni se tako zdi. :) Ampak še čakam, da me ''zadane'' in ga letim kupit. Če ne prej, v jeseni zagotovo. Zaenkrat se še samo zaradi cene zadržujem. Bom videla, katerim stvarem z liste bom dala prednost. :P
      Sem vidla, ja! Res hudo noro dober efekt naredi. Me kar prime, da bi jo že zdaj takoj naročila. :P Prav tako tekoča šminka. Poletje je sploh super čas za takšne mat zadeve, v hladnejših mesecih so preveč izsušujoče.
      Pa hvala. :))

      Izbriši

HVALA za vse vaše komentarje - predloge, želje, pohvale in kritike! <3