Perfect solution for oily skin: SVR LYSALPHA mattifying face cream*

četrtek, julij 21, 2016

Nekaj mesecev nazaj sem od podjetja Mediforma prejela matirno kremo za obraz od meni prej še nepoznane znamke SVR - gre za dermatološko nego. Ker je trenutno poletje in ima veliko deklet težave z preveč mastno kožo, sem prepričana, da vam bo tale objava prišla zelo prav! Sploh če še niste našle prave kreme za svojo svetlečo in problematično kožo. 
''Lysalpha active krema za mastno kožo, nagnjeno k aknam zavira nastanek mozoljev in brazgotin. Prijetnega vonja, lahka, nemastna tekstura, brez olj. Koža postane mehka, čista in ponovno zdravaBrez parabena.''
Prvo nekaj malega o embalaži: Krema za obraz se nahaja v klasični plastični tubici. Vsebuje pokrovček na navoj, kar je morda komu nepriročno (v primerjavi s pokrovčki na ''pritisk''), vsekakor pa je dosti boljše, kot pri kremah, ki se nahajajo v lončkih in jih moraš zajemati s prsti - kar je res nehigiensko. Embalaža je torej takšna enostavna, a vseeno priročna za uporabo, pa tudi za prenašanje s seboj v torbici - za hitre nanos, če se vam koža čez dan zmasti.
Kako je izdelek učinkoval na moji mastni koži: Sprva me je pri izdelku presenetila sama struktura kremice. Je namreč malo bolj gosta, z gel strukturo. Je sicer lepo mazljiva, a v primerjavi z L'Occitane mat fluidom, je na dotik malo ''težja'', bolj gosta in ne tako redka. Je torej bolj kompaktna, vseeno pa ni mastna. Na koži še vseeno deluje dovolj lahkotno
Namreč, ko sem kremico prvič nanašala na obraz, me je malenkost prestrašila ta bolj gosta tekstura (sem navajena bolj redkih struktur krem) in sem mislila, da mi bo krema obraz zmastila ter da o mat efektu ne bo ne duha ne sluha. Vendar sem se zmotila. Ko sem začela kremo vtirati v kremo, sem opazila, da je postala lahkotnejša ter se je zelo lepo in enakomerno vpijala v mojo mastno kožo. Krema se je že čez kakšno minutko popolnoma vpila, koža pa je postala navlažena, mehka, gladka in popolnoma matirana - brez lepljivega/mastnega občutka. Sem pa dobila vtis, da je krema zaradi malce gostejše, gel teksture, bolj vlažilna - a na tak lahek in nemasten način
Če primerjam z L'Occitane mat fluidom, se mi SVR kremica zdi še malo bolj vlažilna in še bolj učinkovito odstrani suhe predele, ki se mi npr. pojavijo nad obrvmi in ustnico (ja, tudi pri mastni koži se lahko pojavijo suhi predeli). Zato se mi SVR krema zdi še posebej primerna za tiste, ki imate mastno/mešano kožo, a imate poleg mastenja kože, težave tudi s precej izsušeno povrhnjico na nekaterih predelih. Verjetno bo krema idealna tudi za nego v spomladanskih in jesenskih mesecih, ko se koža še vedno lahko precej masti, vendar obenem tudi še/že potrebuje več vlage.
SVR kremo sem uporabljala tudi pred nanosom pudra in moram reči, da se je odlično obnesla! Nanos pudra je bil res enostaven in bolj enakomeren, nisem pa imela niti težav s suhimi predeli. Krema je poskrbela tudi za daljšo obstojnost pudra, saj se je koža kasneje začela mastiti. Sicer pa mat efekt na moji koži traja okoli 6 ur in pol (kar je za matirno kremo več kot odlično!), potem pa koža na T coni začne postajati mastna.
Za zelo vroče dneve mi je sicer ljubša L'Occitanova (je lahkotnejša/redkejša po teksturi), saj je moja koža zelo mastna, bi pa SVR kremico postavila takoj za njo, saj ne zaostaja dosti. Slednja je namreč bolj vlažilna in gostejša, se pa verjetno ravno zaradi tega moja koža zmasti malo hitreje (kakšni 2 uri prej) kot pri L'Occitane. Vseeno pa je pri kremi mat efekt fantastičen, koža je zelo mehka in enakomerna, prav tako se zmanjša izločanje odvečnega sebuma. Meni bo krema še posebej prav prišla v spomladanskih in jesenskih mesecih, ko prav tako prisegam na matirne kreme, vendar takrat potrebujem malo bolj vlažilno nego (L'Occitanova je za takrat definitivno premalo vlažilna). Po tej kremi pa posežem tudi v teh toplih mesecih, še posebej takrat, ko je moja povrhnjica na nekaterih predelih bolj izsušena. Odlična je tudi za večerno nego, ko prisegam na bolj negovalne, oziroma vlažilne kreme. Zjutraj pa se zbudim z občutneje manj mastno kožo, kot običajno (opazen je le rahel nemasten sijaj na čelu).
SVR krema ima na moje presenečenje kar prijeten vonj, ki je rahlo dermatološki, nikakor pa ni preveč močan ali umeten.
Če je torej L'Occitanov mat fluid predrag za vaš žep ali pa iščete malo bolj vlažilno kremo, ki prav tako ODLIČNO matira mastno kožo, vam toplo priporočam SVR kremico.
Kremo priporočam tudi tistim, ki imate občutljivo kožo, saj krema ne povzroča nobenih iritacij in je do kože res nežna. Prav tako nisem opazila nobenega izbruha mozoljev, kvečjemu krema kožo globinsko čisti - kar je odlično za aknasto kožo.
Cena: 14,75€ / 40 ml. Nakup možen tukaj.

Glavne sestavine: glukonolakton, salicilna kislina, PCA cink, Tephrosia purpurea, glicerol. Cink deluje v osrčju por in regulira nastanek sebuma. Glukonolakton je PHA z bolj učinkovito in boljšo toleranco luščenja kot AHA kisline. Dopolnjen s salicilno kislino preoblikuje in izboljša strukturo kože, globinsko očisti in zoža pore. Aktivna sestavina Tephrosia purpurea regulira izločanje sebuma, povezanega s stresom.


Linija LYSALPHA je namenjena mešani in mastni koži. V ponudbi imajo še nekaj zanimivih izdelkov, ki jih lahko najdete tukaj.
Ste že preizkusile kakšen izdelek znamke SVR? :)





*PR izdelek

You Might Also Like

1 komentarji

  1. Sliši se super! Pri meni se koža obnaša ravno obratno- na splošno je suha in občutljiva, poleti pa toliko bolj. Sem ugotovila, da brez hidratantne kreme ne morem več niti en dan. xx Maja

    OdgovoriIzbriši

HVALA za vse vaše komentarje - predloge, želje, pohvale in kritike! <3