New In #3

četrtek, marec 08, 2018

Kot obljubljeno, je tukaj nova objava o mojih kozmetičnih pridobitvah. Tokrat vam spet predstavljam nekaj makeup kosov (predvsem palet za oči), naslednjič pa vam podam mnenje še o mojih novih negovalnih produktih.
Carli Bybel Deluxe paleta za oči
Paleta, ki lani(?) obnorela svet. Sprva je znana Youtuberka in makeup gurujka izdala manjšo verzijo (z desetimi senčili in štirimi osvetljevalci/bronzerji), potem pa je zaradi velikega navdušenja paleto še ''posodobila'' in dodala še pet novih senčil in dva osvetljevalca/bronzerja. Ta nova verzija Deluxe (na voljo le v omejeni izdaji) je zamikala tudi mene, saj vsebuje res lepe in uporabne odtenke. Še posebej mi je všeč ''rose gold'' odtenek v prvi vrsti (4. z leve). Paleta je zares uporabna, saj ima še šest zelo uporabnih osvetljevalcev in bronzerjev za obraz. Gre za kvalitetno paleto, ki je dobro pigmentirana, edini minus, ki sem ga našla, je večja prašnost senčil.


Violet Voss Holy Grail paleta za oči
Paleta, ki me je pritegnila predvsem zaradi toplih rjavkastih in brusničnih odtenkov. Od nakupa naprej sem jo uporabljala kar veliko, še posebej v jesenskih dneh, saj so barve kot nalašč za hladnejši del leta. Čeprav je nabor odtenkov res čudovit in kar malce poseben, pa me ni prepričala sama kvaliteta senčk, saj so določena senčila na vekah premalo pigmentirana, poleg tega pa se tudi precej prašijo. Gre za dražjo paleto, ki se mi po kvaliteti ne zdi ravno vredna svoje cene (UD in TF senčila so veliko boljša in imajo podobno ceno), pa vendar jo zaradi lepih odtenkov, zelo rada uporabljam. Moj najljubši odtenek je brusnično šimrast (Cranberry Splash) v zadnji vrsti (4. leve), ki je tudi najbolj uporabljen in unikaten odtenek v tej paleti.
Zoeva En Taupe paleta za oči
Moja prva paleta za oči znamke Zoeva. Ker jih blogerke precej hvalijo, sem se odločila, da tudi sama preizkusim kakšno njihovo paleto. Ta me je najbolj pritegnila, saj vsebuje predvsem (hladnejše) "taupe" odtenke, ki so meni pisani na koži in ki jih primanjkuje v moji zbirki. Kvaliteta senčk je odlična, predvsem so mi všeč šimrasta senčila. Imam nagledanih že nekaj novih palet senčil od njih: Opulence in Cafe paletki sta me najbolj pritegnili in sta se tudi znašli na moji listi želja. Pri njihovih paletah pogrešam le ogledalo, ki je pri tovrstnih izdelkih skorajda "nujno".

Urban Decay Naked2 Basics paleta za oči
Tole paleto sem kupila kmalu potem, ko sem preizkusila kultno Urban Decay Naked 1 paleto. Ker sem slišala veliko pohval na račun te palete in ker sem si želela več hladnejših mat "taupe" senčil, sem jo enostavno morala preizkusiti. In moram reči, da me ni razočarala. Gre za zelo priročno manjšo paleto, ki vsebuje čudovite mat odtenke, ki so primerni za vsakdanjo uporabo in za različne videze. Senčila so odlične kvalitete, saj so zelo dobro pigmentirana, se lepo nanašajo in zabrisujejo ter so tudi obstojna. Všeč mi je manjša embalaža z ogledalom, ki je idealna za potovanja.
Maybelline Burgundy Bar paleta za oči
Drogerijska paleta, ki sem jo kupila zaradi svoje takratne "obsedenosti" z rdečkastimi, brusničnimi odtenki. Ponavadi me Maybelline palete ne prepričajo, ampak ta je res čudovita. Vsebuje res lepe jesenske odtenke, večinoma šimraste. Za svojo ceno je paletka res dobra, je pa res, da se ne more primerjati z TF in podobnimi, ki se veliko lepše zabrisujejo, se manj prašijo in so bolj obstojne. 


L'oreal Paradise Extatic maskara za trepalnice
Tole maskaro sem kupila, ker jo je veliko tujih blogerk primerjalo s Too Faced Better than Sex maskaro, za katero vsi vemo, da je precej dražja od L'orealovih maskar. Ker mi je TF verzija precej všeč, sem se odločila, da preizkusim še cenejšo verzijo. Vzela sem jo, ko je bila v akciji: 1+1 gratis. Žal me ni tako navdušila, kot TF različica. Resda da mojim trepalnicam veliko volumna, pa vseeno se mi zdi, da jih v primerjavi s TF Better than Sex maskaro, premalo priviha in podaljša, poleg tega tudi hitro zlepi trepalnice in se razmaže pod očmi. Za piko na i, se prehitro posuši. Zame je torej TF BTS še vedno boljša, pa čeprav je malo dražja (tudi L'orealova ni ravno poceni glede na ceno in količino).


Maybelline Super Stay Matte Ink tekoča mat šminka za ustnice
Za konec pa še ena tekoča šminka, ki sem jo enostavno morala kupiti, saj obožujem takšne vrste šminke. To je pravzaprav bil tudi en mojih najboljših nakupov v zadnjem času. Šminka je namreč odlične kvalitete, saj je dobro pigmenirana, se dokaj hitro posuši (čeprav je sprva precej lepljiva) in je res zelo, zelo obstojna. Definitivno ena najboljših tekočih mat šmink na tržišču; predvsem kar se tiče vrhunske obstojnosti. Še posebej mi je všeč odtenek (Pioneer), ki je klasičen rdeč, s hladnim podtonom.


Kaj pa ste si ve nazadnje privoščile?


Lep dan žena vam želim,

You Might Also Like

1 komentarji

  1. Mene Violet Voss paletke sploh ne zamikajo. Ponavadi imajo preveč podobnih odtenkov v paleti in potem 4 ali 5 malo bolj zanimivih in drugačnih odtenkov.

    OdgovoriIzbriši

HVALA za vse vaše komentarje - predloge, želje, pohvale in kritike! <3