KoKo kozmetika na testu

sobota, april 27, 2019

Pred časom sem dobila priložnost za testiranje ene posebne slovenske znamke.
Ker vedno rada podpiram slovensko, predvsem pa manjša podjetja, ki se resnično trudijo in v svoje produkte vložijo vso svojo energijo in ljubezen, sem se testiranja zelo veselila.
Nekaj o sami znamki: Gre za naravno, slovensko kozmetiko. Imajo tudi certifikat ''naravna kozmetika z bio sestavinami''. S tem kupcem zagotavljajo, da njihovi izdelki ne vsebujejo sintetičnih barvil, dišav, silikonov, parafina in drugih naftnih derivatov ter gensko spremenjenih sestavin. 
Se pa lahko KoKo kozmetika pohvali tudi z dejstvom, da njihovi izdelki vsebujejo 100% naravne sestavine ter da je do 22% surovin s certificiranim biološkim poreklom.
Od kod ime KoKo in simbol koze na njihovih embalažah? Znamka ima unikatno ime, ki vzbudi tvojo pozornost in ti definitivno ostane v spominu. S svojim imenom KoKo pa obenem razkrivajo glavni zvezdi, oziroma sestavini v njihovih izdelkih. To sta KOzje mleko in KOnopljino olje.
Kozje mleko zaradi vsebnosti mlečne kisline na kožo deluje zelo blagodejno in vlažilno. Veže in zadržuje namreč vodo v povrhnjici kože ter le-to obnavlja. Kar je za večino najpomembneje pa je, da vsebuje tudi vitamin A, za katerega vemo, da je zelo učinkovit v boju proti prezgodnjemu staranju kože. Kozje mleko je tako odlična sestavina v izdelkih za obraz, predvsem za tiste, ki želite preprečiti nastanek gubic.
Konopljino olje je še ena odlična sestavina, predvsem za nego suho kože. Konopljino olje je namreč izredno vlažilno. Ker je obenem olje nekomodogeno in pomaga uravnavati prekomerno izločanje sebuma na povrhnjici kože, se ga priporoča tudi za nego mastne kože. Olje hkrati zmanjšuje posledice vnete in razdražene kože.

Njihova ponudba: Trenutno ima znamka KoKo v svojo ponudbi pet različnih izdelkov za nego kože na obrazu. Pri njih tako lahko najdete čistilno mleko Squeeky Clean, tonik za vlažitev Splash of Fresh in kar tri različne kreme za obraz. Kreme so seveda namenjene različnim tipom kože. Hranljiva krema Princess Green bo super za vse, ki imate suho kožo (je bolj bogata); hidratantna krema Lady Rose bo prava izbira za vse, ki ne marate pretežkih krem, a vendar potrebujete nekaj dodane vlažilne nege; medtem, ko bo za tiste, ki imate težave z iskanjem ekstra nežne kreme za vašo občutljivo kožo najbolj varna izbira krema Madame Chamomile (krema za občutljivo kožo). Slednjo sem testirala tudi sama.
P.S.: Njihove kreme za obraz lahko kupite tudi v tester velikostih (5ml) in preizkusite, katera vam najbolj odgovarja.
KoKo čistilno mleko za obraz: Priznam, pri temu izdelku sem bila najbolj skeptična, saj čistilnih mlek skorajda ne uporabljam. Zaradi moje občutljive in problematične kože, sem vajena le čistilnih gelov, pen in olj za čiščenje kože. Le-ti mi ponavadi ne delajo težav na koži (razen kakšnih izjem) in večinoma mi kožo dobro očistijo. Z čistilnimi mleki sem imela bolj slabe izkušnje, saj se mi je vedno zdelo, da mi kožo premalo očistijo in pogosto me po njih koža peče ali mi celo dela mozoljčke. Vseeno sem se odločila, da KoKo čistilnemu mleku dam priložnost, sploh, glede na opis (primerno naj bi bilo tudi za občutljivo kožo) in naravne sestavine.
Čistilno mleko ima kot že ime pove, teksturo mleka. Sama ponavadi obraz prej malce zmočim z vodo, nato pa na njega nanesem čistilno mleko, ga vmasiram in sperem. Čistilno mleko se lepo spira in ne pusti nobenega sloja na koži. Se pa ne peni, tako kot čistilni geli, zato imam občutek, da moram nanesti večjo količino izdelka, da obraz dobro očistim. Vendar je v resnici potrebna majhna količina, saj mleko obraz dobro očisti in lepo drsi po koži. Koža je po uporabi mehka in me nič ne peče. Prav tako nisem opazila, da bi mi mleko mašilo pore. Edino zdi se mi, da imam po umivanju kožo malenkost izsušeno, zato po uporabi vedno obraz namažem z hranljivo kremo/oljem.
Čistilno mleko dobro odstrani tudi ostanke ličil (uporabljam ga po čiščenju z micelarno vodico) in ne draži oči.
Ima blag, svežo zeliščni vonj, ki spominja na meto.
KoKo krema za občutljivo kožo z kozjim mlekom Madame Chamomile: Seveda sem sama testirala kremo za občutljivo kožo, saj je moja koža precej zahtevna in občutljiva. Pogosto se mi namreč zgodi, da me po določenih izdelkih za obraz koža peče, srbi, oziroma postane rdeča in vroča na dotik. Zato sem se veselila testiranja, sploh, ker še nikoli nisem preizkusila naravne kreme, ki bi imela med glavnimi sestavinami kozje mleko.
Tekstura same kreme mi je zelo všeč. Je bolj tekoča, lahka, se lepo maže in se precej hitro vpija v kožo. Sama namreč ne maram krem, ki dolgo sedijo na moji koži in ne dajo nobenega efekta. Poleg hitre vpojnosti je krema ravno prav vlažilna za mojo mastno kožo s suho povrhnjico. Kože ne masti, ji pa da zdrav, neoljnat sijaj. Krema kožo pusti mehko in gladko. Tudi kar se tiče občutljivosti nimam nobenih pripomb. Zdi se mi nežna in ne povzroča nobenih iritacij ali rdečice. Uporabljam jo v jutranji rutini, po čiščenju in toniku. Za njo nanesem še kremo z zaščitnim faktorjem.
Kremo sedaj redno uporabljam več kot en mesec in v tem času nisem opazila, da bi mi delala kakšne dodatne mozoljčke. Tako, da lahko z veseljem potrdim, da mi ne maši por.
Krema poleg kozjega mleka in konopljinega olje vsebuje še BIO hidrolat kamilice ter melise.
Krema ima luštno in preprosto BREZZRAČNO embalažo, kar je zelo higienično, zato od mene dobi velik plus.
Izdelka, ki sem ju preizkusila se mi zdita res dobra in čeprav smo Slovenci pogosto tako skeptični, ko gre za domače izdelke, lahko povem, da so KoKo izdelki po mojem mnenju vredni preizkušnje in da je to znamka, ki res veliko obeta. Predvsem zaradi odličnih naravnih sestavin in nežnosti na koži. Všeč mi je, da niso parfumirani in ne vsebujejo alkohola, ki velikokrat v negi koži sploh ni potreben. Od mene dobijo velik DA.
Edino kar sama pogrešam v njihovi ponudbi, je krema za okrog oči in kakšen čistilni gel. Sem pa prepričana, da bodo sčasoma razširili svojo ponudbo.
Njihovo ponudbo lahko preverite na spletni strani KoKo, spremljate pa jih lahko tudi na Facebooku in Instagramu.



You Might Also Like

0 komentarji

HVALA za vse vaše komentarje - predloge, želje, pohvale in kritike! <3