Products I've been lovin' lately #8

sobota, oktober 26, 2019

Spet je čas za moje najljubše produkte preteklih dveh mesecih. Gre večinoma za novejše izdelke, vmes pa se najde tudi kakšen, ki sem ga rada uporabljala že v preteklosti.
Lancome paleta senčil Monsieur Big Heart: Poleti sem bila večinoma brez senčil na očeh, ker v vročini nisem bila razpoložena za malo bolj opazen makeup, v jeseni pa sem spet ven privlekla senčila. Zadnji mesec in pol sem se večinoma igrala z novo paletko od Lancome. Čeprav še prej nikoli nisem imela senčil od Lancome, je bila tale paleta lepo presenečenje. Navdušile so me barve (rozaste, taupe, toplo rjave), ki sem jih lahko uporabljala tako za službo, kot tudi za večerne izhode. Tudi obstojnost je odlična, senčila pa se zlahka nanašajo in zabrisujejo. Le prašijo se malce, a nič hujšega.

Essence maskara What the fake!: Pri Essence maskarah imam dva favorita (Lash Princess in I Love Extreme WP), zato sem se odločila, da preizkusim njihovo novo maskaro What the Fake! Maskara sicer ne prekaša moje najljubše Lash Princess maskare, a je kljub temu precej podobna in naredi res lepe trepalnice. Všeč mi je, da trepalnice zelo lepo loči in jih poudari - da jim veliko dolžine in jih tudi drži privihane. Lahko nanesem več plasti, ne da bi se trepalnice zlepile skupaj. Pogrešam le kanček več volumna, kot ga npr. dosežem z Lash Princess maskaro.

The Body Shop poživljajoči čistilec za obraz Carrot: Moj novi najljubši čistilni gel za večerno čiščenje obraza. Je zelo nežen, se ne peni preveč in kožo pusti zelo mehko, brez da bi me zategovalo. Je tudi en redkih čistilnih gelov, po kateri nimam rdeče kože, ko jo umijem. Najbolj pa mi je všeč, da me čisto nič ne peče, tudi če mi zaide v oči. Vsebuje kar 93% sestavin naravnega izvora. Prepričalo me je tudi to, da so uporabili korenček nepravilne oblike, torej takšnega, ki ne ustreza lepotnim standardom v prehrambeni industriji.
Rituals pena za tuširanje Ritual of Sakura: Rituals me navdušuje že začetka letošnjega leta, ko sem preizkusila njihov solni piling za telo. Tokrat imam v uporabi njihovo peno za tuširanje, ki je nedvomno vredne vse svoje hvale. Spominja na peno za britje, saj je gel teksture, ko jo izstisneš iz embalaže in se ob dotiku spremeni v peno. Kar me je pri tej peni najbolj očaralo je to, da je pena res izjemno bogata in gosta. Tako bogate pene za tuširanje/britje še nisem imela. Dejansko potrebujem le en potisk za čiščenje celega telesa. Pena se torej zelo počasi porablja, hkrati pa je res nežna in ni preveč odišavljena. Odlična je tudi za britje. Doma imam še eno - iz Ayurveda seta, ki pa zaenkrat še ni prišla na vrsto.
The Body Shop maslo za telo Vanilla Pumpkin: Še en fantastičen produkt za telo, ki pa ga obožujem že od lanske jeseni. Gre za omamno dišeče maslo za telo z odlično masleno, negovalno teksturo. Da so The Body Shop masla odlična za suho kožo čivkajo že vrabci na strehah, zato tega ne bom ponavljala. Moram pa se nujno ustaviti pri samem vonju tega masla iz omejene izdaje, saj je res ''njami''. Diši namreč zelo sladko, gurmansko, kot vanilijevi piškotki s kančkom lešnikov. Res krasen jesenski vonj, ki je v jesenski ponudbi že drugo leto in srčno upam, da ne zadnje.

Bath & Body Works antibakterijski gel za roke Purrfect Pumpkin: Ah, moji preljubi Pocketbaci! Tiste, ki me redno spremljate, itak že veste, da sem obsedena s samo znamko Bath & Body Works, predvsem z njihovimi meglicami in antibakterijskimi gelim. Sploh slednji se znajdejo skoraj v vsaki moji empties objavi, saj jih uporabljam res na dnevni bazi. Všeč mi je, da nimajo groznega alkoholnega vonja, kot drugi antibakterijski geli, temveč so prijetno odišavljeni in koža po uporabi prav lepo ter dolgo diši. Obenem nisi izsušujoči in so priročne mini velikosti, da jih lahko spravim tudi v žep. Zadnje čas je moj najljubši vonj Purrfect Pumpkin, ki je iz Halloween kolekcije in gre v bistvu za vonj Sweet Cinammon Pumpkin, ki sem ga imela že v preteklosti. Vonj je topel in začinjen, s pridihom buče, ruma in cimeta. Sem pa pred kratkim dobila še nekaj drugih jesenskih vonjev, ki bodo pri meni v uporabi v naslednjih mesecih.
Avon dišava Maxima: Zelo prijetna dišava, ki je kot nalašč za letošnjo jesen. Je topla in sladkobna. Na začetku je res precej sladka, s sončno sadno noto nektarine, a ko se vonj razvije, postane bolj subtilna in cvetlična - diši po jasminu s kančkom medu. Steklenička je minimalistična, a luštna, zaradi zlatih detajlov, oziroma pokrovčka z listki. Obstojnost je povprečna. Nekateri dišavo primerjajo s cenejšo verzijo Good Girl dišave od Caroline Herrera.
Kateri izdelki pa so trenutno vaši najljubši?




You Might Also Like

0 komentarji

HVALA za vse vaše komentarje - predloge, želje, pohvale in kritike! <3