Birthday Wishlist #1

petek, januar 11, 2019

Čez nekaj dni, natančneje 17. januarja imam rojstni dan, zato se bom verjetno, kot vsako leto, ''razvajala'' z nekaj novimi izdelki. :) Odločila sem se, da z vami delim listo želja izdelkov, ki bi jih trenutno najraje kupila, oziroma preizkusila. V prvem delu liste želja je nekaj dišečih izdelkov za telo in dom, v drugem delu, ki sledi kmalu, pa se skriva še nekaj makeupa.
Yankee Candle sveča Christmas Memories: Sedaj že veste, da sem obsedena z dišečimi svečkami, zato sem seveda na listo želja morala dati tudi dve sveči. Prva je Yankee Candle v prazničnem vonju Christmas Memories. Čeprav je božič že mimo, pa meni v zimskem času na splošno zelo odgovarjajo takšni praznični vonji, saj me spravijo v boljšo voljo. Christmas Memories svečka naj bi dišalo zelo praznično in gurmansko. In sicer po topli vaniliji, maslenih piškotih s sladkorjem in z dodatkom cimeta. Torej zelo božično obarvan vonj, ki asociira na pečenje tipičnih božičnih piškotov s cimetom. Vonj, ki ga vsekakor potrebujem v svojih kolekciji sveč. Poleg tega so Yankee Candle ene mojih najljubših svečk (takoj za Bath and Body Works), saj imajo fantastične vonje, ki zelo lepo in intenzivno dišijo.

Bath and Body Works sveča Champagne Toast: Naslednja sveča, ki se je znašla na moji rojstnodnevni listi želja pa je torej od moje najljubše znamke - Bath and Body Works. Tudi ta vonj je bolj prazničen, oziroma kot že ime pove, primeren za silvestrski večer, ali kakršnokoli podobno praznovanje. Ker sama obožujem šampanjec, bi zelo rada preizkusila to svečo. Poleg tega pa sem o njej prebrala kar nekaj pohval. Sveča naj bi imela vonj po penečem vinu, citrusih in jagodičevju. Šlo naj bi za sladko cvetlično dišavo s svežimi citrusnimi notami. Bath and Body Works sveče so odlične kvalitete (trenutno imam 5 sveč), saj noro dišijo, dolgo gorijo, embalaže pa so zelo luštne.

Bath and Body Works meglica za telo Twilight Woods: Bath and Body Works ima odlične meglice za telo v različnih vonjih. Sama sem do sedaj preizkusila že šest vonjev, enega sem tudi porabila, zato sem se odločila, da kupim kakšnega novega. Trenutno je najvišje na moji listi želja vonj Twilight Woods, nad katerim me je navdušila blogerka Mateja (poslala mi je tester svoje meglice) in ki prav tako obožuje tole dišavo. Dišava ima popoln zimski vonj, ki je topel z poudarjenimi lesnimi notami, kančkom kremnega mošusa in vanilijo, ki da dišavi sladkobo. Kot sem že zgoraj omenila, so Bath and Body Works meglice dobre kvalitete, saj lepo dišijo, na koži se za meglico dobro obdržijo, embalaže pa so lepe in velike (jih imaš za dolgo kljub redni uporabi). Bath and Body Works sveče se pri nas dobijo na spletni strani Notino.si.

Paco Rabanne parfumska voda Pure XS: Na moji listi želja dišav pa je še ena parfumska voda, v katero sem se zaljubila pred nekaj meseci in od takrat mi ne gre iz glave. Gre za najnovejšo dišavo od Paco Rabanne Pure XS, ki je na trg prišla v jeseni 2017. Pritegnil me je že izgled same stekleničke, ki izgleda zelo lepo in luskuzno. Steklenička je roza barve z dodatkom zlate kače, ki je ovita okrog ''vratu'' dišave. Tudi vonj dišave je čudovit in čisto po mojem okusu. Vonj je zelo zanimiv, poseben, saj v svoji zbirki nimam še nič podobnega. Dišava ima na začetku močnejši, rahlo ''salty'' vonj z dodatkom kokic, kasneje pa vonj postane sladkejši, topel, po kremastem mošusu, vaniliji in še čem. Za piko na i je tudi obstojnost odlična, na meni je zdržala ves dan (pa sem jo le preizkusila na roki). 
Dišava je visoko na moji listi želja, predvsem zaradi vonja, pa tudi zaradi stekleničke, ki bi zagotovo popestrila poličko v moji sobi.


You Might Also Like

2 komentarji

  1. Paco Rabanne sem 100% pričakovala na tej listi :) Upam, da someone takes a hint ;) Mene pa letos nič kaj resno ne mika, vsaj za zdaj.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Ja, ta Paco Rabanne mi res ne da miru. :) Hihi, to bo težka, ker najbližji ne berejo ravno bloga. :) Bom pa si ga na koncu itak kupila sama, takoj ob prvi priliki. :))

      Izbriši

HVALA za vse vaše komentarje - predloge, želje, pohvale in kritike! <3