L'oreal Infaillible les Chocolats Liquid Lipstick

ponedeljek, januar 07, 2019

Danes vam predstavljam mojo trenutno najljubšo šminko za ustnice z mat efektom.
Kot že veste, obožujem tekoče mat šminke, zato sem vedno zelo vesela, ko odkrijem kakšno novo, ki me pozitivno preseneti.
Tokrat me je očarala novejša L'oreal šminka iz linije Les Chocolats, ki je tudi v tujini precej pohvaljena. 
Priznam, da sem jo sama osebno kupila predvsem zaradi tega, ker ima v imenu besedo ''čokolada'' (sem namreč izredno velika čokoholičarka).
Vonj: Šminka me je, kot pričakovano, navdušila že zaradi samega vonja. Diši namreč po pristni čokoladi, najbolj me spominja na žlahtno vročo čokolado. Vonj je res omamen in nanašanje šminke naredi še prijetnejše. 
Formula: Sama formula šminke je srednje tekoča, rahlo lepljiva in izredno lahka za nanašanje. Nanos je torej zelo enostaven (šminka kar drsi po ustnicah) in tudi enakomeren. Šminka ima odlično pigmentiranost in za popolno prekrivnost potrebujem le dva tanjša ali en debelejši sloj. Kar mi je pri tej formuli izredno všeč je, da se zelo hitro posuši v tisti pravi mat efekt in da se ne razliva čez robove ustnic. Meni se sama formula ne zdi zelo izsušujoča (sem vajena še bolj suhih formul), vseeno pa lahko tistim s suhimi ustnicah po nekaj urah nošenja postane malo suha. V tem primeru priporočam, da pred uporabo šminke ustnice dobro pripravite s kakšnim malo bolj hranilnim balzamom.
Aplikator: Je malce drugačen, kot pri večini tovrstnih izdelkov, vendar je hkrati odličen za nanos. Je namreč ''srčaste'' oblike in omogoča enostaven in natančen nanos, še posebej na robovih ustnic. Aplikator zajame tudi ravno pravšnjo količino izdelka.

Obstojnost: Obstojnost pri tej šminki je zelo dobra, boljša, kot pri večini tekočih mat šmink. Zlahka preživi pitje in tudi ne preveč mastno hrano ter poljubljanje. Na meni se obdrži približno 8 ur, potem pa počasi in enakomerno začne bledeti, brez luščenja in grde obrobe v notranjosti ustnic.
Odtenek: Odtenek, ki ga imam je čudovit in mi je zelo pri srcu, čeprav ponavadi nisem vajena takšnih odtenkov. Imam odtenek Candy Man, ki je hladen rjav z roza podtonom, oziroma bolj ''mauve''. Je zelo nosljiv odtenek in primeren za vse priložnosti, letne čase in tudi za različne polti. Sama ga ponavadi najraje nosim k močneje zadimljenim očem.
Na voljo je še veliko drugih odtenkov.
Cena: 8,05€ / 7,6ml; dobi pa se na Notino.si.

Šminko bi definitivno priporočala vsem ljubiteljicam tekočih mat šmink in čeprav imate verjetno že veliko drugih mat šmink, se mi zdi, da je tale kljub temu dovolj posebna, da jo preizkusite. Je tudi popolno darilo za vse ljubiteljice čokolade in dišečih makeup izdelkov.
Ste že preizkusile L'oreal les Chocolats tekoče šminke?



You Might Also Like

4 komentarji

  1. Nisem še preizkusila, ampak tale objava me je navdušila in že vem kaj bo naslednja stvar, ki jo bom kupila 😊 #chocoholic ❤️

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Me veseli, da te je objava navdušila. :) Šminka je res odlična in vonj po čokoladi je definitivno še dodaten plus za nas čokoholike.❤️🍫 Pa na Notino imajo res dobro ceno.😊

      Izbriši
  2. Mislim da bo tole moj naslednji nakup :D #čokoholičarka

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Oja, popolna šminka za vse ljubiteljice čokolade. :P jaz jo pogosto odprem samo za to, da jo lahko povonjam. :)

      Izbriši

HVALA za vse vaše komentarje - predloge, želje, pohvale in kritike! <3