Birthday Wishlist #2

sreda, januar 16, 2019

Jutri je moj rojstni dan, tukaj pa je še drugi del liste želja izdelkov, ki bi si jih želela privoščiti ta mesec, ali pa vsaj v zelo bližnji prihodnosti. Tokrat gre za ličila, ki me trenutno najbolj mikajo.
Lancome šminka za ustnice Matte Lip Shaker
Seveda kot prava ljubiteljica šmink za ustnice, ne morem mimo šminke z mat efektom. Trenutno si najbolj želim Lancomov opevani Matte Lip Shaker, ki je pravzaprav na moji listi želja že nekaj časa. Namreč, imela sem priložnost preizkusiti testerček Shakerja, ki me je čisto navdušil. Ima namreč prijetno in udobno formulo - ni izsušujoča ali težka na ustnicah. Poleg tega izdelek ni lepljiv. Nanos je enostaven, pigmentiranost pa odlična. Priznam, da mi je poleg same formule zelo, zelo všeč tudi izgled embalaže. Embalaže je definitivno nekaj posebnega in je tudi prava paša za oči. Je namreč v obliki ''shakerja'' za koktajle. Najbolj si želim imeti odtenk Power Pink, ker je takšna vrsta odtenkov moja najljubša. Odtenek je namreč živahen, vibrantno roza, odtenek, ki nemudoma poživi moj obraz. 

Pupa šminka za ustnice I'm Matt Lip Fluid
Ne morem pa še mimo ene šminke za ustnice, ki si jo prav tako želim preizkusiti že dlje časa, saj je to dejansko ena redkih znamk tekočih šmink za ustnice z mat efektom, ki jih še nisem preizkusila. Sem namreč velika ljubiteljica mat šmink za ustnice, zato imam doma kar nekaj različnih znamk. Pupa je ena tistih znamk, ki jih še nimam, so pa na seznamu za nakup (dobi se na notino.si). O Pupinih tekočih šminkah sem namreč prebrala že kar veliko pohval, vendar se do sedaj še prava priložnost za nakup ni pojavila. Ker je ravno moj rojstni dan, se mi to zdi idealna priložnost, da šminko prečrtam iz svojega seznama želja. Pupine mat šminke naj bi imele odlično formulo - lep nanos, udobnost, minimalen transfer ter enakomerno bledenje. Finiš naj bi bil ''velvet mat'', torej ne preveč izsušujoč. Seveda si tudi Pupino šminko želim preizkusiti v bolj živo roza verziji - odtenek 071 se mi zdi še posebej zanimiv.

Pupa maskara za trepalnice Vamp!
Poleg Pupa tekoče mat šminke, bi rada preizkusila še njihove maskare za trepalnice. Tudi o Pupa maskarah za trepalnice sem slišala že nekaj pohval, predvsem o barvnih verzijah. Sama imam rada lepe in dolge trepalnice, zato vedno rada preizkušam različne maskare. Tako bi si, kljub temu, da imam že nekaj maskar, na katere prisegam, zelo želela preizkusiti še Pupo. Za začetek bi rada poskusila s črno verzijo. Maskara Vamp! naj bi trepalnicam predvsem podarila tono volumna (gre za volumensko maskaro), zavidljivo dolžino in jih privzdignila. Sama formula maskare naj ne bi bila preveč mokra, kar je popolno za vse, ki imamo težave s tem, da nam trepalnice hitro ''padejo dol''.

Dior tekoča podlaga Diorskin Forever
V moji kozmetični zbirki ni veliko tekočih podlag za obraz, zato bi si želela preizkusiti tudi kakšno malce dražjo, a hkrati kvalitetno. Že nekaj časa poslušam same pohvale o Dior tekoči podlagi iz linije Diorskin Forever, ki naj bi bila namenjena mešani do mastni koži (ravno takšni, kakršna je moja). Kar se tiče tekočih podlag, sem sama zelo ''zakomplicirana'' in hočem podlago, ki: je prekrivna, a hkrati izgleda naravno, ni težka, moj obraz matira (a ne preveč), ne poudarja por in je seveda obstojna. Dior Forever podlaga naj bi bila ravno na teh področjih zelo pohvaljena, zato je visoko na mojem seznamu želja. Na voljo je kar nekaj odtenkov, zato ne dvomim, da bom našla vsaj približno svetlega za svojo kožo.



You Might Also Like

0 komentarji

HVALA za vse vaše komentarje - predloge, želje, pohvale in kritike! <3