Yankee Candle: Favourite Festive Scents

petek, februar 01, 2019

Praznični čas je sicer na mojo veliko žalost že mimo, pa vendar bi kljub temu želela z vami deliti tri moje najljubše praznične vonje Yankee Candle sveč, ki sem jih v zadnjih tednih kurila res veliko. V bistvu jih še vedno, saj se mi zdijo idealni za zimski čas na sploh, ne le zgolj za božične praznike. 
Yankee Candle ima na sploh dobre vonje (imam kar nekaj sveč), pa vendar so spodnji trije vonji trenutno moji najljubši.
Christmas Eve
To je moj zdaleč najljubši ''praznični'' Yankee Candle vonj, pa to ne samo zaradi imena (ki priznam, me tudi na nek način pritegne-obožujem vse, kar ima v imenu ''Christmas''), temveč tudi in predvsem zaradi samega vonja. Vonj Christmas Eve sveče je dokaj sladek, a na nevsiljiv in nepocukran način. Meni, kot ljubiteljici sladkih vonjev, je tale vonj popoln - ni premalo, niti preveč sladek. Vonj je bolj saden, a vseeno vsebuje še nekaj drugih, posebnih not, ki sveči dodajo nekaj več - predvsem pa občutek topline, domačnosti in vonj po praznično pripravljeni mizi. Sama v sveči najbolj zaznam vonj ''pocukrane'' slive in suhega sadja (predvsem sladkih rozin), pa tudi mešanico kuhanega vina ter božičnega čaja s kančkom cimeta nekje v ozadju. Vonj je zelo poseben, drugačen in zagotovo izstopa. Je primeren za vse letne čase, a brez dvoma najbolj pride do izraza ravno na božični večer - le-tega naredi še bolj magičnega in veselega. Ker v tem vonju res noro uživam, imam doma kar največjo velikost, ki bi mi morala zdržati vse do naslednjega božiča. :) 

Frosty Gingerbread
Sledi vonj, ki je bil v letu 2018 novost med prazničnimi vonji (poleg vonjev Winter Wonder, Glittering Star in Icy Blue Spruce) in je en mojih najljubših vonjev (takoj za Christmas Eve). Čeprav gre za nov praznični vonj, pa me je vonj Frosty Gingerbread res navdušil. Sama obožujem medenjake, že sam vonj po njih, zato sem upala, da bo tale svečka dišala po ta pravih, sveže pečenih medenjakih. In vonj je res navdušil, je definitivno presegel vsa moja pričakovanja, saj ni umeten. Meni res diši po pravih medenjakih, ravnokar pečenih, oziroma vzetih iz pečice. Tudi vsi, ki so prišli v prostor, ko je gorela ta sveča, so najprej mislili, da pečemo medenjake, saj je vonj res zelo intenziven in naraven. Sama obožujem takšne gurmanske vonje, vendar jih je pri nas bolj malo, vsaj takšnih pristnih, zato je ta vonj še toliko večje presenečenje. Če torej obožujete vonj po medenjakih in vedno želite v zraku vonj po praznikih in sladkih piškotih, potem jo nujno rabite! Meni tale vonj nemudoma pričara praznike in praznično pogrnjeno mizo polno dobrot.

Red Apple Wreath
Zadnji vonj je prav tako saden in malce bolj gurmanski. Sama osebno ga ne bi uvrstila med tipične praznične vonje, saj se mi zdi precej vsestranski vonj. Kot že rečeno, je vonj Red Apple Wreath gurmanski, pa vendar ne diši sicer tako močno, kot Frosty Gingerbread sveča. Vonj je ravno dovolj opazen in prijetno ter hitro napolni prostor s sladkobo. Mene malo spominja na sočno in toplo jabolčno pito, saj vsebuje note sočnih rdečih jabolk, v kombinaciji s cimetom in orehi. Vmes pa je še nekaj zelenih not, ki poskrbijo, da vonj ni preveč pocukran, oziroma pretirano osladen. Za piko na i, je nekje v ozadju še moč zaznati kanček javorjevega sirup, ki doda dišavi nekaj vsestranskosti in drugačnosti. Zagotovo bo všeč vsem, ki obožujete vonj po sladkih jabolkah, natančneje po pečeni jabolčni piti z dodatkom orehov in cimeta.
Tudi sedaj, ko so prazniki že mimo, lahko te vonje še vedno dobite na spletni strani notino.si.
Kateri Yankee Candle vonj pa je vaš najljubši?



You Might Also Like

0 komentarji

HVALA za vse vaše komentarje - predloge, želje, pohvale in kritike! <3