Disappointing Products #6

ponedeljek, februar 25, 2019

Na blogu že nekaj časa nisem pisala o izdelkih, ki so me razočarali, pa vendar se je spet nabral nov kupček stvari, ki mi enostavno ne ustrezajo, zato je čas za nov del. Tukaj si lahko preberete prejšnjo objavo na to temo.
Tokrat pa so me razočarali predvsem produkti za lase in očesni makeup.
Kerastase K Materialiste sprej za gostoto las
Začenjam z dražjim produktom znane lasne kozmetike, Kerastase. Moji lasje so tanki in jim manjka predvsem volumna, zato sem preizkusila njihov sprej, ki naj bi lase naredil bolj polne, goste. Primeren naj bi bil tudi za stiliranje las. Čeprav je tale znamka zelo popularna in o njej berem veliko pohval, pa me je sprej čisto razočaral. Sprej ima gostejšo gel teksturo, nanaša pa se na oprane in z brisačo osušene lase. Po nanosu je potrebno lase posušiti s fenom in stilirati, kot običajno. 
Sprej sem sicer preizkušala kar nekaj časa in na različne načine, a me je vedno znova razočaral. Moji lasje so po uporabi vedno bili zlepljeni, trdi na dotik in obteženi. Opazila sem, da so se mi zmastili hitreje kot običajno. O volumnu in navidezni gostoti las ni bilo ne duha ne sluha. No, če ne drugega, so lasje vsaj dišali lepo, kot, da bi ravno prišla iz frizerskega salona. Mislim, da bi sprej bil bolj primeren za lase, ki niso preveč tanki in za tiste, ki veliko stilirate lase, si jih npr. kodrate in želite, da imajo vaši kodri več teksture in vam dlje časa zdržijo.
L'oreal Magic Invisible suh šampon za lase (Sweet Fusion)
Imam precej masten tip las, zato pogosto uporabljam tudi suhe šampone za lase, da malce podaljšam čas med pranji las. Pred leti sem odkrila svojega favorita, Batiste-ja, ki mi popolnoma ustreza, saj lepo razmasti lase, se ne čuti preveč, bel prah se zlahka odstrani z las, lasem pa obenem doda še ogromno volumna in seveda zamakne pranje las za vsaj dan ali dva. No, seveda ne bi bila prava lepotna navdušenka, če kljub temu, ne bi preizkusila tudi kakšnega drugega suhega šampona. Tako sem, kljub 100% zadovoljstvu z Batiste, preizkusila takratno novost na tržišču - suh šampon L'oreal Magic. Pritegnil me je predvsem z idejo, da naj ne bi bil bele barve, torej naj bi bil na laseh popolnoma neviden. Čeprav pri Batistu z belim prahom nimam težav, ker se zlahka odstrani, pa se mi je ideja o brezbarvnem prahu zdela zanimiva. Torej, suhi šampon je na laseh res neviden, a hkrati na mojih laseh nima čisto nobenega učinka. Moje lase le zlepi, naredi trde, maščoba na laseh pa ostane. Pravzaprav po uporabi lasje izgledajo še bolj mastni in obteženi, kot prej. Šampon sem preizkusila na več načinov: uporabila manj/več šampona, razpršila od bližje/dalje, šampon razčesala iz las, obrisala z brisačo/posušila s fenom, pustila čez noč (Batiste mi npr. lepše posrka maščob iz las čez noč) in vedno je bil efekt enak. Torej trdi, zlepljeni in še vedno mastni lasje. Lasje so edino dišali lepo (sladko in cvetlično), to pa je bilo vse. Tudi porablja se prehitro. Zame je to torej zgrešen nakup. Verjetno bi ustrezal bolj tistim, ki nimate težav z mastnimi lasmi in želite lase samo malce odišaviti.
BeYu Deep Black črtalo za oči
Opekla sem se tudi pri nakupu novega črtala za oči v ''flomaster'' obliki. Sicer sem že odkrila moje najljubšo črtalo za oči, ki ga uporabljam za nanos čez celotno veko, pa vendar sem bila v iskanju črtala z malce debelejšim aplikatorjem, ki bi ga lahko uporabila za delanje ''winged linerja''. Odločila sem se preizkusiti BeYu črtalo, saj je kar veliko ljudi hvalilo to znamko, pa tudi drugače sem poznala nekaj punc, ki so uporabljale njihovo črtalo. Na žalost v drogeriji ni bilo testerja, črtala pa tudi nisem želela kar odpirati, zato sem ga glede na nekaj pohval kar kupila. No, razočaral me je že sam aplikator. Je malo debelejši, sicer točno takšen, kot sem želela, vendar je za moj okus malo preveč trd na dotik in nefleksibilen. Tudi sama formula ni ne vem kaj. Zdi se mi preslabo pigmentiran, oziroma ''prepojen'' s črnilom, saj imam pri drugem očesu že težave in ne morem narediti lepe črte zgolj z enim nanosom. Tako, da se pri drugi veki moram še pošteno namučiti, da naredim enakomerno črto. Tudi sama barva bi lahko bila bolj intenzivno črna. Drugače pa je črtalo kar dobro obstojno.

Maybelline The Colossal Big Shot Volum' Express maskara
O tej maskari je vsepovsod bilo toliko govora in pohval, da sploh nisem oklevala, ko sem jo na spletu našla v akciji (5€ s poštnino vred) . Zaradi pozitivnih ocen sem od nje pričakovala res veliko. No, prvo kar lahko napišem je, da je to ena slabših maskar, ki sem jih kadarkoli imela. Prvo me je razočarala že sama formulacija. Že od začetka je bolj suha in občutek imam, kot da v sami tubi ni veliko produkta. Na mojih trepalnicah tale maskara nima čisto nobenega efekta! Moje trepalnice zgolj obarva v črno, ne da pa nobenega volumna, jih niti malo ne podaljša in ne odebeli. Sama nimam preveč gostih in dolgih trepalnic, ampak mi nobena maskara ne naredi tako slabega efekta. Če ne drugo, mi jih večina vsaj podaljša, ta pa naredi moje trepalnice samo še slabše. Tudi drobi se precej, kar se mi pri ostalih maskarah ne dogaja. Od tako popularne maskare tega pač nisem pričakovala. Po približnih 8ih uporabah sem jo preprosto nehala uporabljati in že takoj po tem fotografiranju je romala v smeti.
Kateri izdelek pa je vas nazadnje razočaral?


You Might Also Like

0 komentarji

HVALA za vse vaše komentarje - predloge, želje, pohvale in kritike! <3