Le Couvent des Minimes: Delightful Hand Creams

ponedeljek, januar 23, 2017

Danes z vami delim kratko oceno darilnega paketa mini krem za roke, znamke Le Couvent des Minimes, ki sem ga prejela kot darilo. Zadnjih nekaj mesecev kreme za roke uporabljam veliko raje (pa tudi pogosteje), kot v preteklosti, zato sem ta setek z veseljem preizkušala. Doma nimam prav veliko izdelkov te francoske znamke, pa vendar imam v tej mini zbirki tudi nekaj favoritov (Eau Sereine linija je moja najljubša!).
Krema za roke Eau Sereine (Botanical Recipe of Serenity): Ta krema je med vsemi štirimi moja najljubša - zaradi vonja. Diši zelo nežno, sveže in rahlo sladkobno. Tako kot istoimenska kolonjska vodica Eau Sereine, tudi kremica diši po sivki, mandarini, bergamotki in cedri. Vonj je torej cvetlično-saden, umirjen, nevsiljiv in sproščujoč. Žal se vonj na rokah ne obdrži dolgo. Krema ima vlažilno, ravno prav gosto teksturo, ki se lepo razmaže in se dokaj hitro vpije - kar je priročno za uporabo izven doma.

Krema za roke Eau Aimable (Botanical Recipe of Love): Naslednja je kremica z vonjem po pomarančevih cvetovih in ''petitgrainu'' (olje pridobljeno iz listov in vejic t.i. ''grenke pomaranče''). Tudi pri tej kremici je vonj rahlo svež in sladkoben. Mene spominja na sočno, a ne preveč sladko pomarančo z nekaj začinjenimi notami - kot da bi bilo pomaranči dodano še blago eterično olje. Izmed vseh krem v setu, je vonj pri tej kremi najmočnejši. Vseeno pa je vonj prijeten in mi ne povzroča glavobola (kot mi včasih podobni vonji). Tekstura pri tej kremici je podobna prejšnji - rahlo gostejša, lepo vlažilna in hitro vpojna. Iz te linije (Botanical Recipe of Love) mi zelo diši tudi kolonjska vodica.
Krema za roke Eau des Matines (Botanical Recipe of the Morning): Krema za roke, ki je moja najljubša; takoj za kremo iz linije Eau Sereine. Ima zelo blag in pomirjajoč vonj po pomaranči ter baziliki. Vonj v tubici in na začetku, preden kremo vmasiram v kožo, pa me še najbolj spominja na kamilice, ki mi že od nekdaj zelo dišijo (sploh kamilični čaj!). Kasneje pa vonj postane malce bolj sladkoben in ima pridih po pomaranči ter rahlo tudi po baziliki. Všeč mi je, da je vonj zelo nevsiljiv in zato bi to kremo priporočala vsem, ki imate radi bolj nežno odišavljene kremice. Ta vonj je izmed vseh krem v kompletu najbolj nežen. Tekstura kreme pa je za mojo kožo super vlažilna in hitro vpojna.

Krema za roke Eau de Cloitre (Botanical Recipe of the Cloister): Zadnja v setku pa je krema, ki diši po vrtnicah in jagodičevju. Tudi tale ima nežnejši vonj, vonja pa se predvsem vrtnico. Dodana pa je tudi nota jagodičevja, ki malce umiri in uravnovesi ta tipičen cvetlični vonj po vrtnicah. Tako krema nima preveč močnega vonja po vrtnicah, ki je nekaterim v določenih izdelkih tako moteč. Sama nisem ravno ljubiteljica tipičnih, močnih vrtničnih vonjev, a mi je ta zaradi pridiha po sadju, oziroma jagodičevju, všeč. Tako kot ostale tri kremice v kompletu, ima tudi ta krema dobro vlažilno in malo gostejšo formulo, ki se hitro vpije in rahlo odišavi roke.
Vesela sem, da sem imela možnost preizkusiti ta komplet krem. Kreme so me pozitivno presenetile - predvsem zato, ker imajo zelo nežne in nevsiljive vonje. Kljub temu, da sem pri vonjih rada izbirčna, pa mi v tem setu niti en vonj kreme ne smrdi, kar me je še dodatno šokiralo. :) Vsak vonj je po svoje zanimiv in unikaten, tako da bom verjetno nakup vseh krem še kdaj ponovila.
Ste že preizkusile katero od krem ali pa kakšen drug izdelek od Le Couvent des Minimes? :)





You Might Also Like

0 komentarji

HVALA za vse vaše komentarje - predloge, želje, pohvale in kritike! <3