The Body Shop odpira fizično trgovino v Sloveniji + moja priporočila izdelkov

četrtek, junij 14, 2018

Ljubiteljice The Body Shop izdelkov ste najbrž že slišale super novičko - The Body Shop naslednji teden odpira svojo prvo fizično trgovino v Sloveniji. Juhu! Mislim, da smo se vse blogerke in lepotne navdušenke zelo razveselile te zakon novičke.
Za tiste, ki pa še ne veste podrobnosti: The Body Shop fizična trgovina se odpira naslednji četrtek, 21. junija ob 12 uri, v nakupovalnem centru Supernova Rudnik v Ljubljani. Imeli bodo tudi popuste in darila ob nakupu. Več tukaj.
Sama sem se te novičke izjemno razveselila, saj mi je njihova znamka zelo všeč, a žal je še nikoli nisem uspela preveriti v živo (niti v tujini), zato sem večino izdelkov naročila preko spleta, ali mi je kakšen kos prinesla prijateljica iz tujine.
Ob tej posebni novički, sem se odločila, da vam na kratko predstavim nekaj mojih najljubših The Body Shop izdelkov, ki se trenutno skrivajo v moji zbirki. Preizkusila sem sicer še več izdelkov, a sem jih veliko tudi že porabila (različne gele za tuširanje, masla za telo). Me pa do sedaj še noben njihov izdelek ni razočaral. 
Morda vam tako s svojo objavo malce olajšam prvi nakup, saj verjamem, da vas je veliko takih, ki si boste s prvim obiskom trgovinice želele privoščiti kakšen sladkorček, pa morda ne veste s čim bi začele (sploh če bo to vaše prvo preizkušanje TBS izdelkov nasploh). :)
Spodaj so torej produkti, ki bi jih sama priporočila vsem, ki se boste šele začele spoznavati s tole popularno znamko.
Kreme za roke (5,90€ / 30ml)
Prvi produkt, ki vam ga predstavljam, so kremice za roke. Meni so zelo všeč, predvsem zaradi lahkotne gel teksture, ki se precej hitro vpije v moje roke, a pri tem vseeno nimam občutka, kot da nisem ničesar nanesla na kožo. Kreme torej ne zmastijo mojih rok, oziroma na njih ne pusti lepljivega in motečega sloja. Vseeno pa so The Body Shop kreme za moje roke ravno prav vlažilne in mi lepo zmehčajo kožo. Mogoče so mi malenkost premalo za pozimi, a takrat uporabim kakšno bogatejšo kremo ali pa pred spanjem nanesem kar The Body Shop maslo za telo, ki ima ekstra bogato in hranljivo teksturo. Kreme se nahajajo v priročni, manjši embalaži, zato jih lahko nosim tudi s seboj v torbici. Trenutno imam v svoji zbirki dve TBS kremici za roke - medeno, ki ima nežen in ne presladek vonj po medu in karitejevo, ki ima malce bolj nevtralen vonj po oreščkih. Ko porabim ti dve, si bom privoščila še mandljevo različico.

Masla za telo (6,90€/ 50ml; 17,50€/ 200ml)
Moj najljubši The Body Shop produkt in hkrati tudi najbolj popularen produkt med ostalimi navdušenkami te znamke. Njihova masla za telo imajo namreč izredno hranljivo teksturo, ki nahrani in navlaži še najbolj suho in problematično kožo. S tem produktom definitivno ne morete zgrešiti. Sama sicer razen stopal, nimam tako zelo suhe kože, pa vendar mi je uporaba njihovih masel za telo v užitek. Najraje jih uporabljam na stopalih, oziroma petah, ker so edini produkt, ki mi na tem predelu res dobro nahrani in zmehča suho/trdo kožo. Čeprav imajo v embalaži tršo, masleno teksturo, pa se v stiku s kožo lepo zmehčajo in razmažejo. V kožo se lepo vpijejo, obenem pa pustijo rahel sloj, ki deluje zelo hranljivo in negovalno. Ravno zaradi tega sloja, je maslo najbolj primerno za uporabo zvečer. Zjutraj pa se zbudiš s prijetno gladkimi in mehkimi nogami. The Body Shop ponuja različne slastne vonje, zato se za vsakega najde nekaj - sadni, cvetlični in tudi gurmanski vonji. Sama sem do sedaj poskusila dve božični različici (''zamrznjeno'' jagodičevje in ''začinjeno'' jabolko), pa tudi nekaj ostalih - moringo, roza grenivko. Trenutno imam še veliko različico z vonjem kokosa (ki ga obožujem, saj je precej nevsiljiv in nežen/ne pocukran) in manjšo verzijo z vonjem manga. Slednji je moj najljubši vonj The Body Shop masla nasploh, saj ima izjemno slasten vonj ob katerem se mi ''pocedijo'' sline in ''zalušta'' svež mango. Maslo ima namreč pristen vonj po mangu, ki je hkrati nežno sladek in ''sočno" sadni. Koža po njem izjemno diši in maslo naslednje jutro še vedno rahlo vonjam na koži. Maslo z vonjem manga bom zagotovo ponovno kupila in že razmišljam o nakupu drugih izdelkov iz te linije - o gelu za tuširanje, pilingu, jogurtu za telo.
Čeprav se na prvi pogled masla zdijo malce dražja, pa so zaradi posebno hranljive teksture vredne svoje cene. Poleg tega pa se porabljajo izredno počasi, saj za eno uporabo potrebuješ zelo malo (spet zahvaljujoč bogato negovalni teksturi).

Sorbeti za telo (13,50€/ 200ml)
Iz zelo bogate in hranljive teksture masla pa na bolj lahkotno in vlažilno teksturo The Body Shop sorbeta za telo. Njihova znamka namreč ponuja tudi zanimive sorbete za telo, ki imajo inovativno teksturo, ki ne spominja niti na masla za telo, niti na losjone za telo. Takšne teksture dejansko pri drugih znamkah še nisem opazila, zato so mi ti sorbeti res zelo interesantni. Sama tekstura je res izjemno lahkotna in sveža, pa vendar na koži delujejo vlažilno. Je pa zaradi svoje lahkotnosti bolj primerna za poletne mesece, ko koža ni tako suha. Sorbet ima rahlo gostejšo (in ne tekočo), a mehko teksturo, ki je na otip ''žametna''. Se izredno lepo maže in se v kožo vpije takoj. Kožo lepo navlaži, pa vendar ne pusti sijočega ali mastnega sloja. Na koži deluje žametno mat, pa vendar če potipaš kožo, čutiš, da je le-ta navlažena in da je mehka ter gladka. Zame je sorbet idealen za uporabo poleti, predvsem na predelih, ki niso tako suhi, a vseeno potrebujejo nekaj nege. Sama imam sicer vonj Pinite Colade, ki je bil na voljo v eni od omejenih poletnih izdaj, pa vendar The Body Shop ponuja še veliko sorbetov v drugih vonjih, ki so na voljo skozi celotno leto. Moram pa omeniti, da mi je ta omejena izdaja Pinita Colada bila izredno všeč (imela sem še tuš gel), saj je imela fantastičen poletni vonj po Pini Coladi, oziroma po sočnem ananasu in tropskem kokosu, zato kar malce varčujem z uporabo tega sorbeta. :) Upam, da v prihodnosti spet izdajo kaj podobnega.
Masla za nego ustnic (6,90€ / 10ml)
Za konec pa vam predstavljam še nekaj za nego ustnic. Podobno, kot njihova masla za telo, imajo tudi masla za ustnice bolj kompaktno in masleno teksturo, ki pa se v stiku z kožo zmehča in lepo razmaže. Vseeno pa tekstura na ustnicah ne deluje tako zelo gosta, temveč je malenkost bolj ''redka'', a kljub temu ustnice odlično vlaži (vsebuje tudi karitejevo maslo) in pomaga pri razpokanosti. Pri teh maslih nimaš občutka, da bi produkt samo ''sedel'' na ustnicah, temveč so po uporabi ustnice res bolj mehke. Obenem pa maslo ustnicam da še naraven sijaj. Vseeno morda masla niso najbolj primerna za izjemno suhe in razpokane ustnice (s čimer pa jaz niti nimam težav). Sama imam trenutno doma vonja čokolade in kokosa, ki dišita izjemno. Na ustnicah ju vonjam še kar nekaj časa po nanosu. Namig: tako slasten in dišeč produkt za ustnice je všeč tudi moškim - za sladke poljubčke. :))

To je torej moj izbor najljubših The Body Shop produktov. Imam pa v prihodnosti namen poskusiti še nekaj izdelkov iz njihove kozmetične linije (tekoče mat šminke za ustnice, ki so prav tako pohvaljene; bronzer, kapljice za posvetlitev podlage), kakšen kos za nego obraza (nove meglice za obraz) in seveda še raziskati ostale vonjev produktov za telo (trenutno me najbolj mika omejena izdaja z banano). Se že veselim raziskovanja po njihovi trgovinici, takoj ko me pot spet zanese v Ljubljano.


Kateri njihovi izdelki pa so všeč vam? 

Kaj si boste ve privoščile ob prvem obisku trgovine?


You Might Also Like

0 komentarji

HVALA za vse vaše komentarje - predloge, želje, pohvale in kritike! <3