Wishlist: The Body Shop

nedelja, junij 24, 2018

Kot vas verjetno večina že ve, je pretekli konec tedna The Body Shop odprl prvo fizično trgovino v Sloveniji. Njihovi izdelki so me navdušili že pred prihodom v Slovenijo, zato sem o svojih najljubši The Body Shop izdelkih spisala posebno objavo - TUKAJ si lahko preberete kaj od njih vam sama najbolj priporočam.

Danes pa vam predstavljam svojo majhno listo želja izdelkov, ki si jih trenutno najbolj želim preizkusiti in jih imam namen tudi kupiti ob obisku njihove fizične trgovine.
Drugače pa lahko že nekaj časa njihove izdelke dobite tudi na spletu, v kolikor vam je Ljubljana trenutno predaleč.
1. Krema za prhanje Banana: Bananina linija za telo me je pritegnila že takoj, ko je prišla v prodajo. Sama namreč obožujem banane; tako njihov okus, kot tudi vonj. Poleg tega pa do sedaj še nikoli nisem imela izdelka za telo, ki bi dišal kot banane (razen kreme za roke od ene druge znamke), zato sem to linijo morala nujno dodati na listo želja. Še posebej si želim preizkusiti kremo za prhanje z bananami, saj že dolgo nisem imela nobenega The Body Shop gela za tuširanje, čeprav so mi zelo všeč, saj so nežni, kremasti, se odlično penijo, kože ne izsušijo in jo tudi lepo odišavijo. Ravno potrebujem nek nov vonj tuš gela za poletje, zato bo tale krema za prhanje definitivno prvi izdelek, ki bo pristal v moji nakupovalni košarici. Dobi se tudi tukaj.

2. Jogurt za telo Banana: Naslednji izdelek, ki si ga želim preizkusiti, prav tako prihaja iz bananine linije, ki je mimogrede omejena izdaja, zato verjetno ne bo prav dolgo v prodaji. Gre za jogurt za telo, ki je kot neke vrste krema za telo, a z veliko lažjo in hitreje vpijajočo teksturo. Kot že ime pove, ima gelasto teksturo jogurta, ki pa je izredno lahkotna, a še vedno dobro vlažilna za telo. Na listo želja sem ga dodala, ker potrebujem malce bolj lahkoten negovalni izdelek za telo, ki bo mojo kožo lepo navlažil, ne bo pa je zmastil, oziroma pustil negovalnega sloja na njej. Izdelek se mi zdi idealen za poletne dni, saj naj bi bil hitro vpijajoč in se ga zato lahko uporablja ko smo v naglici. Naj omenim še, da je omejena bananina linija 100% veganska in obogatena z ekološkim bananinim pirejem iz pravičnega trgovanja iz Ekvadorja. 
The Body Shop pa ima na voljo imajo tudi druge vonje jogurtov za telo (mango, moringa, jagoda, mandljevo mleko, britanska vrtnica), ki so pravzaprav novost na The Body Shop ''poličkah''. Ostali vonji, razen banane, niso omejena izdaja, zato si morda kasneje privoščim še kakšen drug vonj, v kolikor me bananin jogurt za telo tudi v živo navduši.
Bananin jogurt se dobi tudi tukaj.

3. Piling za telo Satsuma: In še zadnji izdelek za telo, ki se je znašel na moji trenutno listi želja. Dodala sem še piling za telo, saj mi počasi zmanjkuje moja zaloga pilingov, poleg tega pa si želim imeti kakšen malce bolj osvežilen, oziroma poletni piling za telo. Gre za bolj nežno verzijo pilinga, ki ima lahkotno gel teksturo in zato nežno odstrani odmrlo kožo. Izbrala sem vonj Satsume, ki sem ga imela že priložnost v živo povonjati in me je izredno navdušil. Vonj me je prepričal zato, ker je izredno osvežilen, citrusen, saden, ni pocukran in je zato idealen za poletne dni, ko ne maram preveč sladkih vonjev. Piling za telo z vonjem Satsume vsebuje olje satsume iz Argentine. Kolekcija Satsuma mi je poleg manga ena najljubših in najlepše dišečih kolekcije od The Body Shopa. Piling najdete tudi tukaj.

4. Meglica za obraz Meta & Kokos: Naslednji produkt na listi želja je namenjen negi obraza in je en najnovejši produktov za telo znamke The Body Shop. Gre za meglico za obraz, ki je namenjena predvsem navlažitvi obraza pred nego obraza ali pa kadarkoli čez dan. Meglica naj bi tudi podaljšala obstojnost ličil ali pa vsaj zmanjšala pudrast videz ličil. Nahaja se v priročni manjši embalaži, ki je idealna tudi za prenašanje v torbici. Kmalu mi bo zmanjkalo moje vodice, oziroma meglice za obraz, zato sem se odločila, da poskusim kar The Body Shop-ove. Služile mi bodo predvsem kot osvežitev obraza v vročih dneh. Ponujajo pa več verzij: matirno meglico z meto, meglico za sijočo kožo z vrtnico, osvežilno meglico z mandarino, pomirjajočo meglico s kokosom in meglico za mehko kožo z jagodo. Trenutno se nagibam k nakupu metine verzije (ker imam mastno kožo in si želim mat videza) in verzije s kokosom (ker je po drugi strani moja koža še občutljiva + obožujem vonj kokosa). Verjetno bom prvo vzela eno verzijo, kasneje pa še drugo.

5. Kapljice za posvetlitev tekoče podlage: The Body Shop pa ne ponuja zgolj izdelkov za nego telesa, obraza in las, temveč ima še pestro izbiro ličil in dodatkov. Na svojo listo želja sem dodala tudi opevane kapljice, ki so namenjene posvetlitvi (pretemne) tekoče podlage, oziroma po naše, pudra. Sama sem namreč precej svetla, zato v naših drogerijah nikakor ne morem najti tekočega pudra, ki bi ustrezal moji svetli polti. Tako imam vedno težave s pretemni pudri, čeprav mi velikokrat formule pudrov ustrezajo. Te kapljice je veliko svetlokožk pohvalilo, saj je dovolj že ena kapljica, da tekoča podlaga postane za polovico svetlejša, poleg tega pa sam izdelek naj ne bi spremenil formule tekoče podlage. The Body Shop-ove kapljice imajo koncentrat belih in roza pigmentov. Nakup je možen tudi tukaj. Na voljo pa imajo še kapljice za potemnitev presvetlih podlag in kapljice za dodajanje zagorelega videza (doda se v kremo za obraza ali v podlago).

6. Tekoča mat šminka za ustnice (odt. Paris Peony): Popolna lista želja pa seveda ne bi bila brez vsaj enega izdelka za ustnice. Sem namreč velika ljubiteljica šmink za ustnice (kar pove že ime mojega bloga), zato so me seveda pritegnile tudi The Body Shop šminke. Še posebej se navdušujem nad tekočimi šminkami z mat efektom, saj so ponavadi veliko bolj obstojne, kot navadne šminke za ustnice, pa še mat efekt mi je pri srcu. V zadnjih dveh letih in pol sem poskusila že lepo število tekočih mat šmink in le redko katera me je razočarala, zato si izredno želim poskusiti še formulo The Body Shop šmink. Prepričana sem, da z njimi ne bom zgrešila, saj so jih nekatere soblogerke že precej pohvalile. Najbolj me mika odtenek Paris Peony, ki je najbolj po mojem okusu, saj obožujem rozaste odtenke. Tekoče mat šminke najdete tudi na tej povezavi.

To je torej moja lista želja izdelkov, ki si jih trenutno najbolj želim preizkusiti. Ne bom lagala, da je moja resnična lista še veliiiiiko daljša, ampak iskreno trenutno ne potrebujem vseh tistih izdelkov, ki me mikajo, zato sem se tokrat omejila res na tistih nekaj najbolj privlačnih produktov, za katere vem, da jih bom res redno uporabljala.


Kateri The Body Shop izdelek pa imate ve na svoji listi želja?
Bi mi priporočale še kakšen drug izdelek?




You Might Also Like

0 komentarji

HVALA za vse vaše komentarje - predloge, želje, pohvale in kritike! <3