Paco Rabanne Olympea Intense

petek, marec 01, 2019

Po dolgem času je tukaj ocena dišave. Gre za dišavo Olympea Intense od Paco Rabanne, nad katero se navdušujem že nekaj časa. 
Doma imam kar nekaj različnih dišav, vendar je tale dišava moja najljubša, zato se mi zdi, da si zasluži tudi samostojno objavo, ne da jo le na kratko omenjam v drugih objavah.
Izgled stekleničke: Steklenička je na prvi pogled podobna prvotni, originalni verziji Olympea, vendar je Olympea Intense drugačne, malce bolj vpadljive barve. Sama dišava je v namreč barvi jantarja. Steklenička je torej zelo privlačna na pogled. Definitivno pritegne pogled, vendar na ravno pravšnji način, saj ni kičasta ali preveč ''ekstravagantna''.
Vonj: Oh, vonj. Vonj je pa nekaj posebnega, drugačnega. Ni samo embalaža tista, ki je vpadljiva, temveč je tudi vonj zelo privlačen. Dišava je precej sladka, topla, zapeljiva in ženstvena. Gre za popolno sladkobno, rahlo pudrasto mešanico vanilije in jantarja, vendar je v dišavi moč zaznati tudi malce slane karamele in cvetličnih not (predvsem cvet pomarančevca), ki dasta dišavi tisto posebno noto. Skratka, vonj je predvsem zaradi slanosti karamele res unikaten in ni tisti tipičen vanilija-jantar vonj, ki ga lahko pogosto zasledimo v drugih toplih dišavah. Se mi zdi, da tale dišava res izstopa v primerjavi z drugimi parfumi in tudi deluje zelo luksuzno.
Ker je vonj močnejši, topel, sladek, tole parfumsko vodo večinoma uporabljam v hladnejših mesecih; se pa zlahka nosi tudi v malce toplejših dneh, predvsem kot večerna dišava. Zaradi cvetličnih not, slane karamele ima namreč dišava malce pridiha tudi po plaži.
Obstojnost: Obstojnost dišave je vrhunska. Je ena najbolj obstojnih dišav v moji zbirki. Dišava je precej močna, zato ponavadi za eno ''nošenje'' porabim zelo majhno količino dišave. Ponavadi jo le enkrat popršim po obeh zapestjih in malce po vratu. Kljub temu, jo lahko ob koncu dneva še vedno vonjam na koži. Čez dan sicer dišava malce zbledi, oziroma izgubi na moči, vendar je še vedno dovolj zaznavna. Predvsem jo zaznajo drugi, ki me velikokrat vprašajo, kateri parfum uporabljam.

Cena: 58,60€ / 50ml, dobi se na notino.si.
Olympea Intense dišava me je torej navdušila predvsem z vonjem, ki je res izjemno sexy (skoraj preveč) in ženstven, obenem pa tudi s samo obstojnostjo, saj mi brez težav zdrži ves dan. Za piko na i, je velik bonus še, da je dišavo do sedaj pohvalilo kar nekaj ljudi.
Vonj, ki se ga vsekakor splača poskusiti, vendar pa menim, da je bolj namenjen odraslim ženskam; za najstnice se mi zdi malce premočan in preveč vpadljiv.
Ste že preizkusile Paco Rabanne Olympea Intense dišavo?
Na katero dišavo pa ve prisegate?


You Might Also Like

4 komentarji

  1. Je še vedno visoko na na wislisti in se mi zdi precej boljši od originala, ki sem se ga že čisto naveličala :) Ampak imam pa s tem vonjem kar obdobja - enkrat mi je odličen, drugič mi potegne preveč na voščenke/svinčnike (na moji koži).

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Upam, da ti ga kdaj uspe prečrtat z wishliste. :)
      Jaz, ko sem odkrila Intense verzijo, sploh še nisem poznala originala, tako da sem ga povonjala komaj kasneje in me ni tak prepričal. Čeprav vem, da je večini original ful všeč.
      Katera ti potegne na voščenke? A original?

      Izbriši
    2. Tale. Original se mi zdi bolj "oster" zaradi jasmina. Mi je Aqua Legere boljša verzija proti originalu, medtem ko mi je Intense čisto ne "Olympeoski" in bi že lahko bil v drugi liniji.

      Izbriši
    3. Zanimivo, na meni se vedno ok razvije.
      Se pa spomnim, da si parkrat že pohvalila tole Aqua verzijo, ampak vedno pozabim sprobat. :) Moram povonjat. Meni se original tudi zdi veliko bolj drugačen kot Intense.

      Izbriši

HVALA za vse vaše komentarje - predloge, želje, pohvale in kritike! <3