Summer Wishlist - Makeup

petek, julij 12, 2019

Konec prejšnjega meseca sem z vami že delila eno poletno listo želja, in sicer o negovalnih izdelkih. Tokrat vam predstavljam še nekaj dekorative. 
Zadnje čase sicer nisem toliko navdušena nad ličili, oziroma večino časa uporabljam ene in iste zadeve, a je vseeno nekaj lepotnih izdelkov pritegnilo mojo pozornost. Začuda ni na listi želja nobene šminke za ustnice, ker jih imam že veliko, sem pa našla nekaj zelo mikavnih izdelkov za obraz in oči.
Max Factor svinčnik za obrvi Brow Slanted
Že kar nekaj časa redno uporabljam Max Factorjev svinčnik za obrvi (Brow Shaper), saj je to edini drogerijski svinčnik, ki ima dovolj svetel odtenek za moje skoraj nevidne obrvi. Tudi tekstura mi je všeč, ker ni pretrd/premehek in z njim zlahka zapolnim svoje redke obrvi. Je tudi lepo obstojen in se odlično zabriše. Sedaj sem videla, da imajo v ponudbi nove svinčnike za obrvi z malce drugačno konico (tudi tu je na voljo svetel odtenek) in bi zelo rada preizkusila, kakšna je razlika v sami teksturi in formuli svinčnika. Imata pa oba svinčnika na drugi strani še krtačko za razčesavanje obrvi.

Maybelline Hyper Precise in Art Deco Sensitive Fine Liner črtali za oči
Po dolgem času bi rada ponovno kupila kakšno fajn črtalo za oči v obliki flumastra. Ponavadi za ličenje na zgornji veki sicer uporabljam tekoče črtalo s čopičem, s katerim sem super zadovoljna, a iščem nekaj za zunanji del veke (za t.i. ''winged liner''), ker si s črtalom v obliki flumastra še vedno najlažje, oziroma najbolj natančno naredim tisti ''repek''. V oči sta mi padli črtali od Maybelline in Art Deco, saj se mi zdi, da imata (vsaj na pogled) najlepšo in najbolj natančno konico. Drugače pa mi je eno boljših flumaster črtal Bourjois Liner Feutre, a kot radovednica, moram preizkusiti še kaj drugega.

Bourjois tekoče senčilo za oči Satin Edition
Zadnje čase se mi ne da prav veliko ubadati s senčili za oči v prahu, zato sem začela malce več posegati po kremnih/tekočih senčilih za oči, saj se mi zdi, da tudi bolje zdržijo v tejle vročini. V svoji zbirki nimam prav veliko tekočih senčil, me pa trenutno mikajo senčila Bourjois Satin Edition, saj sem o njih prebrala same dobre besede. Senčila naj bi imela bolj tekočo teksturo, nanos in zabrisovanje naj bi bila dokaj enostavna, poleg tega pa ta senčila slovijo po odlični obstojnosti in lahkotnosti. Zaenkrat razmišljam o nakupu odtenka Mauve your Body, ki je rjavo-taupe barve in bi zame bil idealen za vsakdanjo uporabo.

Erborian CC krema za obraz

Od izdelkov za ličenja obraza me trenutno daleč najbolj mika Erborian CC krema. V preteklosti sem namreč imela L'Occitane CC kremo, ki je bila praktično edini izdelek, ki sem ga bolj redno uporabljala za ličenje. Ne maram namreč pudrov in maskastega občutka, ki ga le-ti pustijo na koži. Skratka, L'Occitane krema je bila vrhunska - lahkotno prekrivna, lepo je izenačila ten in nasplošno kožo naredila lepšo. No, dokler ni šla iz prodaje. Sicer še je imam malo v tubici in žal z njo več ne morem varčevati, drugače se mi bo itak pokvarila. Zato bi rada kupila nekaj podobnega. O Erborian CC kremi sem prebrala nešteto pohval, zato bo to moj naslednji nakup.


Missha BB krema za obraz Perfect Cover
Na moji lepotni listi želja je prav tako že precej dolgo Missha BB krema. Kot sem že omenila zgoraj, ne maram občutka pudra na obrazu, saj jih je večina zame pretežkih/maskastih, a včasih si vseeno zaželim nekaj malo bolj prekrivnega. Ravno zato, bi zelo želela poizkusiti tole BB kremo, saj naj bi bila za BB kremo zelo dobro prekrivna (kot kakšen puderček), hkrati pa zelo lahkotna in z naravnim finišem. Tudi odtenki so odlični za svetlopolte, sama se nagibam k odtenku 13. 


Kaj pa je na vaši makeup listi želja?



You Might Also Like

0 komentarji

HVALA za vse vaše komentarje - predloge, želje, pohvale in kritike! <3