New In #5 - The Body Shop

torek, julij 16, 2019

Že kar nekaj časa z vami nisem delila mojih novih pridobitev. Zadnje čase se mi je nabralo kar nekaj zanimivih novosti, ki bi jih rada podelila z vami.
Prvo bi vam rada pokazala moj dišeči The Body Shop nakup. Pred približno dvema tednoma sem po dolgem času spet zavila v njihovo trgovinico in si privoščila nekaj omamnih izdelkov (vsaj toliko pa še jih je na listi želja).
Meglica za telo Pink Grapefruit
Nad The Body Shop meglicami sem se navdušila že lansko poletje, ko sem pridno uporabljala vonj Satsume. Všeč so mi, ker imajo zanimive vonje, sama meglica pa je fina in deluje zelo osvežujoče na koži. Pogosto se s tole meglico tudi osvežim po telesu in nogah. Ker gre za meglico, seveda obstojnost ni vrhunska, a zame je to poleti idealno, saj imam v vročih dneh na koži rada nekaj lahkega in čimbolj osvežilnega. Se pa na oblačilih in laseh vonj obdrži malce dlje, tako, da jo poleti na morju uporabljam tudi namesto večernega parfuma. Tokrat sem vzela vonj roza grenivke, ki je v primerjavi s satsumo še bolj osvežilna, sočna in rahlo kiselkasta. Zelo poživljajoč vonj.

Gel/krema za tuširanje Banana
Mislim, da je iz slike lepo razvidno, katera kolekcija od The Body Shopa je moja najljubša. Gre za omejen vonj, s katerim sem se spoznala že lansko poletje, letos pa se je na mojo veliko veselje ponovno vrnil. Že lani sem tako imela tuš gel in jogurt za telo, letos pa sem morala narediti malce zaloge, saj mi je vonj res odličen. Ponovno sem vzela gel za tuširanje, saj neverjetno lepo diši (po pravi, zreli ''pretlačeni'' banani) in še tekstura je prijetna za umivanje. Gel ima namreč zelo gosto, kremno teksturo, ki se v stiku z vodo odlično peni. Posledično se gel zelo počasi porablja. Gel je nežen in mi kože ne izsušuje.

Piling za telo / body polish Banana
Letos je v baninini liniji novost piling za telo, pa še to se dobi le v fizični The Body Shop trgovini (v spletni trgovini ga ni). Piling je po izgledu podoben njihovim klasičnim body polishem (sama imam doma vonj satsume) - je torej gelaste oblike in vsebuje veliko majhnih delčkov, ki poskrbijo za nežen, a dokaj učinkovit piling. Super je za vsakodnevno uporabo, ali za vse, ki ne marate grobih pilingov. Sama imam sicer rajši bolj grobe pilinge, a za pogostejšo uporabo posežem po teh. Včasih pa jih uporabim namesto tuš gela in tako opravim prhanje in piling v enem. Sem pa opazila, da je bananin piling v primerjavi z mojim od satsume bolj goste teksture in da se vonj malce dlje obdrži na koži. Tudi pri tem izdelku je vonj po bananah zelo pristen in slasten.

Maslo za telo Banana
Letos sem morala vzeti še maslo za telo, saj si po tuširanju z bananinim gelom za tuširanje vedno želim, da bi še dlje časa dišala po bananah (enostavno obožujem vonj banane). Tako se ponavadi stuširam s tuš gelom, po tuširanju pa telo namažem še z maslom v istem vonju. O samem maslu ne bom na dolgo pisala, ker sem jih že velikokrat pohvalila in omenila, da so mi en najboljših izdelkov za nego suhe kože. Tudi tale bananin ni nobena izjema. Ima gosto kompaktno in masleno teksturo, ki se v stiku s toplo kožo krasno razmaže, na koži pa pusti ekstra negovalen sloj. Maslo je idealno za nego ekstra suhe kože, predvsem v zimskih mesecih. Sama ga najraje uporabljam za nego stopal, ki so pri meni potrebna ekstra dobre nege, s tem izdelkom pa to zlahka dosežem. Všeč mi je, da moja koža naslednje jutri še vedno diši po bananah in je hkrati mehka. 

Jogurt za telo Banana
Tale produkt imam sicer še od lani, a sem ga vseeno želela vključiti tukaj zraven, saj je moj najljubši za tople dni in je vedno vreden omembe (sem že zapisala nekaj o njem tukaj). 
Jogurt je odličen za poletje, oziroma za kožo, ki potrebuje le malce lahkotnega vlaženja. Ima namreč lahkotno, gel teksturo, ki se izredno hitro vpije v kožo (v približno dveh minutah). Kožo naredi mehko in gladko, brez lepljivega filma. Meni je ravno dovolj za tale čas (edino za stopala uporabljam maslo). Kot pri vseh izdelkih iz te linije je vonj izredno prijeten in pristen. Mi je pa vonj jogurta malenkost ljubši od masla, ker je malo močnejši. Mislim, da bom morala narediti še zalogo jogurta, preden spet zapusti poličke (gre za omejeno izdajo), čeprav imam doma trenutno preveč drugih krem.

Visoko na moji listi želja je še bananina linija za nego las - šampon, balzam in maska. Je morda že katera preizkusila? :)


Kateri izdelki od The Body Shopa pa so vam najbolj pri srcu?


You Might Also Like

0 komentarji

HVALA za vse vaše komentarje - predloge, želje, pohvale in kritike! <3