Empties #18

sobota, julij 20, 2019

Že kar nekaj časa z vami nisem delila vsebine kozmetičnega ''koša'', zato se je ponovno nabrala kar zavidljiva količina porabljenih izdelkov. Sploh na področju nege obraza sem tokrat porabila kar nekaj zanimivih stvari.
Ombia dvofazni odstranjevalec očesnih ličil: Neštetokrat ponovljen nakup. Nežen, učinkovit in poceni odstranjevalec, ki je brez težav odstranil vsak makeup.
Ponovni nakup: Že opravljen.

Balea čistilno olje za obraz: Čistilno olje, ki sem ga uporabljala za odstranjevanje sončne kreme in ličil z obraza. Olje mi je bilo kar všeč, sploh glede na ceno. Ustvarilo je prijetno in nežno emulzijo, ličila je odstranilo hitro in mi ni mašilo por. Edino dokaj hitro se je porabljalo, saj sem za eno čiščenje potrebovala vsaj 6 pumpic.
Ponovni nakup: Verjetno ne, ker uporabljam sedaj japonsko čistilno olje Hada Labo, ki ga manj porabim za eno čiščenje. Balea olje bom kupila le, če bom nujno rabila novo čistilno olje (to je lažje dostopno, HL pa moram naročiti iz eBaya).

L'Occitane čistilna krema za obraz s Karitejem (5%): Na svojo veliko žalost sem porabila tudi tole odlično čistilno kremo za obraz. Bila je nežna, kremasta in že majhna količina je ustvarila veliko pene. Obraz je lepo očistila, kože pa mi ni izsušila. Uporabljala sem jo zvečer, kot drugo čiščenje (za čistilnim oljem). Podrobna ocena je tukaj.
Ponovni nakup: Bi jo še ponovno kupila, vendar imam še druge čistilne gele za porabit. Morda spet pozimi.

Cezanne tonik High Moist (testerček): Možnost sem imela preizkusit tudi tonik japonske znamke Cezanne (najlepša hvala, Mateja!), ki je bil čisto nasprotje tonikom, ki sem jih sama vajena. Bil je ekstra vlažilen, z odličnimi sestavinami, kot so: 3 vrste hialuronske kisline, kolagen, ceramidi. Odlično je pasal moji izsušeni povrhnjico, sem pa opazila, da mi je ob redni uporabi začel delati mozoljčke. :( Medtem sem že kupila full-size, a sem ga dala naprej. Res škoda, ker je bil super za vlažitev kože.
Ponovni nakup: Na žalost ne. Sem pa imela tale testerček od Mateje za res dolgo. Tako, da je definitivno odličen in poceni nakup - dobite 500ml embalažo za približno 15€.

The Ordinary Niacinamid: Hmmm, s tem izdelkom, pa sem nekako imela love-hate odnos. Po eni strani mi je naredil res lepo kožo: bila je manj mastna, pore so izgledale manjše, pomagal je pri podkožnih mozoljih, pa vendar mi je precej izsušil kožo, čeprav sem imela zraven še vlažilno nego. Vseeno sem pred kratkim kupila novo stekleničko, ker me zelo zanima, kako se bo obnesel sedaj v zelo vročih poletnih dneh, ko je moja koža še bolj mastna (v vsakem primeru pa bom zraven uporabljala še dobro vlažilno nego).
Ponovni nakup: Že opravljen.

The Ordinary Retinol 1%: To je še starejša verzija The Ordinary Retinola. Kupila sem ga, ko je TO znamka obnorela Slovenijo in ga odprla ter redno začela uporabljati šele pred meseci (sem prej želela porabiti druge aktive, da ne bi bilo vsega naenkrat preveč). Retinol je imel izredno gosto silikonsko teksturo, ki mi je na začetku bila ekstra moteča, ker je ''sedela'' na moji koži in se ni nikamor vpila. Poleg tega nisem opazila nobenih rezultatov. Mi je pa kasneje ob redni uporabi (max. 2x tedensko) prirasel k srcu, saj mi je naredil res lepo kožo, tudi teksture sem se nekako navadila. Imam pa zdaj že v uporabi verzijo s squalanom.
Ponovni nakup: Ta se več ne dobi, uporabljam pa trenutno verzijo s squalanom.
Natura Siberica krema za okrog oči Royal Caviar: Sem bila kar žalostna, ko sem porabila tole kremico za oči. Imela je prijetno, gostejšo negovalno teksturo, ki je lepo navlažila mojo kožo pod očmi, jo zmehčala in zgladila. Dobro se je obnesla tudi pod ličili, saj se je lepo vpila v kožo. Všeč mi je bilo tudi, da se je počasi porabljala (imela sem jo več kot dva meseca redne uporabe).
Ponovni nakup: Bi jo še kupila, ker mi je bila zelo všeč, a želim preizkusiti še druge kreme (sem že naročila nekaj drugih).

Nuxe krema za okrog oči Bio Beaute (testerček): Tale kremica je imela precej lahkotno teksturo, pa vendar je predel pod očmi lepo navlažila in se je nekaj časa še čutila na koži, ko sem se je dotaknila. To mi je bilo všeč, saj ne maram krem, ki se čisto takoj vpijejo v kožo in nimaš občutka, da si karkoli nanesel. O drugih učinkih, ki jih obljublja (anti-aging, odpravljanje zabuhlosti), pa težko govorim, saj sem imela le en mini vzorček, ki je bil dovolj za tri dni uporabe zjutraj in zvečer.
Nakup: Zaenkrat ne, imam nagledanih nekaj drugih krem.

Eveline serum za obraz Expert C: Ta izdelek je bil zelo poceni, a me je vseeno zelo, zelo navdušil. Šlo je za serum za obraz z vitaminom C, ki je odličen antioksidant in kožo varuje pred foto-staranjem, posvetli kožo, odpravlja madeže od mozoljev, itd. Serum je imel oljnato teksturo, ki pa ni bila mastna ali težka, temveč se je hitro vpila v kožo. Koža je bila po uporabi res sijoča in mehka. Kar pa me je najbolj razveselilo je bilo to, da mi je serum odpravil en zares trdovraten rdečkast madež, ki mi je ostal od herpesa pod ustnico. Odlično se je obnesel tudi pod ličili. Bolj podrobno sem se o njem razpisala tukaj.
Ponovni nakup: Da, a v prihodnosti. Sedaj bom namreč testirala en dražji serum z vitaminom C (famozni Tetraforce, ker sem ga ujela v odlični akciji 1+1gratis).

KoKo krema za obraz za občutljivo kožo: Še en odličen produkt za obraz. Krema je imela bolj tekočo konsistenco, a se je dobro vpila in odlično navlažila mojo mastno kožo. Ni pustila mastnega ali lepljivega filma, niti ni bila matirajoča, je pa moji koži dala lep in zdrav videz. Ni dražila moje občutljive kože, hkrati mi pa ni delala mozoljčkov. Izjemno mi je bila všeč lahkotne in vlažilna tekstura ter to, da je kremica vsebovala kozje mleko. Podrobno oceno si lahko preberete tukaj. Šlo je za naravno kremico slovenske znamke KoKo.
Ponovni nakup: Da, zagotovo jo še kupim v prihodnosti. Trenutno pa imam doma še nekaj drugih krem, ki čakajo na svoj trenutek.

A'pieu sončna krema Daily Sun Block (ZF45): Odlična sončna krema. Imela je sicer malo gostejšo teksturo, bila je bolj bela in je na koži po nanosu izgledala sijoče, a vendar se je na koncu vseeno lepo posušila. Imela je ''dewy'' finiš, ki niti na moji koži ni izgledal masten. Večkrat sem jo uporabila tudi pod pudrom in se je dobro obnesla. Prav tako sem jo zlahka reaplicirala.
Ponovni nakup: Že opravljen.
The Body Shop gel za tuširanje Vanilla Pumpkin: Eni mojih najljubših gelov za tuširanje so definitivno The Body Shop geli. Predvsem zato, ker so gosti, lepo se penijo in imajo neverjetne vonje, ki se kar dobro obdržijo na koži. Večkrat imajo kakšno omejeno izdajo. Ta gel je bil en boljših in sploh ga nisem želela porabiti do konca. Dišal je po piškotkih. Bil je del jesenske omejene izdaje. Zraven je bilo še maslo z istim vonjem, ki ga še imam v uporabi.
Ponovni nakup: Definitivno, če bodo imeli spet kaj podobnega.

Aldo Vandini gel za tuširanje: Tale tuš gel je imel gostejšo teksturo, lepo se je penil in je imel prijeten močan vonj, ki se je kar dolgo obdržal na koži. Vonj je bil zanimiv, rahlo saden in precej začinjen, po ingverju. Mi je pa vonj ujemajočega mleka za telo malo ljubši, ker je bolj subtilen. Me je pa pri tem gelu izredno motila embalaža, se je namreč precej težko odpirala. 
Ponovni nakup: Ne.

Palmolive gel za tuširanje Madagascar Forest: Ta vonj tuš gela mi je bil zelo všeč. Imel je poletni, tropski vonj po ananasu, a le-ta ni bil preveč močan. Tekstura je bila podobna drugim Palmolive gelom za tuširanje - neizsušujoča in kremna. Nasplošno so mi njihovi geli zelo všeč, a vseeno nič ne premaga gelov od Dove in The Body Shop-a.
Ponovni nakup: Nisem prepričana, če se še sploh dobi.
Femfresh intimno milo: Tole intimno milo sem imela že v preteklosti in mi je ustrezalo. Bilo je nežno, dalo mi je občutek svežine in ni dražilo moje občutljive sluznice. Je poceni in učinkovito, a vseeno ne premaga mojega najljubšega intimnega mila (od Just), ki ga moram kmalu spet naročiti (pri njem me moti le, da je dražji in težje dostopen, drugače bi ga imela vedno na zalogi).
Ponovni nakup: Da.

Nivea losjon za telo In-Shower: To je en mojih najljubših produktov od Nivee. Sploh zame, ki sem ponavadi precej lena pri nanašanju pravega losjona/kreme za telo. Ta se namreč nanaša kar pod tušem. Losjon je imel prijetno teksturo in je lepo navlažil mojo kožo že med tuširanjem. Tako sem se lahko izognila mazanju s klasičnimi kremami. Več o njem sem pisala že tukaj.
Ponovni nakup: Da, naslednjič bom ponovno vzela verzijo s kakavom.

Garnier Mineral deodorant za telo: Porabila sem deodorant v spreju, saj so ti moji najljubši. Tokrat od Garnier. Njihove deodorante sem odkrila šele pred kratkim in moram povedati, da so mi zelo všeč. Ponavadi rotiram med Nivea, Rexona in Garnier, da se koža preveč ne navadi na določen deodorant, saj tako le-ta ne meni več nima pravega učinka. Vsi so približno enako dobri. Ne puščajo belih sledi, se hitro vpijejo, so nežni in preprečujejo neprijeten vonj. Tale je imel prijeten vonj po cveticah. Se mi pa zdi, da mi je verzija z roza pokrovčkom malenkost ljubša, ker je vonj malo bolj nežen.
Ponovni nakup: Da.

Nivea roll-on deodorant za telo Pearl & Beauty: Po dolgem času sem ponovno uporabljala deodorant v roll-on obliki. Ponavadi imam rajši spreje, saj pogosto roll-on deodoranti puščajo sledi, oziroma se ne vpijejo lepo v kožo. Mi je pa bil ta precej všeč. Ni puščal sledi in se je lepo vpil. Preprečeval je potenje in neprijeten vonj, poleg tega pa sem po njem zelo dolgo dišala. Imel je prijeten cvetlično pudrast vonj.
Ponovni nakup: Da.
Garnier Fructis šampon za lase Pure Fresh: Ta šampon mi je bil precej všeč, čeprav ne vem, kdaj sem nazadnje imela kakšnega od Garnierja. Zelo lepo se je penil, potrebovala sem majhno količino, lasje pa so bili res lepo očiščeni, mehki in se niso vozlali. Imel je prijeten saden vonj.
Ponovni nakup: Zagotovo, imam pa sedaj v uporabi ''volume'' verzijo.

Alterna Anti-aging šampon za lase Caviar Volume: Ta šampon je bil zame katastrofa, oziroma totalno razočaranje glede na ceno. Šampon bi naj lasem dal nekaj dodatnega volumna, vendar so moji lasje po uporabi bili videti še bolj ravni in brez življenja. Drugače pa je izdelek lase dobro očistil, to pa je bilo tudi vse. Od izdelka za 20€+ sem vseeno pričakovala malo več.
Ponovni nakup: Definitivno ne.

Schwarzkopf Professional Bonacure proteinska maska za lase Fibre Force: Prvič v življenju sem uporabljala proteinsko masko za lase. Le-te so namreč odlične za ojačanje tankih las in preprečevanje lomljenja konic. Tako sem uporabljala kakovostno masko srednjega cenovnega ranga, o kateri sem prebrala precej pohval. Maska mi je bila zelo všeč. Imela je gostejšo teksturo, lepo se je dala razporediti po laseh in mi jih ni zmastila. Uporabljala sem jo enkrat tedensko. Lasje so bili po uporabi mehki, se niso vozlali in so bili sijoči. Ob redni uporabi sem opazila, da se lasje postali bolj zdravi in se niso toliko lomili. Sicer pa še naprej nadaljujem z uporabo proteinov, ker me zanima, kakšen bo efekt po pol leta redne uporabe. Sem pa o maski že nekaj zapisala tukaj. Mimogrede, en lonček mi je zdržal skoraj dva meseca.
Ponovni nakup: Že opravljen.

Batiste suhi šampon: Tile suhi šamponi pa se znajdejo v čisto vsaki moji empties objavi. Enostavno ne morem brez njih, predvsem zato, ker imam zelo masten tip las. To je edina znamka suhih šamponov, ki mi popolnoma odgovarja. Mastno lasišče nemudoma razmastijo, prestavijo pranje las za vsaj dan ali dva, dajo tono volumna tudi tankim lasem in za piko na i lase še odišavijo. Porabila sem tri različne vonje: tropskega z vonjem kokosa, češnjevega in blush verzijo s pudrastim vonjem. Najljubši mi je še vedno tropski, trenutno pa uporabljam enega novega (rose gold).
Ponovni nakup: Seveda, že opravljen (vedno imam kakšnega na zalogi).


Kaj pa ste ve nazadnje porabile do konca?



You Might Also Like

2 komentarji

  1. Priznam, ne poznam niti enega izmed theh izdelkov. Nazadnje sem porabila Dior lip balm šminko/balzam in pa Dior prestige čistilo za obraz, ki se nanese kot krema in pride v čudoviti stekleni posodici. Že kupila novo zalogo obeh. Vsak čas pa bom porabila tudi kerastase masko za lase - nova je že na poti ;)
    Veronika
    https://brunettefromwallstreet.com

    OdgovoriIzbriši
  2. Mislim, da sem A'Pieu sončno kremo naročila ravno zaradi tebe in je zelo všeč :D Sploh je ne občutim na koži, sem mi zdi, da se kar hitro vpije in nima tistega fejst sijočega finiša :D

    OdgovoriIzbriši

HVALA za vse vaše komentarje - predloge, želje, pohvale in kritike! <3