Summer Favourites

nedelja, avgust 11, 2019

Po kratkem premoru se vračam z novo objavo o mojih poletnih favoritih, katere sem na kratko predstavila že na Instagramu. Danes pa bi jih rada malo podrobneje opisala še tukaj na blogu. Pridno jih uporabljam že vsaj en mesec, čeprav sem pred kratkim v rutino dodala še nekaj drugih ''novinčkov'', o katerih se bom razpisala prihodnjič, saj jih zaenkrat uporabljam še premalo časa, da bi lahko povedala kaj več.
Nuxe suho olje z bleščicami Huile Prodigieus OR
Tale izdelek pa je pri meni v uporabi čisto vsako poletje. Sicer ga ne uporabljam redno vsak dan, a je nujen pripomoček, ko si želim bolj sijoče in zagorele kože. Vsebuje namreč mini zlato-bronz bleščice, ki koži podarijo čudovit subtilen lesk, obenem pa koža izgleda bolj zagorela - tudi moja, ki je drugače zelo svetla (ne maram sončenja, niti samoporjavitvenih krem). Najraje ga nanesem na ramena, dekolte in ključnico, občasno tudi na ličnice. Sama tekstura olja je lahka in nemastna. Olje ima vlažilne učinke, vendar mi je za pozimi ljubša original verzija tega olja, ker je vseeno kanček bolj vlažilna. Več o olju z bleščicami si lahko preberete tukaj.

The Body Shop piling za telo Banana
Še en izdelek za telo, ki ga obožujem v tem letnem času. V svojo zbirko sem ga dodala pred kakšnim mesecem in od takrat je kar pridno v uporabi. Gre za The Body Shop piling za telo z mojim najljubšim vonjem vseh časov - banano. Diši namreč po čisto pravi zreli banani! Njam! Tuširanje s tem pilingom je res pravi užitek, sploh, ker cela kopalnica in koža dišita po bananah. Vonj se na moji koži tudi presenetljivo dolgo obdrži. Včasih ga kombiniram z tuš gelom in po tuširanju še z jogurtom za telo (ta dva izdelka sta me navdušila že lansko poletje). Je pa sam piling zelo nežen, ima gel teksturo in vsebuje mini delčke, ki poskrbijo za učinkovit piling. Meni osebno so sicer ljubši bolj grobi pilingi, a tudi tale dobro opravi svoje delo, pa še brez slabe vesti ga lahko uporabljam pogosteje, kot tiste bolj grobe.

Erborian tonik za obraz Eau Ginseng
Med poletnimi favoriti imam tudi kar nekaj produktov za nego kože na obrazu. Ena novejših pridobitev, ki jo s pridom uporabljam zadnji mesec je tudi Erborian tonik z ginsengom, ki je bil na moji listi želja že kar nekaj časa, sploh zaradi pozitivnih ocen, ki sem jih prebrala. Tonik je res odličen, ima super sestavine in odkar ga uporabljam imam brez pretiravanja res zelo lepo kožo. Nimam več tistih nadležnih luskic, ki se mi tudi poleti tako rade pojavljajo na predelu med obrvmi in ob nosu. Koža je bolj navlažena, ima zdrav lesk in izgleda bolj enakomerna. Tonik mi tudi rahlo posvetli koži in jo enostavno naredi lepšo. Tonik nanesem prvo na blazinice prstov in ga nato vtapkam v kožo. Se mi zdi, da ga tako porabim veliko manj, kot če bi ga zlivala na kozmetično vatico. Velik plus je tudi, da je tonik nelepljiv (na dotik deluje kot voda), se hitro vpije in se ekstra počasi porablja. Uporabljam ga redno že več kot en mesec (dvakrat na dan pred vlažilno kremo) in še vedno ga imam več kot tričetrt.

The Body Shop meglica za obraz Meta
Še en odličen in priročen The Body Shop izdelek, ki je bil pri meni v uporabi že lansko poletje. Gre za meglico za obraz, ki je popolna za vroče dni, saj deluje zelo osvežilno in pomirjajoče. Uporabljam jo večkrat čez dan, da si z njo malce ''ohladim'' razgreti obraz ali da odstranim pudrast videz ličil. Čeprav ima meglica močan vonj po meti, pa moje občutljive kože ne irita. Ima zelo fino razpršilo. Všeč mi je tudi majhna velikost, saj jo lahko brez težav nosim s seboj v torbici in jo uporabim, ko potrebujem malce osvežitve.

Missha sončna krema za obraz Aqua Sun Gel (SPF50)
Letošnje poletje sem na misiji, da preizkusim čimveč različnih krem za obraz z zaščito pred soncem. Priznam, da sem šele z letošnjim začetkom leta začela zelo redno uporabljati sončne kreme. Prej sem jih uporabljala samo na morju. Očitno se še toliko nisem zavedala negativno posledic sonca. Poleg tega žee od nekdaj nisem marala sončnih krem, saj so se mi vedno zdele premastne za moj obraz, pogosto pa so mi povzročale tudi mozoljčke. Na srečo sem odkrila azijske sončne kreme, ki so svetlobna leta pred evropskimi (čeprav so se tudi evropske znamke sedaj že izboljšale). Trenutno je moja najljubša neobarvana sončna krema Misshina Aqua Sun Gel krema, ki je kozmetično zelo elegantna. Ima zelo lahko teksturo in jo tako brez težav nanesem v priporočeni količini (za dolžino dveh prstov). Vpije se v približno v dveh minutah in pusti satenast finiš. Deluje tudi kot primer za ličila, saj mi niti čez dan ne zmasti kože.

Avon parfumska voda Attraction Sensation
V zadnjih mesecih se je moja zbirka dišav precej povečala. Zadnji mesec pa sem praktično uporabljala le eno in isto dišavo, ki me je s svojim omamnim vonjem čisto očarala. To je bila Avon Attraction Sensation dišava, ki ima sladkoben saden in rahlo cvetlični vonj z orientalskim pridihom. Najbolj izstopata sliva in usnje, ki dasta dišava posebno, malo bolj zapeljivo noto. Dišava je označena kot bolj večerna dišava, a meni tudi v tej vročini zelo paše in mi ni nič preveč.
Avon res vedno preseneti z zelo kakovostnimi in obstojnimi dišavi po dostopni ceni. Kar mi je še ekstra všeč je to, da se vedno zelo potrudijo z izgledom stekleničke, saj vse njihove dišave izgledajo zelo elegantno in delujejo veliko dražje, kot so v resnici. Ta steklenička mi je zaradi vijolično zlate kombinacije še posebej všeč.

theBalm osvetljevalec za obraz Mary-Lou Manizer
Za konec pa še en makeup izdelek. V tej vročini je moj makeup ponavadi zelo minimalističen in nežen. Imam pa poleti zelo rada nekaj sijaja na koži. Osvetljevalec theBalm je pri meni takrat kar pogosto v uporabi in je en redkih osvetljevalcev po katerem bolj redno posegam. Gre za osvetljevalec zlato šampanjec odtenku, ki ima zelo intenziven sijaj, zato je pri njem potrebna bolj nežna roka. Ličnicam da res lep sijaj, sama pa ga občasno uporabim tudi namesto senčila ali pa ga nanesem še na ključnico.


Kateri pa so vaši najljubši poletni izdelki?



You Might Also Like

2 komentarji

  1. Avonov parfum je tudi pri meni med najljubšimi :D Sem pa verjetno edina, ki še ni sprobala bananine kolekcije od TBS :D

    OdgovoriIzbriši
  2. Attraction Sensation moja uporablja že kar nekaj let! Top izbira!

    OdgovoriIzbriši

HVALA za vse vaše komentarje - predloge, želje, pohvale in kritike! <3