Shopping my Stash #1

četrtek, avgust 09, 2018

Tokrat vam predstavljam malce drugačno objavo. Namreč zadnje čase kupujem zelo malo ličil, saj se mi zdi, da je moja zbirka kar obsežna in zato želim uporabljati čimveč izdelkov, ki jih imam doma. Škoda se mi zdi, da mi določeni izdelki stojijo in se sčasoma pokvarijo, ker zaradi obilice novih pozabim na njih. 
Dobra stvar pa je, da je večina teh stvari, ki ležijo pozabljeni v predalu, zelo dobrih in je odkrivanje starih favoritov zelo zabavno. Tako se spet spomnim, kako zelo so mi določeni izdelki bili všeč (in mi še vedno so), pa sem zaradi novih pozabila na njih. Obenem tako več nimam želje po tistem ta pravem nakupovanju v fizičnih in spletnih trgovinah.
Danes vam predstavljam nekaj mojih starih favoritov, ki sem jih nekaj časa nazaj zelo rada uporabljala, potem pa pozabila na njih. Zdi se mi, da že tako pišem premalo ocen o makeupu in se mi ta objava zdi odlična priložnost, da podam tudi mini ocene o izdelkih, ki sem jih ponovno odkrila v svoji domači zbirki, saj o nekaterih še niti nisem govorila na blogu (žal so nekateri med tem že šli iz prodaje - no, morda jih vseeno kje še najdete). Obenem pa vas morda spodbudim, da tudi ve pobrskate po svoji lepotni zbirki in ponovno odkrijete kak pozabljeni biser, oziroma favorit, ki ste ga dale na stran zaradi novejših kosov ličil.
Če vam bo objava zanimiva, bom večkrat z vami delila nekaj starih-novih odkritij iz svoje obsežne makeup zbirke. :)
L'Occitane CC krema za obraz Popolna potonika
Zelo sem vesela, da sem na plano spet privlekla tole CC kremo, saj sem ponovno postala ''obsedena'' z njo - podobno, kot takrat, ko sem jo prvič preizkusila. Na moji kožo enostavno izgleda tako dobro - naravno (brez občutka maske), hkrati pa lepo izeenači moj ten in kožo naredi veliko lepšo. CC krema je že po sami teksturi zelo zanimiva. Je namreč bela, z drobcenimi granulami, ki med masiranjem spremenijo barvo kreme. Krema tako več ni bela, ampak se prilagodi tenu naše polti. Vse skupaj izgleda zelo naravno. Kar mi je najbolj všeč je to, da je ustreza celo moji zelo svetli polti (kar se žal pri ostalih BB/CC kremah ne zgodi) in da na mastni koži ne deluje mastno. Je rahlo prekrivna, zato za prikrivanje mozoljčkov prej uporabim še korektor, ali pa kremo nanesem pred nanosom pravega tekočega pudra. O CC kremi sem napisala tudi podrobno oceno. Sem pa žal pred kratkim izvedela žalostno novičko - L'Occitane je tole kremo umaknil iz prodaje. Ne vem zakaj so to naredili, ker je CC krema res fantastična. Res sem razočarana, ko podjetja ukinejo meni nenadomestljive produkte.

Artistry tekoči osvetljevalec za obraz
Do sedaj še nisem preizkusila veliko tekočih osvetljevalcev za obraz, saj se mi zdi, da na mastni koži ne izgledajo preveč dobro in/ali pa so na njej premalo obstojni. Vseeno pa sem lani v začetku leta dobila priložnost za preizkus tekočega osvetljevalca od Artistry. Sprva sem bila zelo skeptična, a sem ga preizkusila, saj je deloval zelo obetavno. Na moje presenečenje mi je takoj prirasel k srcu in sem ga potem kar pogosto uporabljala. Kasneje se nekaj časa nisem ličila (razen oči) in sem nanj za kar nekaj mesecev pozabila. Ponovno sem ga odkrila v začetku tega poletja in sedaj ga uporabljam skoraj vsak dan. Všeč mi je, da podari moji pusti koži kar nekaj svežine (zadnje čase je moja koža nekam ''boga'' - brez zdravega sijaja) in da izgleda bolj prebujena - brez, da bi se že od daleč videlo, da imam osvetljevalec. Gre namreč za bolj subtilno različico osvetljevalca. Tekstura ni čisto tekoča, ampak je malce gostejša, kremna in se da lepo zabrisati. Osvetljevalec ne vsebuje bleščic, ima pa ''perlast'' finiš - vsebuje bele, roza in zlate 3D ''bisere''. Lahko se uporablja na več načinov - kot primer pred nanosom tekoče podlage, samostojno nad tekočo podlago, ali pa se zmeša v njo (za bolj ''dewy'' izgled podlage). Sama ga uporabljam kar samostojno, nad tekočo podlago - na ''izbočenih'' delih obraza (vrh ličnice, nos, nad ustnico...). Nanesem ga s prsti in nežno vtapkam v kožo. V kožo se lepo ''vsede'', ne izgleda pacasto in ostane ves dan (v kolikor se ne dotikam obraza s prsti). Kot sem že omenila, je zelo nežen - deluje res naravno in subtilno. Se pa ga da rahlo nadgraditi. Zelo mi je všeč naraven efekt in da mojo kožo naredi bolj ''spočito''. Še posebej dobro pa izgleda na rahlo zagoreli koži.

Deborah Fluid Velvet tekoča mat šminka za ustnice (odt. 04)
Sem velika ljubiteljica tekočih šmink za ustnice z mat efektom in ta je ena mojih najljubših (uvrstila bi jo med 5 najboljših tekočih mat šmink). Na začetku, ko sem jo kupila (kakšno leto nazaj?), sem jo uporabljala res veliko, potem pa sem nekako zaradi obsežne zbirke pozabila nanjo. Pred kratkim sem se ponovno spomnila nanjo in od takrat večino časa uporabljam le še njo. Ima rahlo tekočo teksturo, ki se nanaša zelo enostavno. Šminka je odlično pigmentirana, saj že z enim slojem dosežem dobro prekrivnost. Zelo hitro se posuši v mat efekt (v približno 20ih sekundah), kar mi je najbolj všeč, saj ne maram šmink, ki potrebujejo dlje časa, da se posušijo. Šminka na ustnicah deluje zelo lahkotno, tako da včasih celo pozabim, da jo imam gor. Meni se ne zdi izsušujoča, je pa res, da nimam preveč suhih ustnicah. Lahko se jo nanese v večih slojih, saj v nobenem primeru ne izgleda ''cakey''. Edini minus je, da lahko hitro poudari suhe predele, v kolikor ustnice niso dobro pripravljene (navlažene). Navdušila me je tudi obstojnost, saj zlahka preživi pitje (ne pušča nobenih odtisov!) in ne preveč mastne obroke. Definitivno najboljša drogerijska šminka s ta pravim mat efektom. Moj odtenek je 04 - hladno roza, fuksija odtenek.

Catrice paletka za oči Chocolate Nudes
Tole paletko sem prejela pred kakšnima dvema letoma za rojstni dan. Čeprav so mi Catrice izdelki zelo všeč in so njihove paletke za oči že od nekdaj zelo popularne, pa je tole moja edina njihova paletka do sedaj. Iskreno, se nikoli ne spomnim, da bi kupila kakšno, čeprav vedno izdajo kakšno novo, zanimivo. Ta mi je bila že na začetku zelo všeč, sedaj pa sem jo po daljšem času spet privlekla na plano - še sreča, saj od takrat najprej vsak dan posežem po njej. Zelo mi je všeč nabor barv, čeprav žal niso vse enako dobre kvalitete.
Predvsem mat se malo slabše obnesejo na vekah - so preslabo pigmentirane (2. in 3. odtenek). Kljub temu, mi je paleta zelo ljuba, predvsem zaradi zadnjih treh odtenkov, ki so odlični - lepo izgledajo na veki, pa še odlične kvalitete so. Najljubši mi je predzadnji (bronz odtenek), ker se lepo nanaša in da nek ''ekstra'' učinek - kot da sem v look vložila veliko časa in truda. Ponavadi ga nanesem na celotno veko, medtem, ko zadnji temno rjav mat odtenek nanesem v zunanji kotiček. Paleta je zelo priročna za potovanja, saj zavzame izredno malo prostora. Definitivno moram preizkusiti še kakšno njihovo paletko.

Bourjois Contour Edition svinčnik za ustnice (odt. Cotton Candy)
Iskreno, sem verjetno ena redkih, ki skoraj nikoli na ustnicah ne uporablja svinčnikov, zato jih imam bolj malo, oziroma mi je tudi malo kateri zares všeč. Tega sem kupila približno 2 leti in pol nazaj, ko sem prebrala Matejino oceno (še vedno je iste kvalitete). Pritegnila me predvsem barva (toplo rozasta), pa tudi formula. Za razliko od večine drugih svinčnikov za ustnice, ima tale malce bolj kremno formulo, zato se zelo lepo nanaša (kar drsi po mojih ustnicah) in na ustnicah ne deluje suho (ni popolnoma mat finiš). Definitivno en boljših svinčnikov. Sicer ga res uporabim le tu in tam (ponavadi se mi ne da ukvarjati še s tem in nanesem le šminko), ampak po nanosu sem vedno navdušena nad kvaliteto. Ponavadi ga kombiniram kar s kakšno roza šminko, samostojno zelo redko.
p2 osvetljevalec za obraz (odt. High Gleam)
Zadnje čase pa posegam še po enem ''pozabljenem'' osvetljevalcu, ki mi je bil všeč že v preteklosti, a ga zagotovo več kot leto in pol nisem uporabljala (nisem se ličila, ali pa sem uporabljala theBalm Mary Lou, oziroma Artistry osvetljevalec). Iskreno, me zaradi embalaže izdelek toliko niti ne pritegne, ker mi v zbirki nikoli ne pade toliko v oči, čeprav je drugače izdelek res dober. Skratka, ponovno sem ga začela uporabljati spomladi, saj se mi zaradi finiša in odtenka (hladno roza) osvetljevalec zdi idealen za pomlad. Tudi tale osvetljevalec da koži svežino, a na bolj opazen način, saj je bolj pigmentiran in opazen, kot Artistry. Ta ima za razliko od Artistry namreč opazen šimer, vendar brez velikih bleščic. Gre pa za osvetljevalec v prahu, ki pa nima ''prašne'' teksture, ampak deluje kar malo kremasto. Lepo se nanaša, zabrisuje in se da nadgrajevati. Nanašam ga samostojno nad puder, na izbočene predele, včasih pa ga nanesem nad Artistry osvetljevalec, da dosežem še bolj opazen efekt in da mi zdrži čim dlje.
O p2 osvetljevalcu sem napisala tudi podrobnejšo oceno.
Ste že preizkusile katerega od zgoraj omenjenih izdelkov? 
Kateri ''starejši'' izdelek iz vaše zbirke pa ste ve ponovno odkrile v zadnjem času?




You Might Also Like

0 komentarji

HVALA za vse vaše komentarje - predloge, želje, pohvale in kritike! <3