Wishlist: Bath & Body Works Fall Candles #1

nedelja, oktober 28, 2018

Odločila sem se, da tokrat pripravim malce drugačno listo želja. Namreč, v jeseni se navdušujem še nad drugimi stvari, ne samo nad makeupom in negovalnimi izdelki. To so predvsem dišeče svečke, ki jih v jeseni in pozimi obožujem. Všeč so mi zato, ker dajo nek ''cosy'' efekt, torej občutek udobja in domačnosti. Preživljanje dolgih, hladnih večerov pa je tako veliko prijetnejše - sploh v družbi kakšnega filma in ob srkanju vročega čaja/kakava.
Doma imam kar nekaj sveč iz različnih trgovin, ki so sicer v redu, niso pa najboljše (ne dišijo tako intezivno, niti ne zgorijo enakomerno). 
Meni osebno najbolj zanimive so svečke ameriške znamke Bath & Body Works, ki pa žal v Evropi ni preveč dostopna. Do sedaj imam doma le eno njihovo svečko (zimski vonj Hot Cocoa & Cream), ki jo obožujem in zaradi katere se moja lista želja še povečuje.
Bath & Body Works sveče namreč slovijo po dobri kvaliteti (lepo gorijo in zelo dišijo), privlačnih etiketah in edinstvenih vonjih - predvsem imajo odlično izbiro jesenskih in zimskih vonjev.
Sama sem pred kratkim na Notino odkrila, da po novem ponujajo kar nekaj odličnih jesenskih vonjev sveč. Že od prej pa imajo veliko izbiro Bath & Body Works izdelkov za nego telesa - moje preljube PocketBac-se, losjone za telo, gele za tuširanje, meglice,... Tako imamo tudi me možnost preizkusiti vsaj nekaj od te priljubljene znamke.
Ko sem torej pred dnevi odkrila ponudbo jesenskih sveč, sem seveda morala narediti listo želja. Notino ima namreč v ponudbi kar nekaj sveč, ki me mikajo že dolgo časa (gledam kar nekaj ameriških youtuberk, ki veliko govorijo tudi o B&BW svečkah). 
Tukaj je torej moja lista želja sveč, ki se dobijo na strani Notino.si.

1. Sweet Cinnamon Pumpkin
Bath & Body Works ponuja kar veliko jesenskih svečk z vonjem po buči. Čez lužo so buče v tem času zelo popularne in za Bath & Body Works lahko brez oklevanja rečemo, da ima najboljšo izbiro izdelkov z vonjem po buči. Najvišje na moji listi je sveča Sweet Cinnamon Pumpkin, saj vsebuje dva meni zelo ljuba jesenska vonja - cimet in bučo. Šlo naj bi za klasičen jesenski vonj. Ostale note v svečki so še: klinčki, vanilijeva krema in rjav sladkor. Imela sem že PocketBac v istem vonju in mi je bil zelo všeč, predvsem zaradi toplega, začinjenega in gurmanskega vonja. Tale sveča bo verjetno ena prvih, ki si jih bom privoščila ob naslednjem naročilu na Notino.

2. Caramel Pumpkin Swirl
V tem kupčku se je znašla še ena sveča z vonjem po bučah. Ta bi za razliko od zgoraj omenjene naj bila bolj sladkasta (zaradi karamele) in ne toliko začinjena. Pri tej svečki bi naj izstopala predvsem nota karamele, medtem, ko sta nekje v ozadju tudi cimet in buča. Sliši se kot popoln jesenski vonj z močnejšo noto karamele. Svečka pa vsebuje še noto kremaste vanilije in rjavega sladkorja. Obožujem vonj po buči, cimetu in karameli, zato se svečka Caramel Pumpkin Swirl zdi kot idealna izbira. 

3. Blueberry Maple Pancakes
Naslednja svečka, ki sem jo dodala na listo želja, se že po imenu Blueberry Maple Pancakes bere zelo, zelo ''slastno''. Deluje kot popoln gurmanski vonj, sploh za vse, ki imamo radi palačinke s sladkim sirupom. Dišala naj bi po sveže pečenih palačinkah z borovničevim nadevom in z dodatkom javorjevega sirupa. Tale sveča bo zagotovo med prvimi dodana v mojo nakupovalno košarico (poleg vonja Sweet Cinnamon Pumpkin), predvsem zato, ker v svoji zbirki še nimam podobnega vonja in ker sem prepričana, da s tem vonjem pač ne morem zgrešiti.

4. Marshmallow Fireside
Sledi še ena svečka, ki ima malo bolj sladke note - vanilija, marshmallow. Vseeno pa to ni še klasična svečka s sladkim vonjem po vaniliji, saj vsebuje tudi malce bolj ''dimaste'' note - dišala naj bi po na tabornem ognju zapečenih Marshmallow ''penicah''. Vsebuje pa še note tlečih drv in kristaliziranega jantarja. Marshmallow Fireside vonj je en bolj popularnih Bath & Body Works vonjev.

5. Leaves
S sladkih vonjev pa na malo bolj sveže jesenske vonje. Po eni strani v jeseni obožujem toplejše vonje, saj te le-ti ''pogrejejo'' in dajo nek poseben občutek domačnosti, po drugi strani pa so mi všeč tudi malce bolj sveži vonji, ki spominjajo na jesensko listje in svež jesenski zrak (kar še posebej ''paše'', ko si nekje na toplem). Moja prva izbira pri slednjem je vonj Leaves, ki velja za najbolj prodajano Bath & Body Works svečo iz jesenske kolekcije. Dišala naj bi po gozdu, jabolkih in toplih začimbah. Torej svežo, a hkrati še vedno toplo in domačno.

6. Sweater Weather
Še en svež, jesenski vonj, ki je zelo popularen. Tiste, ki vsaj malo poznate Bath & Body Works sveče, ste zagotovo že slišale za vonj Sweater Weather. Gre za čist, svež malo začinjen vonj, ki je idealen za prehod iz jeseni v zimo. Sodeč po notah, ima tale sveča še veliko bolj svež vonj, kot zgoraj omenjena Leaves. Vsebuje: svež žajbelj, brinove jagode, aromatični evkaliptus in svežino gozdov, ki me asociirajo na jutranji sprehod po gozdu v toplih in debelih oblačilih. 

Tu je torej nekaj Bath & Body Works svečk, ki me trenutno najbolj mikajo. Vonji so zelo zanimivi in popolni za tale letni čas. Kmalu vam pokažem še eno listo želja njihovih sveč - enostavno jih je preveč, da bi vam vse pokazala v eni sami objavi.


Ste tudi ve velike ljubiteljice sveč? Katera se vam zdi najbolj zanimiva?



You Might Also Like

2 komentarji

  1. Mene pa najbolj mika Pumpkin Pecan Waffles, ker ko sem gledala komentarje pod eno sliko BBW-ja, jih je večina rekla, da jim je ta najlepši vonj :). Zanimivi so mi še Evening Hearth in Autumn. Nad vonjem Leaves sem čisto razočarana, ker diši isto kot vsaka božična sveča. Res je samo jabolko in klinčki, ni nobene dodatne "gozdne note". Marshallow Fireside imam v PocketBac verziji in ima zelo dimen, zažgan vonj z nekaj sladkobe od marshallow. Mi ni najljubši.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Pumpkin Pecan Waffles mene tudi mika (mam ga v drugem delu wishliste), ker obožujem gurmanske vonje. Nisem pa vedela, da ga tako hvalijo. :)
      A res? Pa tako vsi hvalijo tale Leaves. Sem hotela to svečko ravno zaradi teh gozdnih not. Hočem nek gurmanski vonj (za začetek najbrž Blueberry Maple Pancakes) in kakšno svežo zraven - sem hotela kar Leaves, ampak bom se pomoje odločila kar za Sweather Weather, potem pa bom videla. :)
      Hmmm, zanimivo. Upam, da je vonj Marshmallow svečke vseeno bolj prijeten, kot pri PocketBacu. Pri svečki bi mi še dimaste note odgovarjale, za PocketBac pa tudi jaz dvomim - vseeno nočem, da mi roke dišijo po dimu. :) B&BW ima zelo raznolike vonje, ampak se mi zdi, da me do sedaj še noben ni zares razočaral. Upam, da bo tudi pri svečkah tako. :D Bi pa seveda vse bilo veliko lažje, če bi lahko osebno prevohali.

      Izbriši

HVALA za vse vaše komentarje - predloge, želje, pohvale in kritike! <3