Products I've been loving lately #4

torek, oktober 16, 2018

Že večkrat sem vam obljubila, da bom z vami pogosteje delila izdelke, ki so me v zadnjem času najbolj navduševali, oziroma izdelke, po katerih sem najraje in najpogosteje posegala. :)
Danes z vami ponovno delim moj trenutni izbor lepotnih produktov. To so torej neke vrste moji favoriti zadnjih dveh mesecev. Izdelki so že precej jesensko obarvani, med njimi pa se najde tudi kakšen še malo bolj poleten.
MAC enojno senčilo Satin Taupe
Senčilo, ki ga imam že kar nekaj časa, vendar poleg drugih senčil (predvsem palet za oči, ki mi ponujajo različne opcije), le redko pride na vrsto za uporabo. Senčilo je prekrasne "taupe" barve, super pristaja k vsemu, vendar sama nisem preveč navdušena nad pigmentacijo. Priznam, da sem od senčila znamke MAC vseeno pričakovala malce več (njihove šminke za ustnice so vrhunske). To senčilo sem zadnje tedne še posebej rada uporabljala, predvsem za vsakodnevni videz. Senčilo zelo lepo izgleda na mojih očeh in kljub temu, da za nanos porabim zelo malo časa, izgleda, kot da sem v svoj očesni look vložila ogromno truda (kombiniram ga še z maskaro, s svetlim šampanjec odtenkom v notranjem kotičku+"winged" eyelinerjem). Senčilo že samostojno lepo poudari moje oči (ki so rjavo-zelene), z njim pa se da ustvariti tudi preprost smokey eyes. Odtenek senčila je rjavo-''taupe'' z vijoličnim podtonom (finiš je satenast).
Senčilo se dobro obdrži na mojih dokaj mastnih vekah (uporabim primer), kot že rečeno, pa me moti le slabša pigmentacija (ki pa jo je moč nekoliko nadgraditi).
Essence maskara Lash Princess
V tej objavi se je znašla tudi Essence maskara, ki je že nekaj časa ena mojih najljubših drogerijskih maskar. Vmes sem seveda preizkušala in kupovala nekaj drugih maskar, zato sem malce pozabila na njo. Ko sem porabila večino, pa sem jo ponovno kupila. Tako sem se obenem znova "zaljubila" v njo. Gre za maskaro, ki izpolnjuje vse moje kriterije. Moje trmaste trepalnice priviha, da jim veliko volumna in dolžine, obenem pa se ne razmaže in je zelo obstojna. Pa še poceni je. Je zlahka primerljiva z drugimi, dražjimi maskarami, vendar za veliko nižjo ceno. Upam le, da ne bo šla iz prodaje (Essence zelo rad ukinja kvalitetne izdelke), ker bom v tem primeru težko spet našla podobno nizkocenovno maskaro.
The Body Shop tekoča šminka (odt. Tokyo Lotus)
Šminka, ki je me pozitivno presenetila že ob prvi uporabi. Ima kremno teksturo, ki kar drsi po ustnicah. Nanos je enostaven in enakomeren, čeprav sta za popolno prekrivnost potrebna vsaj dva tanjša sloja. Šminka na ustnicah deluje lahkotno (ni občutka suhih ustnic) in se ne občuti. Potrebuje sicer nekaj časa, da se spremeni v mat finiš, vendar pa se na koncu tudi posuši v tisti prav mat finiš. Je dobro obstojna, zlahka preživi pitje, hranjenja z mastno hrano pa žal ne. Sama sem jo v zadnjem mesecu zelo rada uporabljala, predvsem zaradi lahkotne formule (prej sem uporabljala bolj izsušujoče mat šminke, zato je tale bila prava ''osvežitev'' za moje ustnice) in zaradi čudovite, še poletne barve. Tako sem na ta način sama sebi malce podaljšala poletje, ki je kot vsako leto, prehitro minilo. Barva je čisto po mojem okusu - svetlejša, skoraj neonsko roza, ki je zelo vpadljiva in lepo poživi obraz. Sem dobila kar nekaj pohval, ko sem jo nosila. Bom napisala tudi ločeno objavo.
L'oreal les Chocolats tekoča šminka (842 Candy Man)
O tej šminki sem na kratko pisala tudi v prejšnji objavi, zato se ne bom dosti ponavljala. Šminko sem kupila pred nekaj tedni v Avstriji, saj gre za novost, ki seveda pri nas še ni na voljo (žal mi vedno vse dobimo z zamikom). Od kar sem šminko kupila, jo zelo veliko uporabljam, predvsem ob dnevih, ko imam močneje poudarjene oči. Šminka je hladno rjavkasta, z roza pridihom in super paše k vsakemu makeupu. Šminka ima tekočo formulo in se precej hitro posuši v mat efekt. Na ustnicah ni suha, edino pusti lepljiv občutek, zato se jo malce čuti. To je edini minus te šminke. Me je pa zato toliko bolj navdušila obstojnost, ki je vrhunska. Brez problema preživi pitje, pa tudi hranjenje in lahkotne poljube. Šminka diši po čokoladi, zato mi je kot ''čokoholiku'' še toliko bolj všeč.


Catrice Dewyful gloss za ustnice (odt. Dr. Dewlittle)
Ob dnevih, ko nisem bila razpoložena za mat šminke, sem uporabljala novi Catrice gloss, ki na ustnicah deluje zelo blagodejno in vlažilno. Ima namreč odlično formulo, ki je udobna in negovalna. Izdelek ustnice lepo obarva - deluje kot nekakšen obarvani lip gloss z vlažilnimi lastnostmi balzama. Barva ni dolgo obstojna, a izdelek na ustnice tudi kasneje pusti negovalen sloj. Pigmentiranost glossa je dobra, moj odtenek pa je bolj jesenski - temnordeč odtenek z rjavim podtonom.
Labellino balzam za ustnice
V zadnjih tednih moje ustnice še niso bile preveč suhe, zato sem posegala predvsem po Labellino balzamu za ustnice, ki je bil ravno prav negovalen. Moje ustnice je zmehčal, jih navlažil in obenem poskrbel, da moje ustnice niso razpokale. Balzam je dal ustnicam rahel roza sijaj, zato sem velikokrat uporabo šminke kar izpustila. O njem sem že pisala tukaj.
Trenutno so moje ustnice že bolj suhe, zato se preklopila na uporabo Nuxe Reve de Miel balzama za ustnice, ki je bolj hranljiv.
Bath & Body Works losjon za telo in PocketBac Marshmallow Pumpkin Latte
Takoj, ko je jesen potrkala na vrata, sem v svojo rutino dodala Bath & Body Works losjon z mojim najljubšim jesenskim vonjem - Marshmallow Pumpkin Latte. Vonj je zelo jesenski in gurmanski. Diši po marshmallow-u, vaniliji, sandolovini, pralinah in buči.
Tekstura losjona je malo gostejša od mleka in lepo mazljiva. Losjon se hitro vpija, vendar pa na koži pusti vlažilen sloj, zato po njem nimam težav z izsušeno kožo. Za zelo mrzle mesece in ekstra suho kožo je premalo, vendar je za tale čas idealen. Vonj se na koži obdrži do naslednjega jutra. 
Seveda pa sama redno uporabljam tudi njihove antibakterijske gele za roke (predvsem sedaj, ko sem malce prehlajena), ki jih imam vedno na dosegu roke. Roke razkužijo zelo hitro, se hitro vpijejo brez občutka filma na koži, niso izsušujoči (niti pozimi), vonji pa so fantastični. Zadnje čase je moj priljubljen vonj ravno Marshmallow Pumpkin Latte, ki ima res izjemno topel, jesenski vonj.
Paco Rabanne parfumska voda Olympea Intense
Za konec pa še dišava, ki je moja najljubša dišava že od sredine septembra. Za jesen imam skupno sicer tri top dišave (o njih sem pisala tukaj), a zadnje čase izmed vseh najraje uporabljam ravno Paco Rabanne Olympea Intense parfumsko vodo. V jeseni in pozimi jo uporabljam predvsem kot dnevno dišavo, je pa brez dvoma idealna tudi za večerne izhode, ker je vseeno to dišava, ki ne ostane neopažena. Vonj je zelo ženstven, zapeljiv in sladkoben. V dišavi zaznam vonj slane karamele, jantarja, mošusa, začinjeno vanilijo in kanček medu.
Katere izdelke pa ste ve v zadnjem času najraje uporabljale?


You Might Also Like

7 komentarji

  1. Satin taupe je klasika :) Mislim, da paše praktično vsaki barvi oči, moje vedno naredi malo bolj modre kot dolgočasne sive.

    Marshmallow Pumpkin Latte pa meni ne ustreza tako kot bi želela, vsaj v sprej verziji ne. Moti me tista grenka nota kave na začetku, sicer mi je pozneje, ko se razvije v marshallow-vanilijast Pink Sugar tip vonja bolj všeč, vseeno pa so mi drugi jesenski vonji boljši.

    Olympeo Intense imam pa na wishlisti že kar nekaj časa, pa novo aqua legere verzijo tudi :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Satin Taupe je prej precej vsestranski odtenek. :)

      Škoda, da te vonj Marshmallow Pumpin Latte ni tako navdušil, kot si želela. Meni pa je ravno ta kavno-vanilijina mešanica tako všeč. Mam res rada vonj kavo in bi si želela imeti več podobnih vonjev. :) Sicer pa ima B&BW tono božanskih jesenskih vonjev in se najde za vsakega nekaj; samo kaj, ko jih je pri nas ne mogoče vse dobiti. :(

      Olympea Intense je meni en boljših parfumov, ki sem jih kadarkoli imela. Imam občutek, da bi ti bil precej všeč.
      Nisem pa niti vedela, da obstaja nova verzija. Bo treba povonjati. :))

      Izbriši
  2. Tele Catrice šminke/balzami/karkoli že pač za ustnice so čisti presežek! Jo zelo rada uporabljam, tako prijetna je za nosit, barva je super pa še ustnice mi neguje. Zadovoljna zelo ;)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Catrice pa vedno izda kaj zanimivega in kvalitetnega. Iskreno, nisem pričakovala, da bodo tako zelo dobri ti balzami. Res noro udobni in vlažilni so. :) upam, da bodo kdaj razširili ponudbo odtenkov.

      Izbriši
  3. You are writing some Amazing tips. This article really helped me a lot. Thanks for sharing this blog.
    nykaa Lipstick Sale

    OdgovoriIzbriši

HVALA za vse vaše komentarje - predloge, želje, pohvale in kritike! <3