Products I've been loving lately #2

torek, februar 20, 2018

Po dolgem času sem se odločila, da z vami spet delim nekaj izdelkov, ki jih zadnje čase najraje uporabljam in so me popolnoma navdušili. Vmes sem sicer pisala mesečne favorite, a ker žal nisem redno blogala, se mi je zdelo bolj primerno, da namesto rednih mesečnih objav raje občasno spišem kakšno objavo o mojih trenutnih favoritih. 
Nekaj podobnega sem že napisala pred več kot enim letom, tukaj. Sedaj bom poskušala bolj redno nadaljevati s to serijo objavo, vsekakor pa manj pogosto, kot če bi pisala mesečne favorite (objave bodo na ''sporedu'' približno vsaka dva meseca).
Tokrat ni veliko makeupa, saj me noben izdelek ni posebej navdušil, sem pa zato našla več favoritov na področju nege las, telesa in obraza.
Balea set izdelkov za nego telesa Milk & Coconut (kopel, piling in losjon za telo)
Set izdelkov za nego telesa, ki me je resnično navdušil in sem ga zadnje čase zelo rada uporabljala. Najbolj mi je všeč sam vonj izdelkov - diši nežno, po kokosu. Vonj ni tisti tipičen pocukran, tropski kokos (kot ga npr. zaznamo v sončnih kremah), ampak je bolj ''čist'', nežen, bolj ''mlečen''. Kopel sem večinoma uporabljala namesto gela za tuširanje - izdelek se odlično peni. Kot kopel sem ga uporabila zgolj enkrat, ampak mi je bil všeč, saj je naredil veliko pene. Piling za telo je nežen, vsebuje manjše in ne preveč grobe delčke, ki pa lepo in nežno zdrgnejo kožo ter jo naredijo res mehko. Losjon za telo pa ima lahkotno teksturo, ki se hitro vpije v kožo in lepo navlaži, se pa mi zdi premalo vlažilen za zimske mesece, ko raje posežem po maslih za telo. Bom pa ga z veseljem uporabljala spomladi in poleti, saj je teksturo res prijetna in tudi vonj se kljub nežnosti dolgo obdrži na moji koži. Super set za vse, ki se radi razvajate in obožujete kokos. Kopel sem že porabila, prav tako mi gre proti koncu tudi piling za telo. K sreči imam doma še en isti set (oba sem dobila za božič od dveh različnih parov - ker vsi domači vedo, da obožujem kokos :) ), v nasprotnem primeru, bi nakup vsekakor ponovila.

Nivea Hairmilk šampon in balzam za lase
Večina Nivea izdelkov mi je izredno pri srcu in tudi ta dva nista izjema, čeprav so mi bolj blizu njihovi produkti za telo, kot pa za lase. Šampon in balzam sta iz novejše linije Hairmilk, ki mojim tankim in hitro mastečim lasem (z izjemo konic, ki so suhe) izredno odgovarja. Moje lase naredi noro mehke, jih zmehča, jim da sijaj, obenem pa jih ne obteži ali še dodatno zmasti. Opazila sem tudi nekaj dodatnega volumna, ki je sicer bil bolj kratkotrajen. Šampon lepo očisti moje lase, balzam pa jih lepo razvozla in jih naredi bolj gladke in tudi manj suhe. Definitivno je to linija, ki paše večim tipom las, imajo pa sedaj na voljo tudi posebej verzije za suhe ali mastne lase.


The Ordinary salicilna (2%) in azelaična (10%) kislina za obraz
Moja najljubša izdelka za obraz in to že nekaj mesecev (od kar sem ju kupila) - uporabljam ju redno. Oba odlično delujeta v boju proti mozoljem, oziroma nepravilnostim. Salicilna kislina je odlična predvsem pri odpravljanju nepravilnosti (le-te izginejo veliko hitreje, kot bi drugače) in obenem prepreči tudi nastanek novih; zmanjša celo velikost por. Ponavadi jo uporabljam zjutraj in zvečer (odvisno od stanja moje kože).
Azelaična kislina je še en vrhunski izdelek, ki je učinkovit predvsem pri odpravljanju rdečih madežev, ki so posledica mozoljev. Poleg tega pa izdelek kožo rahlo posvetli in jo naredi veliko bolj mehko, gladko ter enakomerno. Uporabljam jo zvečer, po nanosu salicilne kisline. Kislina se zelo hitro vpije in ne masti moje kože, saj ima izredno lahkotno, kremno-gel teksturo.

Artistry Shimmer powder senčilo za oči
Čudovito senčilo za oči v svetli šampanjec barvi z roza pridihom, ki sem ga uporabljala predvsem za osvetljevanje notranjih kotičkov oči. Kljub ''powder'' formuli se senčilo odlično obdrži na očeh, se ne praši preveč (ga posledično nimaš povsod po obrazu, kot pri drugih izdelkih s podobno formulo) in se lepo nanaša, saj ima majhen čopiček, ki omogoča hiter nanos kjerkoli in kadarkoli. Imam še tri druge odtenke doma, nekatere tudi bolj žive - tiste pa uporabljam le na vekah.

Lancome Matte Lip Shaker mini (odt. Pink Power)
Za konec pa še en kos makeupa, ki sem ga pred nekaj tedni dobila kot darilo ob nakupu in od takrat sem ga res veliko uporabljala (ena redkih šmink, ki bila zadnje čase na mojih ustnicah). Že nekaj časa si želim poskusiti opevane Matte Lip Shakerje od Lancoma, zato sem bila zelo vesela tega minija, predvsem, ker sem ga želela preizkusiti pred morebitnim nakupom ''full-size'' izdelka. ''Full-size'' je precej drag, ima pa čudovito embalažo v obliki Shakerja, ki je priznam, en glavnih razlogov, da bi ga imela. Poleg tega, da pač obožujem matte izdelke za ustnice, seveda. Ugotovila sem, da mi je formula teh Matte Shakerjev izjemno všeč, ker ima prijetno udobno formulo, ki ni izsušujoča ali težka na ustnicah. Izdelek je odlično pigmentiran, se lepo nanaša, ni lepljiv in se dokaj hitro posuši v mat efekt. Sicer obstojnost ni tako dobra, kot pri nekaterih tekočih mat šminkah, a ker je formula udobna, neizsušujoča, ji to oprostim. Tudi odtenek je po mojem okusu, saj obožujem takšne vibrantne roza odtenke. Ko jo porabim, zagotovo kupim ''full-size''.
Kateri izdelki pa so vas navdušili v zadnjem času in ste jih najraje uporabljale?

You Might Also Like

0 komentarji

HVALA za vse vaše komentarje - predloge, želje, pohvale in kritike! <3