Project Pan 2018: makeup, ki ga želim porabiti v letošnjem letu

ponedeljek, februar 12, 2018

Danes imam za vas pripravljeno malce drugačno objavo. 
Z vstopom v novo leto sem si zadala cilj, da malo zmanjšam svojo zbirko ličil in poskušam nekaj produktov porabiti do konca. Že več kot eno leto namreč spremljam tuje youtuberke, ki se pogumno lotevajo Project Pan projektov, kjer poskušajo v enem letu porabiti čimveč makeupa. Ponavadi so to celoletni projekti, lahko tudi polletni; nekatere pa zraven delajo še različne sezonske projekte ali pa celo projekt, kjer poskušajo v enem letu porabiti celo paleto senčil ali se vsaj dotakniti dna pri čim večih senčilih (Pan that Palette project). 
Sama že od konca lanskega leta poskušam porabiti eno manjšo paleto (žal je bil začetek projekta bolj spontan in nisem takoj dokumentirala napredka, zato posledično nisem spisala nobene objave na to temo) in zaenkrat mi gre kar dobro, zato bom tudi s tem projektom nadaljevala. 
S sredino preteklega meseca pa sem torej začela še s projektom porabe drugih ličil (imenovan Project Pan 2018), ki pa vam ga bom predstavila danes.
Izbrala sem naslednje produkte: 


IZDELKI ZA OBRVI/OČI
Essence Eyebrow stylist set za obrvi - ''puder'' v najsvetlejšem odtenku
Nekaj časa nazaj sem za zapolnjevanje obrvi uporabljala tale puder v prahu, a odkar uporabljam ABH pomade ali ''kremne'' svinčnike za obrvi, mi ta produkt od Essence le stoji. Glede na to, da sem ga porabila že kar nekaj (kar lahko vidite po tem, da sem se že malce dotaknila dna, pa tudi drugače sem naredila že konkretno ''jamico'' v izdelku), sem se odločila, da ga poskušam porabiti čisto do konca, ker nočem, da mi zavzema prostor med produkti za obrvi. Tale puder se mi zdi vredu, lepo zapolni obrvi, bi pa želela, da bi bil odtenek malce bolj svetel. Drugače je super in poceni produkt, le takšen način zapolnjevanja obrvi mi ni več tako blizu, kot pred nekaj meseci.


Lancome Le Crayon Khol svinčnik mini
Sem velika uporabnica črnih svinčnikov za oči, zato poraba tega izdelka ne bi smela biti pretežka. Ličenja oči si namreč ne predstavljam brez uporabe črnega svinčnika v waterline-u ali vsaj v tighline-u. Trenutno imam doma kar veliko različnih svinčnikov za oči (ker vedno iščem idealnega - dobro razmerje med ceno in kvaliteto), a večine ne porabim do konca, ker jih preneham uporabljati, ko ugotovim, da ne ustrezajo mojim standardom. Posledično torej vedno uporabljam le enega, najljubšega (to je zadnja leta UD 24/7 glide-on pencil v odt. Perversion). Odločila sem se, da to spremenim in poskušam porabiti tudi tiste, ki mi po kvaliteti nisi ok ter tako zmanjšam svojo zbirko nekvalitetnih svinčnikov. Ta je en izmed tistih, ki me ni navdušil. Je premalo pigmentiran in ni kremast ter se zato tudi slabo obdrži v waterlineu. (U)poraba mi bo malce olajšana, saj gre za mini verzijo.


Avon Glimmerstick diamonds svinčnik Twilight Sparkle
Te svinčnike sem nekoč oboževala in sem jih imela v različnih odtenkih. Zdeli so se mi dobro pigmentirani, dovolj kremasti in lepo obstojni, piko na i pa so še dodali čudoviti odtenki z bleščicami. Večino, ki sem jih imela doma, sem porabila, pred kratkim pa sem v svoji zbirki naletela še na enega, ki ga želim spet malce vključiti v svojo makeup rutino in jo popestriti, saj zadnje leto uporabljam zgolj črne svinčnike. Služil mi bo predvsem kot eyeliner na zgornji veki.

Urban Decay 24/7 Glide-on mini svinčnika Muse in Delirious
Že zgoraj pri Lancome svinčniku sem omenila, da obožujem Urban Decayov 24/7 glide-on svinčnik v črnem odtenku in ker imam doma še dva njihova barvna svinčnika, sem se odločila, da porabim še ta, čeprav le redko uporabljam barvne eyelinerje. Tudi ta dva imata prijetno, kremno teksturo, mi je pa črna verzija vseeno veliko bolj všeč, ker je bolj pigmentirana in posledično tudi obstojnejša. Vseeno se veselim uporabe, saj mi je formula teh 24/7 glide-on svinčnikov zares všeč. Ima mini verziji. Muse je zamolklo rjavega odtenka, medtem ko je Delirious vijoličen in je idealen za mojo barvo oči. Oba vsebujeta majhne, subtilne bleščice.


Catrice Made to Stay svinčnik za osvetljevanje notranjih kotičkov oči
Pri ličenju oči so zame must have izdelki senčilo, eyeliner in maskara, pogosto pa pozabim na dodaten korak - osvetljevanje notranjih kotičkov oči. Pred nekaj meseci pa sem začela uporabljati svetlo šampanjec senčilo (od Artistry) v notranjem kotičku oči in šele takrat sem opazila, kako očitno razliko pri makeup looku dejansko naredi takšno osvetljevanje. Sedaj se tega redno poslužujem in odločila sem se, da v ta projekt vključim še debelejši svinčnik za osvetljevanje notranjih kotičkov v belo-šampanjec barvi od Catrice. Sicer mi je tisto senčilo od Artistry (ima aplikator/čopiček za nanos) ljubše, a res želim dati priložnost tudi temu produktu, saj ga je kar nekaj kolegic v preteklosti pohvalilo.


MAC senčilo za oči Satin Taupe
Vsekakor najdražji produkt v tem projektu (poleg UD svinčnikov, ki pa jih imam v mini verziji) in to je tudi glaven razlog, zakaj sem ga vključila sem. Zdi se mi namreč, da sem ga v teh letih, od kar sem ga kupila premalo uporabljala in zaenkrat nakupa še nisem čisto "upravičila". Zato sem se to leto odločila, da se sfokusiram nanj in ga poskušam čim več porabiti. Verjetno ga ne bom uspela porabiti čisto do konca, saj želim uporabljati tudi druga senčila (predvsem moje preljube paletke) in ker zraven delam še Pan that Palette projekt. Vseeno pa je moj cilj, da se vsaj dotaknem dna in ga morda sčasoma (v kakšnem drugem projektu) porabim čisto do konca. Odtenek mi je zelo všeč in je tudi zelo popularen, a me je zmotila prešibka pigmentacija. Čeprav imam rada MAC, pa se mi zdi, da so senčila njihova šibka točka, zato jih najbrž ne bi več kupila (izjemoma, če bi našla kakšen poseben odtenek).

IZDELKI ZA OBRAZ
Revlon Colorstay tekoči puder Buff
Ta tekoča podlaga je dejansko moja najljubša drogerijska podlaga izmed vseh, ki sem jih do sedaj preizkusila, saj odtenek ni 3x pretemen v primerjavi z ostalimi podlagami na našem tržišču. Podlaga je tudi ravno prav prekrivna, deluje dokaj naravno, se ne vsede v pore in je primerna za mojo mastno kožo. Podlaga je res odlična, ampak ker se zelo redko pudram, posledično težje porabim pudre in le-ti se mi tako hitro pokvarijo. Tako se mi zdi škoda, da bi tako odlična podlaga šla v nič, saj jo imam, iskreno povedano, že predolgo v svoji zbirki. Rada bi jo porabila in kupila "svežo", predvsem, ker imajo sedaj spremenjeni način doziranja (na pumpico).


Maybelline Instant Age Rewind Eraser korektor
Še en odličen produkt, ki sem ga pri pudranju pogosto uporabljala pod očmi za osvetljevanje in izenačenja, potem pa sem ga nekako začela zanemarjati zaradi preizkušanja drugih korektorjev. Sedaj bi ga rada porabila do konca, saj mi ga ni ostalo več veliko in nočem, da se prej "pokvari". Mi je pa korektor drugače zelo všeč, saj lepo prekriva, se ne vseda preveč v fine linije, je dokaj obstojen na moji mastni koži in tudi odtenek je ok. Všeč mi je tudi "doziranje" na gobico. Verjetno ga bom še ponovno kupila, saj je (bil) en boljših korektorjev v moji zbirki. Sedaj so ti korektorji končno na voljo tudi v naših drogerijah.


Catrice kremna paleta za contouring (temnejša stran - za senčenje)
V videih vedno občudujem punce, ki uporabljajo kremne produkte za contouring, saj se mi zdi, da na obrazu izgledajo lepše, ker ni vse tako ''pudrasto/prahasto'', a se temu sama zaradi mastne kože izogibam. Vseeno pa mi je precej všeč ta contouring paletka, ki sem jo enkrat kupila za probo (ker je bila poceni). Predvsem temen odtenek za senčenje se mi zdi super, ker ni pretemen in ni oranžkast, temveč je lepo hladen-sivkast, kakor se za produkt za senčenje tudi spodobi. Zaenkrat sem se odločila, da poskušam porabiti samo temnejši produkt, saj se mi svetel ne zdi tako uporaben/nujen.


Catrice tekoči osvetljevalec Le Grand Bleu
Tudi ta produkt sem kupila le za probo, ker je bil dokaj poceni in ker sem želela preizkusiti kakšen tekoči osvetljevalec. Kupila sem ga že pred nekaj leti, ko je bil na voljo v omejeni izdaji. Izdelek je še vedno vredu in se ni posušil, zato bi ga rada uporabljala malo pogosteje. Priznam, da sem od nakupa naprej le redko posegla po njem, čeprav mi je odtenek zelo všeč (gre za roza osvetljevalec - takšni so moji najljubši), saj odlično paše na moj ten kože. Osvetljevalec ni preveč ali premalo intenziven, da lep sijaj in je kljub moji mastni koži dobro obstojen. Razlog za mojo neuporabo je verjetno bila moja lenoba, oziroma pomanjkanje časa pri ličenju, saj je osvetljevalec v prahu veliko lažje nanesti. Sedaj bom tako moje osvetljevalce v prahu dala malo na stran in se posvetila uporabi tega, saj ga želim porabiti do konca, preden se posuši - se mi zdi, da ga ni več veliko notri.

IZDELKI ZA USTNICE
Milani Moisture Lock oljni tretma za ustnice Coconut
Ta izdelek sem kupila iz dveh razlogov: predvsem zato, ker naj bi dišal po kokosu in tudi zato, ker gre za olje, ki naj bi odlično navlažilo suhe ustnice. No, povem lahko, da me je izdelek precej razočaral. Tretma nima vonja po kokosu, temveč ima nek umeten, plastičen vonj, ki je moteč, pa tudi sama formula izdelka ni preveč posrečena. Mojih ustnic izdelek ne navlaži, temveč jih naredi še bolj suhe in razpokane. Občutek imam, kot da olje le ''sedi'' na mojih ustnicah in jih čisto nič ne ''nahrani''. Tudi aplikator je obupen - gobica ni mehka in je definitivno prevelika ter čudne oblike (ne gre za klasičen ''due-foot'' aplikator, kot pri glossih). Za svojo ceno (10€) je izdelek res obupen, bi pa ga vsekakor rada porabila do konca (imam ga še malo več kot polovico). So mi po drugi strani Essence olja za ustnice odlična, pa še cenejša so (vendar so žal šla iz prodaje, če me spomni ne vara).

Catrice obarvani balzam za ustnice
Odličen izdelek, ki je bil velik ''hit'', ko je prišel v prodajo nekaj let nazaj, pa vendar je že v naslednjem letu ali dveh zapustil njihovo stojalo (včasih mi gre to pogosto menjavanje Essence/Catrice izdelkov rahlo na živce, ker večinoma iz prodaje dajo kar nekaj kvalitetnih produktov). Gre za obarvan balzam za ustnice, ki dobro vlaži ustnice in ki je za balzam kar dobro pigmentiran. Tako moje ustnice navlaži, obenem pa jih lepo in enakomerno obarva v prekrasno rdečo barvo - brez da bi poudaril suhe predele. Super za dneve, ko ustnice rabijo nekaj dodatne nege, obenem pa jih želim še obarvati. Balzam je res prijeten za uporabo in se zaradi svoje ''kremavosti'' kar hitro porablja, zato bom ga ob redni uporabi najbrž hitro porabila do konca.  

Revlon Colorburst Lip Butter Lollipop
Ta šminka je pred kakšnima dvema letoma bila moja ''go-to'' šminko in dejansko sem vsakokrat, ko sem jo nosila, dobila ogromno pohval. Ko sem začela opažati, da mi šminke počasi zmanjkuje, pa sem začela  ''varčevati'' z njo (kako neumno!) in postopoma prenehala z uporabo, kar je škoda. Ker bi rada spet uživala v njeni uporabi, sem jo ponovno privlekla na plano. Gre za kremasto šminko, ki je kot neke vrste obarvani balzam. Večina šmink iz te Lip Butter linije nima zelo močne pigmentacije, a ta odtenek je kar dobro pigmentiran. Šminka deluje vlažilno, ustnice pa lepo obarva v malinasto roza barvo. Ni zelo obstojna, ampak zaradi odtenka in vlažilne formule mi je zelo pri srcu. Dejansko je nimam več veliko, zato poraba ne bi smela biti pretežka.


Avon Glazewear Sparkle gloss za ustnice Sugar Cane
Le redko uporabljam glosse, a ta mi je bil v preteklosti zelo pri srcu. Predvsem mi je pri njem všeč, da ni preveč lepljiv in da ima tudi vlažilne lastnosti, zato ga lahko uporabljam tudi na bolj suhih ustnicah (ne poudari suhih predelov). Odtenek je lep - nežno rožnat z majhnimi bleščicami, ki pa na ustnicah niso preveč vidne. Ponavadi ga uporabljam samostojno, včasih pa nanesem tudi v center ustnic ali preko kakšne bolj mat šminke, ki ji želim dodati nekaj sijaja.

Avon obarvani balzam za ustnice Reviving Raspberry
Še en, prijeten obarvani balzam za ustnice, ki se nahaja v embalaži, ki močno spominja na šminke. Balzam ima prijetno, vlažilno teksturo, ustnice pa nežno obarva v hladnejšo roza barvo. Sicer balzam lepo vlaži ustnice, vendar pa tudi poudari suhe predele, zato ga žal lahko uporabljam le na ustnicah, ki niso razpokane ali preveč suhe. Drugače je zelo prijeten in ga res rada uporabljam - dejansko ga imam še le malo, zato ga tudi želim porabiti do konca in malo zmanjšati svojo zbirko s produkti za ustnice (le-ta je res ogromna). O balzamu sem pisala tukaj.

IZDELKI ZA NOHTE
Catrice Soft Nail Laquer LE Candy Shock laka za nohte CO1 I Scream: Ice Cream! in C02 Play it Blue 
Odločila sem se, da vključim tudi dva laka za nohte. Izbrala sem taka, ki sta v moji zbirki že predolgo in sta obenem primerna za vse priložnosti/letne čase, tako da bom ju lahko brez težav imela na nohtkih večkrat letno. Gre za lakca v nežno roza in nežno mentolni barvi. Ker gre za pastelna odtenka, ki imata redkejšo formulo, je nanos težavnejši in precej neenakomeren (se moram kar namučiti, da izgleda lepo). Najlepšo prekrivnost dosežem s tremi tankimi nanosi. Steklenički sta še skoraj polni, zato se bosta na mojih nohtkih morala znajti pogosto, če ju želim porabiti čisto do konca. Vseeno se veselim uporabe, saj sta mi odtenka zelo všeč, le želim si, da bi bil nanos enostavnejši in da se na nohtkih ne bi poznale sledi čopiča.
To je torej 18 makeup izdelkov, na katere se bom fokusirala v tem letu. Verjetno bom naredila en update, ki pa bo tam okrog julija. V začetku prihodnjega leta pa vam pokažem končni rezultat. Naj omenim še, da bom imela tudi nekaj bonus izdelkov, ki jih bom sproti dodajala k projektu, če bom predčasno porabila katerega izmed zgoraj omenjenih izdelkov.

Pokazala pa bi vam rada še paletko, katero poskušam porabiti, to je Too Faced Natural Eyes. Zaenkrat sem se odločila, da poskušam do konca porabiti le 5 senčil - Heaven, Cashmere Bunny, Sexspresso, Silk Teddy in Erotica. Spodaj si lahko pogledate napredek od sredine novembra do konca decembra. Sedaj je stanje že malo drugačno, saj sem ''povečala'' luknjice pri štirih uporabljenih senčilih + dotaknila sem se tudi dna pri svetlem šampanjec odtenku Silk Teddy. Bom morda občasno objavila še kakšen update.
Spodaj pa vam prilagam še povezave do nekaterih drugih slovenskih blogerk, ki so se lotile podobnih projektov:
Maša: Low Maintanance Beauty Blog
Lana: Lana Talks Blog
Lucija: Šminkarca
Nina: Bunnyechoes


Se bo še katera od vas lotila tovrstnega izziva?


You Might Also Like

6 komentarji

  1. Veliko sreče pri projektu in hvala, da si omenila moj blog! Lepo je spremlajti tudi druge na njihovi poti porabe produktov. Sama kmalu naredim že prvi update in bom omenila tudi tvojo objavo! Je pa res precej težje, kot izgleda hehe :P.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Malenkost. :)
      Se strinjam in tudi motivacija se ti dvigne, ko vidiš, da še nekdo dela podoben projekt.
      Uu, super, se že veselim tvojega update-a. Je pa definitivno dosti težje, kot sem si predstavljala. Medtem, ko youtuberke, ki to delajo že x let, te produkte porabljajo kot za šalo (jih porabijo vsaj 3x več, kot jih mam jaz v tem projektu). :P

      Izbriši
  2. Carica!
    Držim pesti, da ti bo uspelo porabiti vse kar si si zadala :)
    Jaz sem ravno letos zasledila tale 'projekt' in razmišljam, da bi se ga lotila, saj mi kar nekaj izdelkov stoji v omari, ki sem jih z veseljem uporabljala :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala. :)) <3
      Ana, potem pa le pogumno. :) Res je zelo dober občutek, ko nekatere svoje pozabljene izdelke privlečeš na plano in začneš ponovno uživat v njihovi uporabi. Tako te več toliko ne mika zapravljat, obenem pa še malo zmanjšaš svojo kozmetično zbirko. :D

      Izbriši
  3. Super objava in veliko sreče :) Tudi sama razmišljam, da bi se lotila česa podobnega, saj je škoda dobrih izdelkov, ki se potem pokvarijo :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala. :)
      Se strinjam, škoda je zavreči stran odlične, a hkrati ne porabljene izdelke. :/

      Izbriši

HVALA za vse vaše komentarje - predloge, želje, pohvale in kritike! <3