Urban Decay končno v Sloveniji in moji najljubši UD izdelki

sreda, februar 21, 2018

Yay, končno je prišel čas, ki smo ga vse ljubiteljice ličil (predvsem Urban Decay znamke) tako nestrpno čakale. Od jutri naprej bo namreč tudi pri nas na voljo ta ameriška znamka kakovostnih, ''high-end'' ličil. Ta opevana znamka je prej bila na voljo le v tujini (kjer je izjemno priljubljena), zato smo morale po njo hoditi v sosednje države ali jo naročati na spletu. Od jutri naprej pa bo torej na voljo v Müllerju v BTC v Ljubljani. Resda za nas, ki nismo iz Ljubljane, to ni tako blizu, a še vseeno je boljše, kot tujina. :)
Sama imam v svoji zbirki kar nekaj Urban Decay izdelkov (naročila sem jih na spletu) in med njimi sem izbrala svoje najljubše, ki vam jih bom danes na kratko predstavila (da se boste morda lažje odločile, kaj prvič dati v svojo nakupovalno košarico).

Paleta senčil za oči Naked (okoli 48€)
Je definitivno moj najljubši produkt od Urban Decaya, poleg spodaj omejenega svinčnika za oči. Je tudi nasplošno en najbolj priljubljenih izdelkov od UD (gre za prvo Naked paleto, imenovano tudi Naked 1 paleta), je kot neke vrste klasika in paletka, ki jo skoraj nujno ''moraš'' imeti v svoji zbirki. Veliko punc, ki jo ima, namreč pravi, da bi zlahka preživele zgolj s to paleto v svoji zbirki. Paleta je res odlične kakovosti; senčke imajo vrhunsko kakovost, se ne prašijo preveč, se pa odlično zabrisujejo, so mehke in skorajda ''kremaste'' na dotik. Nabor odtenkov v paleti je odličen, saj z njimi zlahka ustvarite kakršenkoli videz - vse od nežnega/dnevega, do močnejšega, ko si zaželite bolj temno zasenčene oči. Vsi odtenki v paleti so mi izjemno všeč, ker so zelo vsestranski, najraje pa posežem po odtenkih Sin, Sidecar, Smog, Darkhorse, Toasted, Hustle (pri slednjem sem se že rahlo dotaknila dna).
V svoji zbirki se ne bi branila še Naked 3 palete, ki vsebuje bolj nežne, roza tone - čeprav punce, ki jo imajo, trdijo, da ni tako dobre kakovosti, kot Naked 1 in 2.


24/7 glide-on svinčnik za oči v odtenku Perversion (okoli 19€)
Moj najljubši svinčnik za oči vseh časov. Obožujem črne svinčnike za oči, ampak redko najdem kakšnega, ki ustreza mojim standardom. Od svinčnika namreč pričakujem, da bo ekstra črn, odlično pigmentiran (predvsem za ''waterline''), kremast in seveda obstojen. Redko kateri zadovolji moje potrebe, ker je večina premalo pigmentiranih in obstojnih. Ta ima vse, kar potrebujem in ga zato zvesto kupujem že skoraj dve leti. Predvsem mi je všeč, da se zelo dolgo obdrži v ''waterline-u'', se ne razmaže preveč in da je dobro viden že z enim potegom, brez da bi ga mogla ''drgniti'' po očeh. Edin minus je cena in da se zaradi kremavosti hitro porablja, ampak ker je tako obstojen, mu to pač oprostim. Če iščete kakovosten črn svinčnik za oči, vam tega res toplo priporočam. 
Urban Decay v svoji kolekciji ponuja kar 41 različnih barv svinčnikov za oči. 


Eyeshadow Primer Potion primer za senčila Original (okoli 21€/10ml; 14€/5ml)
Izdelek, ki je ''must-have'' v moji vsakodnevni rutini, saj si brez njega ne predstavljam ličenja oči. Uporabim ga namreč pred čisto vsakim ličenjem, saj izdelek lepo izeenači ten na mojih vekah, obenem pa jih pripravi na nanos senčil, da se ta lažje zabrisujejo, so bolj pigmentirana in da so seveda bolj, oziroma dlje obstojna. Od kar uporabljam ta primer, nisem opazila nobenega bledenja senčil ali nabiranja v gubo, tudi po zelo dolgem dnevu in tudi pri uporabi cenejših senčil. Imam original verzijo, ki je kožne barve, se lepo zabriše in na veki ni opazna. Zelo mi je všeč način doziranja-z aplikatorjem, saj je bolj higieničen in enostaven. Izdelek, ki je vreden vsakega centa (sedaj bom začela preizkušati anti-aging verzijo, imajo pa še nekaj drugih).


All nighter fiksirni sprej za makeup (okoli 29€/110ml; 12€/30ml)
Za konec pa še izdelek, ki se morda kateri en zdi tako nujen, vendar je zame kar pomemben, predvsem, ker imam bolj masten tip kože in posledično se pri meni ličila na obrazu (puder, rdečilo, itd.) ne obdržijo dovolj dolgo. S pomočjo tega izdelka pa je moj makeup veliko bolj obstojen, koža se mi začne svetiti kasneje, podlaga dlje časa ostane na svojem mestu, tudi osvetljevalec/rdečilo/kontura ne zbledi, obenem pa fiksirni sprej odpravi pudrast videz, ki ga pusti na obrazu npr. matirni puder. Čeprav ta produkt morda ni tako nujen v rutini ličenja, pa je res kakovosten, pa tudi za dlje časa ga imaš, saj ga porabiš izredno malo. Ima zelo fino pršico, ki obraza ne zmoči, se hitro vpije v kožo in ''zabetonira'' makeup, da se ves dan ne premakne nikamor.
Na voljo je še nekaj drugih verzij. Sama imam še De-slick verzijo, ampak se mi ne zdi tako dobra, kot All nighter.

Zame so vsi zgoraj omejeni produkti vredni svojega denarja in jih z veseljem uporabljam. Primer za veke, svinčnik za oči in fiksirni sprej sem že ponovno kupila - jih ne zamenjam z nobenim drugih podobnim izdelkom druge znamke, čeprav sem že preizkusila nekaj drogerijskih ''alternativ'' (pa me žal ne prepričajo). Sem mnenja, da je za nekatere (kakovostne) izdelke pač vredno odšteti malce več denarja.
Ste že preizkusile kakšen izdelek od Urban Decay? Kateri je vaš najljubši?
Kaj imate namen kupiti ob prvem obisku Urban Decay stojala?



You Might Also Like

7 komentarji

  1. Primer potion je izdelek za katerega upam, da ga bojo jutri imeli saj ga res vsi tako hvalite! Po branju tvoje objave pa resno razmišljam tudi o fiksirnem spreju, hvala :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Držim pesti, da ga bodo imeli. :) meni je res odličen, sem imela že kar nekaj drugih primerjev, pa se res noben ne kosa s tem.
      Fiksirni sprej je tudi must, ampak, če imaš bolj mastno kožo, se mi zdi, da na normalni koži ne bi naredil kakšne očitne razlike glede podaljšanja obstojnosti podlage. :) Če ne drugo pa je super za zmanjšanje pudrastega izgleda, tako da je v vsakem primeru super.

      Izbriši
  2. Ne bi se mogla bolj strinjati z napisanim :) Sama imam vse tri izpostavljene izdelke (Naked 1, primer in All nighter) in so res top. Naked paletko mam ze cca 2 leti in pol, uporabljam jo skoraj vsak dan, vse barve so v uporabi, do dna pa sem prišla s Sin, Naked, Buck, moja najljubša je Half-backed, najmanj pa uporabljam Gunmetal :) Brez primerja si ne predstavljam vec licenja, zdrzi mi 1 leto, enako tudi setting spray, tako da sta odlicna "investicija" enkrat na leto :D

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Wau, vsaka čast, da si uspela porabiti kar tri senčke. :) Jaz sem se zaenkrat malo dna dotaknila le pri Hustle, ampak je še daleč od tega, da bi jo porabila čist do konca. :) Drugače pa tudi sama najmanj uporabljam Gunmetal.
      Primer je meni tudi nepogrešljiv, dvomim, da bom še kdaj kupila katerega od druge znamke. In se strinjam s tabo, v takšne kakovostne izdelke, ki jih imaš vsaj za eno leto, se splača investirat. :D

      Izbriši
  3. A imas mogoce link iz spleta kje si prej narocila njihove izdelke ?

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Seveda, Urban Decay je še vedno moč dobiti na spletni strani Feel Unique (link: https://m.eu.feelunique.com/brands/urban-decay?q=URBAN%20DECA&q_typ=a&q_cat=brand). Tukaj zelo rada naročam, saj gre za evropsko spletno trgovino (torej ni carine) in izdelke hitro dobiš.

      Izbriši
  4. Ali imas mogoce se vedno link od spletne strani kje si prej narocala te izdelke ?

    OdgovoriIzbriši

HVALA za vse vaše komentarje - predloge, želje, pohvale in kritike! <3